Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vechten

17

Advertise here!!

Citeren12.11.20100 likes
dat is weer fijn om te horen dat jullie me sterkte wensen maar ik kom er doorheen en wens jullie ook alle goeds toe in Enschede gr Rinus
Citeren16.11.20100 likes
nog ff dan de 3e chemokuur morgenochtend eind komt in zicht maar wat een belachekelijke tijd om half 9 moet ik er al zijn word vroeg opstaan maar ben dan wel weer vroeg thuis behandeling duurt 2 1/2 uur mvg Visser
Citeren16.11.20100 likes
lieve rinus,

is weleens goed voor je, anders word je veels te lui.....
Nee maar zonder gekheid op een stokje, ik wens je heel veel sterkte morgen, en ik hoop dat het deze keer meevalt met de naweeen. Hou je haaks lieve vriend,dikke kus en knuffel
Citeren23.11.20100 likes
lieve rinus,

heel veel sterkte in de strijd, ik weet dat je het heel zwaar hebt op dit moment, in gedachten ben je bij me, hvj als vriendin, dikke kus en knuf
Citeren24.11.20100 likes
ook ik weet dat je het zwaar heb en je bent in mijn gedachte en wens je heel veel sterkte toe

kusssss en knufffff

Advertise here!!

Citeren25.11.20100 likes
Visser,

Ik lees hier ook net wat jouw overkwam..
Ik merk en lees doorgaans dat u een vechter bent en deze mentaliteit mag en moet je aanhouden tot dit 3de voorval weer eens overwonnen is..
Ik wens je alle beterschap en sterkte toe die er mag zijn...
Je kent herkend me mss niet meer onder deze Nickname...maar de nick ''Pro'' zal je vast wel iets zeggen...is al een hele poos geleden idd...

Houd je goed man!,
Houd ons op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.

Grtz
C.
Citeren02.05.20110 likes
lieve rinus,

helaas heb je de strijd verloren, maar ik heb alles nog eens gelezen hier, en ow wat een strijdlustige man was je toch, en altijd optimistisch, en ow wat ben ik trots op je, rust zacht lieve chatvriend
Citeren04.05.20110 likes
je hebt zo dapper gestreden.......
17

Adverteer hier