|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten en niet alleen dat Ami ik wil in ieder geval de functie in sporthal weer uitoefenen of ik nog wedstrijden fluit daar geloof ik zelf niet meer in misschien nog eens invallen maar niet zoveel meer als het geweest is mvg Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve rinus,
jij gaat ook een gevecht aan voor de derde keer, en mijn vader ook, had je misschien inmiddels gehoord......... |
Anonymous Undefined 65739 berichten wens je alle kracht Bonneke die je nodig hebt steun je vader maar waar nodig is knuffffffffff |
dank je wel, en ik wens jouw ook heel veel sterkte met de strijd, dikke kus en knuff |
Anonymous Undefined 65739 berichten gaat de goede kant op de tumor op mijn tong is haast weg geslonken kuss knuff en sinds vandaag aan afbouwen wat pijnbestrijding betreft |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hey rinus
hoorde het wat je allemaal doormaakt nu, nu even op t forum
ik wens je heel veel sterkte toe en kracht
luca |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten doet me echt goed wie er meeleeft en we komen er wel door al had ik vandaag een terugslag mvg |
heel veel sterkte met de strijd, en ik hoop dat het snel weer opwaarts gaat na die terugslag. Je weet hoe hier de situatie is, ook met constant terugslagen, maar het lijkt erop dat hij er weer bovenop komt...........Weet dat je iedere dag in mijn gedachten bent, toen ik zo naast mijn vaders bed stond, moest ik ook aan jouw denken, want jij had ook mijn vader kunnen zijn...................liefs Bonn |
ik weet dat jij ook vecht voor je leven en dat de strijd ook voor jouw heel erg zwaar is, maar je bent en blijft positief, en ik wil je laten weten dat je heel veel in mijn gedachten bent. Heel veel sterkte lieve rinus, dikke kus en knuf |
|