Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vechten

Advertise here!!

Citeren19.07.20100 likes
toch een laatste nieuws en je mag het geloven of niet maar er is herstel mogenlijk en dat voor 3e keer dit is met radiloog besproken die het ook al sporadische plek vond waar ik nu tumor heb op de tong dat komt haast niet voor maar morgen dinsdag gaat er masker worden aangemeten en weer een ct scan worden gemaakt de eerste afspraak van bestraling is maandag 9 augustus en ga er 10 krijgen dus 2 weken vandaag zal de kno arts ook nog overleg hebben met de pantoloog om na de bestraling chemo kuur toe te passen wat als er nog meer kankercellen aanwezig zijn die vernietigd kunnen worden ik sta echt versteld van dit bericht kan ik dan toch nog jaartje er aanplakken met fluiten mvg Rinus
Citeren19.07.20100 likes
lieve lieve rinus,

maar dat is geweldig nieuws, en ik krijg er de rillingen van, ontzettend mooi om te lezen, en ik wens je heel veel sterkte toe, en met jouw wil om te vechten gaat het goed komen, hou je haaks lieve rinus, hvj als vriendin, dikke kus en knuf
Citeren19.07.20100 likes
Hoera!!!

Citeren20.07.20100 likes
het laatste nieuws wat ik vandaag heb ondergaan en wat er van de week nog gaat gebeuren ten eerste we zijn 5 uur onderweg geweest vandaag om 1uur de deur uit en om 6 uur stapte we binnen dus voel mijn lichaam nu wel maar ben eerst een masker wezen passen wat nodig is voor de bestraling die maandag 9 augustus gaat aanvangen eerst heel warm over mijn hele hoofd to over schouders toe daarna ct scan waar dat masker bij gebruikt werd en waar contrast vloeistof werd toegediend toen naar de kno arts die in daniel de hoed aanwezig was en het hoort toch bij elkaar voor gesprek maar ik moet morgen in Erasmus ziekenhuis zijn bij longarts aldaar die gaat mij onder halve verdoving met slangetje door de mond mijn long bekijken want daar komt de uitzaai vandaan en word een klier aangeprikt mag helemaal ook niets meer tot me nemen na middernacht zelfs geen water en medicijnen morgenochtend dan donderdag weer naar Daniel de hoed voor patienten bespreking dat zal dus minder inspannend zijn volgende week heb ik nog niets op programma maar 9 augustus zal dan bestraling gaan aanvangen wat ik wel heb begrepen is dat er na bestraling nog chemo kuur gaat plaatsvinden dit is het nu voor vandaag mvg Rinus
Citeren20.07.20100 likes
lieve rinus,

heel veel sterkte morgen, en voor de komende weken, weet dat je in mijn gedachten bent, dikke kus en knuf hvj als vriendin

Advertise here!!

Citeren21.07.20100 likes
dat was me mijn dagje weer kwam ik in ziekenhuis om 9.00 uur blijkt het dagopname te ziin was om 3 uur thuis maar voor de rest is goed gegaan ondanks dat ik gespannen was en vannacht amper oog dicht gedaan heb na voorbereiding werd ik om half 12 van kamer gehaald er werd spray in mijn mond gespoten zodat rond mijn keel geen gevoel had en is dokter met slang mijn slokdarm ingegaan zat lichtje aan eind en ander slang om klier te prikken bij mijn long hij verwacht er zelf niet veel van wand weefzel wat er al van mijn tong is genomen moet voldoende zijn maar ze onderzoeken wat ze kunnen om duidelijkheid te hebben was om half 1 klaar en moest tot kwart voor 2 nog nuchter blijven en zijn daarna naar huis gegaan nu morgen in ander ziekenhuis zijn voor patientenoverleg betreft de bestraling die 9 augustus gaat aanvangen xxxxRinus
Citeren21.07.20100 likes
Visser,
ik heb het verhaal eindelijk gelezen en begrijp het nu pas.Ik wens je heel veel sterkte toe.
We kletsen.com

Gezelschap
Citeren21.07.20100 likes
in vervolg ff nadenken met commetaar geven je ziet dat het commetaar je niet in dank word afgenomen maar ik overwin het wel is me al 2 keer eerder gebeurd gezelschap maar zand er over je erkent je fout in de room klasse
Citeren25.07.20100 likes
??
Citeren25.07.20100 likes
deze week als goed is staat er niets op programma moest alleen vandaag weer morfinepleister zetten want had te veel pijn aan mijn oor en kaak maar wel oppassen met bijwerking van die pleister 2 augustus ff tussen uit naar belgie waarna 9 augustus de behandeling plaats kan vinden mvg

Adverteer hier