Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vechten

Advertise here!!

Citeren25.07.20100 likes
lieve rinus,

dat is heel fijn dat je komende week niets hebt staan, wel vervelend dat je vandaag weer veel pijn had.
Maar geniet van je welverdiende vakantie, en ik hoop dat het je goed zal doen zodat je de kracht hebt om 9 augustus de zware strijd weer aan te gaan. Ik heb heel erg veel respect en bewondering voor je, hvj als vriendin, dikke kus en knuf
Citeren10.08.20100 likes
lieve rinus,

ik wens je heel veel sterkte, gisteren je eerste bestraling, vandaag de 2e, dus hou je haaks en ga ervoor..............ik ben trots op je, dikke kus en knuf
Citeren10.08.20100 likes
er is nog lange weg te gaan niet alleen bestraling maar ook chemokuur en nog zijn ze er niet uit is de tumor zelfstandig of is het een uitzaai vanuit mijn long en als ik net zoveel chemo behandelingen krijg als 2001 dan word het eind november dat ik klaar ben mvg
Citeren10.08.20100 likes
dan wens ik je nog meer sterkte toe dan gisteren, hou je haaks en vecht ervoor en geef niet op, dikke kus en knuff
Citeren10.08.20100 likes
erg...

Advertise here!!

Citeren10.08.20100 likes
ik wens je alle sterkte toe en hoop dat je door blijf vechten om dit te overwinnen

kusssssssss en knufffff je maatje
Citeren11.08.20100 likes
heel veel sterkte Rinus we denken aan je

veel liefsss Ron en Peet
Citeren12.08.20100 likes
lieve Rinus, heel veel sterkte met de strijd, weet dat je in mijn gedachten bent, dikke kus en knuff
Citeren13.08.20100 likes
ik schrijf het echt huilend wderdom ik nu zelf kind met kanker heb van ff 29 jaar en we vechten en vechtenwens je alle alle sterkte toe maar weet nu dat dat te wijnig is toch veel liefs ook an je vrouw en ja visser je hebt veenden maar ik zeg ook eerlijk heb ze in onze tijd nu leren kennen maar verder weet ik op deze hele klotenzooi niks meer te zeggen kus wilmavaartjes
Citeren13.08.20100 likes
lieve Wilma we kennen elkaar al 5 jaar not van andere site en ik wens jou ook alle sterkte toe met herstel van je zoon ik zit nu midden in de bestraling heb er 4 weg van de 10 en daarna volgt chemo maar merk de vordering al dus gaat goede kant op bedankt voor je belangstelling mvg Visser

Adverteer hier