Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vechten

Advertise here!!

Citeren24.09.20100 likes
Hoop dat snel de zon weer voor je mag gaan schijnen dikke kus van Ami
Citeren26.09.20100 likes
lieve rinus,

heel veel sterkte, en ik wens je morgen ook heel veel sterkte, in gedachten ben je bij me.........::
Citeren27.09.20100 likes
ook ik wens je heel veel sterkte vandaag

kussssss en knuffff
Citeren28.09.20100 likes
we zijn bij volgende beland wat behandeling betreft hoor vandaag hoe het verder gaat maar volgende week gaat chemokuur aanvangen alleen wel verschil met 9 jaar geleden geen overnachting maar dag behandeling en om de 3 weken een behandeling en krijg er 4 mvg
Citeren06.10.20100 likes
lieve rinus,

vandaag heb je je eerste chemokuur gehad en je mailde me dat het mee was gevallen, ik hoop dat het nu nog zo is dat je je redelijk goed voelt en dat je een rustige nacht zal hebben. ik heb onwijs veel bewondering voor je, heel veel sterkte, slaap lekker, dikke kus en knuf

Advertise here!!

Citeren07.10.20100 likes
als achteruit kijken pijn doet
& vooruit kijken je bang maakt
Kijk dan opzij ik zal er altijd voor je zijn

dikke kus en knuffel
Citeren07.10.20100 likes
na we een dag verder zijn het is me ontzettend meegevallen gisteren hoop dat de volgende 3 het zelfde verlopen melde me om 10 uur op de afdeling en om 2 uur was ik weer thuis niet misselijk geweest gegeten als een dijker gisteren en pak me rust wel maar om te zeggen dat ik moe ben nee loopt nu lekkerder als bij bestraling mvg Visser
Citeren14.10.20100 likes
Fijn hoor! denk aan je xxx Ami
Citeren16.10.20100 likes
lieve rinus,

heel veel sterkte, ik weet dat het toch helaas niet zo verloopt als jij graag zou willen, maar probeer mobiel te blijven met je scootmobiel, ik hoop dat je hem toegewezen krijgt. Geef de moed niet op, er zijn heel erg veel mensen hier en in je omgeving die enorm veel om je geven, dikke kus en knuf
Citeren25.10.20100 likes
lieve rinus,

weet dat je in mijn gedachten bent, en ik wens je heel veel sterkte in de moeilijke strijd die je momenteel levert, hou je haaks, dikke kus en knufff

Adverteer hier