Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren22.10.20050 likes
zo, ben ik weer, in ons laantje, wat een rust hier, zeg....was wederom een fijn avondje, maar nu even de rust en de zaligheid van niks om me heen, ik vlei me neer op een bankje....heerlijk is dat...ff genieten van de duisternis en de kalmte die me omringd...
Heyyyy... ik hoor het poortje!!!! Ik kijk naar rechts, en zie, wat lijkt op een vrouwelijke gestalte,die me aan het naderen is...ik vertrouw het niet helemaal, en ga staan (om me groot te maken...hahahaha ben 1.70 hoog...jaja) wie is dat, in Godsnaam?????...ze heeft in haar rechterhand iets wat lijkt op een knuppel, of een stok?
Door het straatlicht achter haar zie ik haar gezicht echter niet goed.

Plots zie ik dat het Shirley is, en de knuppel in haar hand is niets meer dan de fakkel, die Shir gister ook bij haar had...pfffff.....

Ik begroet haar hartelijk, en samen besluiten we er nog eentje te roken. Deze keer heb ik voor ons de drankjes verzorgd, tesamen met een lekker Frans kaasje, en wat stokbrood, en maak voor Shir (mag ik je zo noemen, eigenlijk?) een heerlijke Herfstbok open, inclusief bijbehorend glas, en voor mij een lekker rood wijntje...Samen toosten we op de toekomst van de site, en babbelen we nog een hele tijd lekker door....Het is een hele mooie nacht, daar zijn we het samen over eens, maar uiteindelijk,het punt is daar, dat we wederom onze koraaltjes (met dank aan Tinneke) weer op moeten gaan zoeken...

Samen verlaten we het verliefde laantje...

Jonckheere Jaco
Citeren23.10.20050 likes
Zo, na een gezellige avond door te hebben gebracht bij mijn nicht Anita (die was jarig) ben ik wederom hier, lekker hoor.....Ik geniet heerlijk van de avondrust, en kijk wat om me heen....ik zie wat bekenden om me heen (ik noem geen namen) die van elkander aan het genieten zijn....
De fakkel van Shir staat er nog en besluit hem maar eens aan te steken (ben je die vergeten, lieve Shir?)
mooi hoor, een beetje mijmeren bij het vage licht van een flakkerende fakkel, nu alleen nog ff een mooi muziekje!! ik pak mijn gsm en selecteer: Little river band - Forever blue, ja heerlijk, daar heb ik wel zin in nu.......kijk ff om me heen en besluit dan lekker mee te zingen, de mensen die er zijn hebben toch geen oog voor mij...hihihihihi....
Ik moet wel zeggen dat ik Eagel heel erg mis, lieve vriend, ik hoop dat alles goed met je gaat???

Rook nog even mijn piefke op, en denk, terwijl ik naar de maan staar, aan de mensen die me dierbaar zijn hier, heel erg dierbaar (jullie weten wel wie jullie zijn!!!) Ik hou met alle oprecht van jullie....

Ik sta op, dikke kusssssssssssss en verlaat jullie nu...

Jacootje, slaap teder alle XXX
Citeren23.10.20050 likes
jaco ik kan het laantje niet vinden met mijn tom tom ... waar zit het precies ongeveer?
Citeren23.10.20050 likes
zo na de stress van mijn spelletje hier maar ff een sig roken voor dat ik naar de room gaat ja jaco ik dacht waarom laat ik mijn fakel niet hier zodat elke kletser.com er gebruik van kan maken nog bedankt voor je hapje en drankje het was gezellig (dus mn fakkel niet vergeten )
de zon schijnt nu maar het is toch wel fris ik doe mn jas maar ff goed dicht maak mn sig uit loop het laantje uit sluit het hekje weer en ga maar ff in de room kijken groetjes shirley
Citeren24.10.20050 likes
zo, ben ik weder, moet zo gaan, maar nog ff hier (moet morgen weer vroeg op) maak de fakkel aan van mijn lieve, lieve, vriendin Shir (dank je heel erg daarvoor XXX) en heerlijk, hij geeft me warmte, dat kan ik nu wel gebruiken, heb het een beetje koud, zo alleen....
Ik denk aan de nieuwe mensjes die ik volgende week ga ontmoeten voor het eerst.
Wel spannend hoor, hihihihihihihi.....Cats (je lijkt me zo een gaaf iemand!!!! maar dat weet je!) Eagel (die ik al heeeeel erg lang ken, maar nog nooit heb ontmoet) Witte1976, Vlindertje, Denre en Charlotte, Marie mss? en natuurlijk Plofff, Vrolijk Nootje niet te vergeten (sorry, hoe zou ik je ooit kunnen vergeten hihhiiii) en natuurlijk Herba, die ik ook al een hele tijd ken....Ik kijk er, in mijn positie dan, enorm naar uit, en het wordt een dagje om nooit te vergeten, we maken er iets fijns van, heel erg fijn zelfs!!!...dat beloof ik jullie...

Ik loop nu richting huis, en denk aan julie, met een BIG smile op mijn gezichtje loop ik richting mijn bedje...en wens jullie, in gedachten, een mooie nacht toe.....droom teder iedereen....kusssss

Jonckheere Jaco

Advertise here!!

Citeren25.10.20050 likes
ik dacht loop hier nu eens in de vroege ochtend door het verliefde laantje...nog niemand te zien.... allemaal volgens mij nog op een oor of al aan het werk...Maar de rust....de stilte....en mijn gedachten dwalen af naar zondag de 30 ste....wat zal dat een grote ontmoeting worden !!!
Vele zijn nu al onder de indruk en staan popelend te wachten om elkaar te ontmoeten.......!!! Ik ook....en hoop dat het een fantastische dag wordt om nooit te vergeten....zodat ik hier nog vaak zal zitten en er met weemoed aan terug kan denken, hoe fijn het is om jullie echt te leren kennen...... wandel nu maar weer eens terug, poortje sluiten en in afwachting verblijf ik........tot het grote moment daar is !!!!!!

nootje.......
Citeren01.11.20050 likes
zoooooo nog ff een laatste wandeling door het laantje en dan snel naar bed ik loop ff heen en weer lekker rustig hier wel een beetje fris doe mn jas dicht sluit het hekje en ben naar mn bedje weltrusten allemaal en bedankt voor het heerlijk weekendje kus shirley
Citeren01.11.20050 likes
ik kom nog snel heel ff langs
al dat stomme hw
krijg er alleen maa stress van
en kom net achter dat dat stomme NASK ook nog moet
doeiiiiiiiiiiiii
kussssssssssssssssss
Citeren03.11.20050 likes
ik ben er neit zo lang geleden nog geweest
zo ik ga lkkr op bankje 13 van mij en jake zitten en ik ga lkkr dehele nacht lopen huilen
weltrusten iedereen
Citeren03.11.20050 likes
Lieve Snoez, laat je tranen maar eens lekker gaan, dat zal je goed doen, ik ben nu niet in het laantje helaas, maar ik voel dat je niet lekker in je vel zit....en van een afstand geef ik je een dikke knuffel en een kus, en hoop, met alles wat ik in me heb, dat het weer snel goed met je gaat...ik vind het niet fijn om je verdrietig te zien...

Jacootje XXXXX (beloof je me dat alles weer goed komt, lieve Snoez?)

Slaap teder...

Adverteer hier