Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vechten

Advertise here!!

Citeren13.08.20100 likes
lieve wilma,

ik had je gesproken in room, en ik vind het heel erg wat jij en je zoon door moeten maken, ook om wat je vertelde over wat er sinds mei is, en dat jij je zoon en zijn 4 jarige kindje bij je in huis hebt.
Ik wens jou, je zoon en alle familie heel erg veel sterkte toe om deze strijd aan te gaan met alle leed die daarbij hoort. Weet dat mijn mail voor je openstaat voor als je je hart wilt luchten. Hvj als vriendin, dikke kus en knuff
Citeren23.08.20100 likes
vandaag de laatste bestraling gekregen maar heb nog lange weg te gaan hoop dat de chemo ondanks dat ik er nog zieker van zal zijn beter resultaat zal geven mvg Visser

goedenavond Kletsers mijn laatste bestraling gehad en gesprek heb zwaardere morfinepleister nu in gebruik van 25 mg naar 50 mg om minder pijn te hebben maar kan wel 5 weken duren voordat kan merken dat ik bestraalt ben moet bij de radioloog 7 september terug komen lekkere tijd ook om 8.40 in ziekenhuis zijn is toch uur reizen dus wel heel vroeg opstaan vermoeidheid kan ik nog wel tijdje last van hebben nu gaat wel de tijd van de chemo er aankomen en dat zal nog mindere tijd worden gr kuss knuf Rinus
Citeren24.08.20100 likes
lieve rinus,

heel veel sterkte en weet dat ik er altijd voor je ben..........Ik vind het heel erg naar allemaal voor jouw, maar ik steek iedere dag een kaarsje voor je op en ik hoop dat je wederom de ziekte zal kunnen overwinnen. Hvj als vriendin, dikke kus en knufff
Citeren25.08.20100 likes
lieve rinus,

ik wil je wederom heel veel sterkte wensen met de ow zo moeilijke strijd. Ik weet dat het niet lekker met je gaat, maar weet dat je in mijn gedachten bent. Hvj als vriendin, dikke kus en knuf
Citeren29.08.20100 likes
lieve rinus,

heel veel sterkte lieve vriend, ik ben heel trots op je, hvj als vriendin, dikke kus en knuff

Advertise here!!

Citeren30.08.20100 likes
sinds vannacht voel ik de verbetering al is de vermoeidheid er nog wel maar vandaag vooreerst weer een boterham gegeten sinds juni en wat wat die lekker volgende week hoor ik wanneer we met chemo beginnen en ik weet wat me te wachten staat ben toch wel tot eind van jaar bezig maar begin er positief over te worden wat ik afgelopen week niet was mvg
Citeren30.08.20100 likes
lieve rinus, dat is geweldig nieuws en ik ben zo enorm blij voor je en geniet zeker van je boterhammen, wat voor mij zo logisch is om een lekkere boterham te eten, was voor jouw een enorme kwelling..........maar toppie en ik ben trots op je, gefeliciteerd, het zal nog een lange weg voor je worden, maar dit is in ieder geval weer iets positiefs, dikke kus en knufff
Citeren30.08.20100 likes
ook ik ben enorm trots op je lieve maatje en ik blijf je steunen

kussssssss en knuffff
Citeren30.08.20100 likes
dank jullie wel voor jullie reactie maar ik ga nu echt in wonderen geloven en dit al voor de 3e keer moet me alleen nog door de chemo zien te worstelen maar dat hoor ik maandag wanneer die gaan aanvangen en hoeveel mvg Visser
Citeren01.09.20100 likes
Jij hebt iemand die naar je omkijkt Visser

Adverteer hier