|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo liefe kletsers
hier speciaal voor jullie een verliefd laantje op het forum kunnen de verliefde mensen lekker door heen wandelen en genieten van elk moment
de vrijgezellen zijn natuurlijk ook welkom daar voor zijn extra vrijgezellenbankjes geplaatst wie weet wat je hier op je pad tegen komt als vrijgezel ik denk dat ik maar het derde bankje als mijn bankje zal houden dan wie weet wat of wie er langs loopt  groetjes en veel plezier hier xxx
nootje kom je gezellie bij mij zitten
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Dank je wel Shir voor het openstellen van het verliefd laantje (in Engels Lover's Lane) Ik zal hier samen met Moekie regelmatig vertoeven, genietend van de rust die hier hangt...
Jaco XXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik hoop dat ik er veel mensen in tegen mag komen.
catsie. |
vrolijke noot Undefined 319 berichten ja......... wat dacht je cats ?????????? vierde bankje is voor mij ......!!!!
ik breng de volgende keer kaarsjes mee !!!!!! ooohhh wa romantisch...
iedereen veel romantic en veel plezier gewenst !! op het verliefde laantje!!
geniet ervan............. nootje!. |
vrolijke noot Undefined 319 berichten ben al helemaal in de boonen , het moet shirley zijn, tja da krijg je met al die vlinders he !!!
nootje.... |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Oe da's een goed idee Nootje, dan neem ik een flesje wijn mee, en wat Franse kaas, en wat romantische muziek!!!!! En dan vragen we Moon of die over ons wil schijnen....
Jaco XXX |
vrolijke noot Undefined 319 berichten oohhhhhhhhhh, ja jaco , mmmmhhhhh, heerlijk..........ga vlug de kaarsjes halen,
nootje.. |
vrolijke noot Undefined 319 berichten hey, gezellig he met zijn tweetjes hier op het bankje, heb de kaarsjes al branden........Ja nootje heel fijn zo samen, had je toch wel gemist hoor.
ja ik jou ook, (samen pakten ze elkaars hand vast) nootje......... jaaa
vind fijn met je,......... ikke ook met u he !!!
Moe je kijken naast ons............. daar zit shirley........... o ja zie het....
gezellig he samen, ja nootje......... ik hoop da we hier nog veel samen kunnen zijn.......... ja, hoop het ook.
kunnen het goe met elkaar vinden,.......... ja nootje ik heb u graag.
en samen wandelde ze terug .............. pffffffffffffffffff wa kan het toch romantisch zijn he !!!!!!!!!!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten hier zit ik dan op het derde bankje zie wel heel veel voor bij komen en hmmmmmm wat ziet mijn oog daar ........ wauw ik loop ff eenn stukje met jou mee hoor mag dat  wel richting jaco dan wat dat klinkt wel zo goed daar |
vrolijke noot Undefined 319 berichten shirley?????????? ik was op tijd thuis.............!!!!!! die wijn he !!! oei oei oei, me kopke doet pijn..................!!!! maar was wel heel gezellig !!!
nootje......... |
|