Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren04.11.20050 likes
lieve snoezie ik kom bij je zitten op bankje 13 en kom je troosten samen vallen we in slaap in het laantje kusssssssss shirley
Citeren04.11.20050 likes
zo, nog gauw even door het laantje, en zie idd wat ik al had verwacht (ik ben blij dat ik een deken heb meegenomen) Shirley en Snoezie op bankje 13, al slapend. Ik leg teder de deken om hun heen, en rook op bankje 12 nog ff een sigaretje voordat ik naar mijn werk ga...

Wens jullie een gezegend dagje toe XXX

Jaco
Citeren04.11.20050 likes
dankjewel jaco je deken was lekker warm konden we wel gebruiken , ik hoop dat het snoezie een beetje goed heeft gedaan
Citeren04.11.20050 likes
veel te lang niet meer door het verliefde laantje gelopen...
heerlijk hier nog steeds. Wil dat dit het rustpunt blijft voor ons allemaal.
en het poortje stond alweer eens open. godver...................
cats
Citeren04.11.20050 likes
Zo, het is nu 22.58u en ik draai het poortje open van het laantje...sorry, voel me vandaag een beetje veel eenzaam, en besluit dan ook (dat doe ik altijd als ik eenzaam ben) om wat herrie op te zetten...dat doet me meestal wel goed...
ik kijk in mijn gsm en zie de band MY DYING BRIDE staan met het nummer CROWN OF SYMPATHY - REMIX (see the light and feel my warm desire) heerlijk, denk ik, en selecteer het bestandje, en laat de rest zijn gang gaan.
Voel me in mijn eenzaamheid wel erg fijn, moet ik toch wel bekennen, heerlijk ,tesamen met de nacht die als een koude lijkwade over me heen drapeert....Het enige gezelschap is van vleermuisjes die ik zo nu en dan voorbij zie vliegen, en vlak langs mijn hoofd scheren....Ik kijk wat om me heen, en zie in de verte wat bekenden..al kussend, zie ik...mhhh...wat mis ik dat toch....

Ik trek nog eenmaal aan mijn sigaretje, en besluit dan dat de 4e November 2005 uiteindelijk zijn einde heeft bereikt, voor mij althans.......

Droom zacht ieders...

Tot...???

Jaco

Advertise here!!

Citeren05.11.20050 likes
hoe komt het dat ik die nacht op bankje 13 zo lkkr hep geslapen hih i
kus dankje shir en jaco
ik voel mij al iets lekkerder
maar ik moet nog wel veel huilen '.( ben vandaag in de kls 8 x in huilen uitgebarsten ofso :/
kus snoes
Citeren05.11.20050 likes
kut dag srry hoor maar jake was heel stom tegen mij hij negeerde mij gewoon!! en dathaat ik en ik mishem zo en ik il hem gwoon trg ik hoop maar dat basnkj13 vrij is ............
pfff hij is vrij hep 2 kussentje smeegenomen en un teiltje voor mijn tranen wrm gaat t nit voorbij

kus snoes
Citeren07.11.20050 likes
hopenlijk is het nu over snoes, en kun je weer genieten van dit laantje.
ik ben dit ook even aan het doen, wat is het stil hier, waar is iedereen?
groet cats
Citeren07.11.20050 likes
lieve snoezie ik kom vanavond nog ff kijken het is nu heel lekker hier met het zonnetje vanavond ff de maan opzoeken
Citeren08.11.20050 likes
in het verliefde laantje....
hihi.....lang geleden dat ik me zo nog gevoeld heb.....

voelt zalig, lekker warm, ook al is het avond

mag blijven duren hoor.....
man van toen

Adverteer hier