Citeren05.02.20120 likes
tis maar wat je gezellig noemt 
als ik drink kan ik niet praten

als ik drink kan ik niet praten

Advertise here!! |
Citeren05.02.20120 likes tis maar wat je gezellig noemt ![]() als ik drink kan ik niet praten ![]() |
Citeren14.02.20120 likes zo maar weer is hier kijken. ziet er een stuk beter uit nu de sneeuw weg is . kan je tenminste weer op een bankje zitten . het is nog wel eeen beetje koud maar heb gelukkig dekentje mee genomen .
ff genieten van een mok slocomel . wie weet komt er nog iemand langs. tis ten slot niet voor valentijns dag ![]() |
Citeren04.03.20120 likes wat kletsen soms teweeg kan brengen zit je op een mooie dag te dollen met je vrouw, ontmoet je een leuke vent. heel je leven op ze kop. erg leuk dus nu loop ik hier met me liefje door het laantje te genieten van al het moois. toch weer is wat anders dan alleen hier zijn |
Citeren27.06.20120 likes Inderdaad Mram waar klets al niet goed voor is he. Bijna 6 jaar geleden ontmoete ik hier mijn eigen ventje,we zijn inmiddels alweer 8 maand getrouwd, ja waar een chat al niet goed voor is ![]() |
Citeren27.06.20120 likes kletsen.com brengt veel goeie dingen voort . lajos . |
Advertise here!! |
Citeren12.09.20120 likes hey ik kyk effe in dit laantje of er verliefde mensen zie ![]() |