Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren08.11.20050 likes
hahaha mama welkom in ons laantje ik kom ff gezellig bij je zitten
Citeren08.11.20050 likes
Fijn he, Mama????? vind het ook heerlijk hier, en oh, kijk eens wat ik hier heb????? een flesje wijn, een dekentje (want het kan fris worden deze tijd van het jaar hihihhihhh) kaas en wat kaarsjes. Ik ontsteek de kaarsjes en ontkurk de fles wijn, en samen proosten we, en leg de deken teder over ons heen, en samen aanschouwen we de sterrenhemel......

Kusssssssss Jaco
Citeren09.11.20050 likes
gezellie met z'n drietjes hihihihiiihhiiihii, maak nog maar een flesje open hiihi en ik snij nog wat kaas!!! Sante, lieve Mama en Shir!!!!! op jullie!!! en die van de mijne...gezondheid!!!!!!!!!

jacootje XXX
Citeren09.11.20050 likes
lalalalala
Citeren09.11.20050 likes
dankjewel jaco hahahaha gezellig zo hier he

Advertise here!!

Citeren09.11.20050 likes
kom net van jullie af hih
hep de oven late4n zwart worden hihihhihihi
oopsie hihih ouders moesten erom lachen hihihaha
maar hier is t nu egt rustig.......... mmmmmmmmmm
geniet er van alleen vin dat trg lopen zo eng er kunen namelijk enge mensen uit de bosjes komen ofso :/ ik durf neit meer trg snikk
kus snoes
Citeren09.11.20050 likes
kom nog even piepen
in he tlaantje

lekker rustig, allemaal verliefde mensjes hihi

zet me op een bankje en mijmer even weg

gelukkig zijn dat is wat ik wil

kusssssss
slaap zacht allemaal

mams
Citeren12.11.20050 likes
heerlijk nog even wegmijmeren hier op het bankje. Wat een rust vanavond zeg. de maan staat hoog en genoeg sterren te zien.
nog even een sigaretje en dan naar huis mijn bedje opzoeken.

wat voel ik me vrij en gelukkig. heerlijk om hier te mogen genieten van alles om me heen. voel me nog meer tot rust komen.
ff mijn jas dicht maken en de kraag omhoog, is een beetje koud hier zo alleen te zitten.

cats en voor straks allemaal sweat dreams.
Citeren13.11.20050 likes
Zo, nog eventjes hier, na een ENORM gezellige avond met Wonderfull en Shirley, ik dank jullie heel erg daarvoor, mijn lieve vriendinnetjes XXX kusssssss en vlei mij op een bankje in "the pale moonlight"....mhhhh...denk nog even na over deze avond, maar zeker ook over het gemis van mijn teder beminde geliefde, ik miste je vanavond mijn lieve Engel, je weet wel wie je bent!!!...

Ja, het moment is daar dat ik me na een betoverende avond met jullie, Shir en Wonder, ten ruste ga leggen, mijn sigaretje is gedaan en wens jullie het allermooiste voor deze nacht toe, hoe kort 'ie dan ook is voor me, en Shir....morgenvroeg probeer ik er te zijn om 09.00u hihihihihi...ff kijken of dat lukt....

kusssssssssssssssss lieve vriendinnetjes

p.s. mijn lieve engel, droom teder, ik hou van je XXX
Citeren14.11.20050 likes
het is middag geweest,
ik ga even wandelen,en kom voorbij het laantje...

zou ik....?
ja , ik ga er even langs
het is er rustig en kalm
ne twat ik nodig heb

overal zie je verliefde mensjes zitten hihi
wat zou het hherlijk zijn om daar ook met jou te zitten?!

ik besluit even op bankje 13 te gaan zitten
om dan weg te dromen

het is wel at frisjes en doe mijn jas goed dicht en trek mijn muts diep over mijn oren (haha wat een zicht) en mijmer stil verder

plots word ik wakker ddor een lawaai,
verliefde tieners komen hier haha
zal ze maar laten zeker?

en ik wandel terug naar huis

xxxx
wat mis ik je toch mijn bolleke!!

Adverteer hier