Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vechten

Advertise here!!

Citeren16.06.20100 likes
wie mij goed kan weet dat ik al 2 gevechten heb geleverd tegen een tumor bij mijn rechterlong die ik gewonnen heb in 2001 en uitzaai naar hersen in 2005 en 2006 maar er zal een 3e gevecht moeten plaatsvinden heb vanochtend mededeling gekregen dat ik achter mijn tong een op zich zelfstaande kwaadaardige tumor in mijn mond heb loop hier nu ongeveer 1 maand mee heb problemen met eten en drinken wat me pijn doet ben nu doorverwezen naar ziekenhuis het Erasmus in Rotterdam en daar zal de behandeling verder plaatsvinden ik laat wel via anderen weten hoe de ontwikkeling is mvg Visser
Citeren16.06.20100 likes
heej visser,

jeetje zeg wat heftig!

ik wens je heel veel sterkte, dat zal je wel nodig hebben!!

kuss
Citeren16.06.20100 likes
Lieve visser
wens je heel veel sterkte en kracht toe

kusssssss en knufffff
Citeren16.06.20100 likes
Lieve visser
Heel veel sterkte met het 3e gevecht tegen deze rot ziekte!
Ik weet dat je het kan

Veel liefs xx
Citeren16.06.20100 likes
Beste visser
hier ben ik van geschrokken
wens je dan ook alle kracht en sterkte toe en ik weet ook dat je het kan

hands

Advertise here!!

Citeren16.06.20100 likes
Hallo visser.

Ik wens je heel veel sterkte, en kom er bovenop.

Groetjes Corekiller(Menno)
Citeren16.06.20100 likes
Rinus, heel heftig en rot voor je. Uiteraard hoop ik dat alles goed met je gaat komen en wens je bij deze veel sterkte toe.

gr aap
Citeren16.06.20100 likes
lieve rinus,

ik heb je net een persoonlijke mail gestuurd, ik wist al een maand dat het niet goed met je ging, en ik heb vele kaarsjes voor je opgestoken en vanochtend voor je gebeden. Het heeft niet mogen baten, en het doet pijn, en ik wil je heel erg veel sterkte wensen om de strijd voor de derde keer aan te gaan. Ik ben er voor je, dat weet je, heel veel sterkte, hvj als vriendin, dikke kus en knuf
Citeren16.06.20100 likes
ben blij dat ik hier nog vrienden en vriendinnen heb zit ook met tranen in mijn ogen en weet echt niet hoe het afloopt maar ik ga het gevecht weer aan en bedankt voor jullie opbeurende woorden Visser
Citeren16.06.20100 likes
Rinus, we wensen je heel veel sterkte we zullen voor je duimen dat het allemaal weer goed komt,

de rest van de familie wensen we ook heel veel sterkte.

Veel liefsss Ron en Peet

Adverteer hier