|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hier is cats nog ff, nog ff nagenieten van dit mooie weekend.
maar ik moet ervandoor mijn mandje ziet er nu uitdagender uit als iets anders.
cats |
vrolijke noot Undefined 319 berichten he ploff, gezellig zo effe na kletsen in alle rust........!!!! wat was het weer gezellig he op de chat.....maar dit doet mij toch effe weer goed om hier te kunnen zijn....samen effe genieten van de rust....drankje erbij....sigaretje.. en die heerlijke rustgevende muziek.....
Ploff bedankt dat je mij gezelschap wilde houden.....dikke knuffel hiervoor.
liefs nootje.... |
zucht huiswerk maken :/
glukkig is hetalsik het hier doe un stuk leuker  maar ik kom zo nog weleven op de chat hoor
maar dat stomme huiswerk ook moetik foto s van treinen gaan maken vna dat ze te laat zijn nee dat wil ik :/
grrrrrrr
tot zo kusss
nog heel even rustig worden en dan ben ik er |
Anonymous Undefined 65739 berichten zoooooo klaar met biljarten en toch maar ff hier heen hoor ik kan het niet laten de liefde die hier hangt gewoon heerlijk de gevoelens die hier naar boven komen is zo fijn dat is niet te beschrijven even lekker een sigaretje roken hier voor dat ik weer naar mn bed ga  zo lekker is dat hier hmmmmmm ik zie nog veel bekende zitten maar wil ze zeker niet storen dus kies een leeg bankje uit en geniet van de stilte en de rust hier voor zometeen weltrusten allemaal slaap lekker en we kletsen.com morgen weer :doei: |
Anonymous Undefined 65739 berichten Klopt helemaal Shirley....zit hier lekker in mijn uppie nu, en geniet van de koele Oktoberavond,
..wat is het toch mooi, en betoverend, he? de herfst.......Droom teder iedereen, en slaap fijn...ik sta nu op, en sluit het poortje achter me, en kijk vol met respect naar de Moon, en groet hem terwijl ik mijn jas dichtknoop en naar huis loop....
(het vreemde is, dat er hier bij mij een park is, op 50mt loop afstand, wat ik vergelijk met het "verliefde laantje", raar he?)
Jonckheere Jaco groet alle mensjes, en wens jullie een mooie nachtrust toe... |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zo eerst maar weer ff hier heen ik ben met mn gedachten aan het spelen schiet niet op en als ik hier eerst een sigaretje rook raak ik het mss kwijt zit ff met van alles in mn hoofd met eagel en met moon en met snoezie en nog wat dingtjes wat betref me zelf dus ik loop langs de eerste 4 bankjes die zijn weer bezet fijn dat jullie hier ook nog redelijk veel komen ik zie nootje zitten en jaco en cats en snoezie en the moon staat weer hoog alleen straalt hij niet zoveel helaas waarom weet ik niet maar wens hem wel heel veel sterkte ik ga zelf op het 5de bankje zitten steek mn sigaretje op en blaas alles van me af  maak onder tussen wat fotos van mijn lieve kletsvrienden zodat ik ze altijd bij me heb ook al zijn ze er niet neem lekker een biertje erbij heb een fakel meegenomen die zet ik naast mn bankje neer in de aarde steek hem aan en geniet weer van de stilte en de rust hier sigaretje op dan gaan we maar ff naar de room toe om gezellig te kletsen sluit het hekje af en loop langzaam de laan uit kijk nog ff om en ben weg kussssss shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten wow, je bent erg lief, Shir,....ben er stil van......mooi geschreven, heel erg mooi zelfs!!! kussssssssss
Ik ga nog even een een sigaretje pakken, en kijk om me heen, en zie in de verte een stelletje wat innig aan het zoenen is, ik kan alleen niet zien wie het is.......Jake en Snoezie?....of Heliber en Wonderfull???? het is een beetje mistig, dus dat blocked mijn visie......Ik vlei mij achterover op het bankje, en steek mijn sigaretje aan.....mhhhhh, ik bemerk dat het nu wel een beetje fris aan het worden is...ik verlang naar mijn warme bedje....Nog een sigaretje dan, denk ik, en dan ga ik echt slapen.........moet morgen weer vroeg op, maar met de wetenschap dat ik aan jullie denk, en van jullie droom.......ik hou van jullie allemaal XXXXX
Nakky staat nu op, en sluit het poortje achter zich, droom fijn, alle XXXXXXXXXXXXX
P.S. mijn gedachten gaan uit naar Eagel...lieve vriend, ik hoop dat het mooi met je gaat???????....... |
Anonymous Undefined 65739 berichten oke na een gezellig avondje kletsen ff afsluiten hier samen met jaco zoek ik een leeg bankje op heb mn fakkel mee genomen en wijn voor jaco voor me zelf een biertje lieve jaco we drinken er samen eentje op eagel ,snoezie en the moon kijk hem weer stralen het gaat gelukkig weer wat beter met hem ik bied jaco een sigaret aan met vuur  we drinken ons glas leeg roken ons sigaretje op en gaan er samen vandoor weltrusten lieve kletsers en tot morgen weer jaco ? sluit je het hekje goed
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Jaaaaaaa was reuze gezellie met je vannacht, lieve Shirley, wel een beetje fris, maar je fakkel hield ons toch een beetje warm....En het hekje heb ik goed dichtgedaan hoor, hihihhihihihi
XXX Jacootje, tot vanmiddag... |
Anonymous Undefined 65739 berichten Fijn dagje iedereen, ik kom zo snel als mogelijk weer in het laantje (vind het zoooo fijn hier!!!!!)
Kus, jonckheere Jaco |
|