|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten en mij haaks hou ik zeker de 2e chemo kuur is ten opzichte gisteren beter gegaan als de 1e van 3 weken terug voel me niet ziek daar de moeigheid er nog wel bij zal komen drink nu ook veel met koffie alcohol vrije dranken en water dat het gif sneller mijn lichaam uit is waardoor ik er niet ziek van word kan er zelf ook wat aan doen geef me niet zomaar over wens iedereen een prettig weekend toe gr Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten visser veel beterschap en ga er weer voor ik weet dat het moeilijk is vecht er voor
groetjes leipe 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik doe niet anders als er tegen te vechten en al vanaf de eerste keer in 2001 heb er nu 4 overwonnen gr Visser |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten sterkte met de dingen die nog komen gaan. |
Anonymous Undefined 65739 berichten een opbeurend bericht zal me altijd goed doen maar ben zelf op de goede weg ga weer zin hebben in wat ik deed zal alleen mijn grote hobby niet meer beetpakken maar daar zal ik niet om treuren heb nog een functie in de sporthal die mij voldoening geeft gr Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve rinus,
heel goed dat je zo positief blijft, en ik ben heel erg trots op je, dat weet je, heel veel sterkte en geniet van de dingen die je doet, dikke kus en knuf 
|
peetje_ron Undefined 144 berichten Hoi Rinus we wensen je heel veel sterkte en we kennen je langer dan vandaag je bent en blijft een vechter.
veel liefsss van ons |
|