Citeren04.11.20050 likes
lieve snoezie ik kom bij je zitten op bankje 13 en kom je troosten
samen vallen we in slaap in het laantje
kusssssssss shirley

Advertise here!! |
Citeren04.11.20050 likes lieve snoezie ik kom bij je zitten op bankje 13 en kom je troosten ![]() ![]() |
Citeren04.11.20050 likes zo, nog gauw even door het laantje, en zie idd wat ik al had verwacht (ik ben blij dat ik een deken heb meegenomen) Shirley en Snoezie op bankje 13, al slapend. Ik leg teder de deken om hun heen, en rook op bankje 12 nog ff een sigaretje voordat ik naar mijn werk ga...
Wens jullie een gezegend dagje toe XXX Jaco |
Citeren04.11.20050 likes dankjewel jaco je deken was lekker warm konden we wel gebruiken , ik hoop dat het snoezie een beetje goed heeft gedaan ![]() |
Citeren04.11.20050 likes veel te lang niet meer door het verliefde laantje gelopen...
heerlijk hier nog steeds. Wil dat dit het rustpunt blijft voor ons allemaal. en het poortje stond alweer eens open. godver................... cats |
Citeren04.11.20050 likes Zo, het is nu 22.58u en ik draai het poortje open van het laantje...sorry, voel me vandaag een beetje veel eenzaam, en besluit dan ook (dat doe ik altijd als ik eenzaam ben) om wat herrie op te zetten...dat doet me meestal wel goed...
ik kijk in mijn gsm en zie de band MY DYING BRIDE staan met het nummer CROWN OF SYMPATHY - REMIX (see the light and feel my warm desire) heerlijk, denk ik, en selecteer het bestandje, en laat de rest zijn gang gaan. Voel me in mijn eenzaamheid wel erg fijn, moet ik toch wel bekennen, heerlijk ,tesamen met de nacht die als een koude lijkwade over me heen drapeert....Het enige gezelschap is van vleermuisjes die ik zo nu en dan voorbij zie vliegen, en vlak langs mijn hoofd scheren....Ik kijk wat om me heen, en zie in de verte wat bekenden..al kussend, zie ik...mhhh...wat mis ik dat toch.... Ik trek nog eenmaal aan mijn sigaretje, en besluit dan dat de 4e November 2005 uiteindelijk zijn einde heeft bereikt, voor mij althans....... Droom zacht ieders... Tot...??? Jaco |
Advertise here!! |
Citeren05.11.20050 likes hoe komt het dat ik die nacht op bankje 13 zo lkkr hep geslapen ![]() kus dankje shir en jaco ![]() ik voel mij al iets lekkerder ![]() maar ik moet nog wel veel huilen ![]() kus snoes |
Citeren05.11.20050 likes kut dag ![]() ![]() pfff hij is vrij ![]() ![]() kus snoes |
Citeren07.11.20050 likes hopenlijk is het nu over snoes, en kun je weer genieten van dit laantje.
ik ben dit ook even aan het doen, wat is het stil hier, waar is iedereen? groet cats |
Citeren07.11.20050 likes lieve snoezie ik kom vanavond nog ff kijken het is nu heel lekker hier met het zonnetje vanavond ff de maan opzoeken ![]() |
Citeren08.11.20050 likes in het verliefde laantje....
hihi.....lang geleden dat ik me zo nog gevoeld heb..... voelt zalig, lekker warm, ook al is het avond mag blijven duren hoor..... man van toen |