|
|
|
SHIR
ik hep mijn borstel laten liggen en aangezien jij er voor het laatst was hep jij hem gezien
ik moet zo naar sgool en ik ben met nat haar naar bed gegaan dus het is helemaal in de klit ik hooop da tje hem hep gezien hij is rose
kus |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja snoezie ik wist niet van wie die was dus heb hem in de gangkast gelegd van kletsen.com dus je kan hem daar ophalen kus shirley |
 thnx  kan ik eindelijk mijn haren weer kammen  kusssss |
vrolijke noot Undefined 319 berichten gelukkig, ik kan weer effe hier zijn............ heerlijk toch in alle rust effe genieten.........ga vragen of bruce ook een keertje hier langs komt...
Zo deurtje weer goed dichtgemaakt , ben weer helemaal bekomen, wat doet dit een mens goed zeg.......
nootje.... |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb ook nog een bos met sleutels hier gevonden af te halen door indentificatie in de gang van kletsen.com
groetjes shirley |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Zo, lekker op een bankje genietend van de zon, heerlijk. Het is een mooie zondagmiddag, en ik rook nog even een sigaretje voordat ik de site opga......tot zo, mensen, op de klets!!!!! Oe, ik moet nog wel even plassen voordat ik ga chatten hahahahaha.....
Zonnig Jacootje |
Anonymous Undefined 65739 berichten oke jaco ik rook ook nog ff een sigaretje voor dat ik de room in gaat zo heerlijk hier en zeker met dit lekker weertje ik zie waters ook nog lopen goed ik heb mn sig op ga er weer vandoor sluit het hekje goed af  tot kletsen.com
groetjes shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten zo, nog even door het laantje, wat ben ik toch enorm blij dat je (Shir) het voor ons geopend hebt!!!! Ben je er eeuwig dankbaar voor!!! Dank je wel!!!
Mhhh....het voelt wel een beetje fris aan, maar dat is ook een welkome afwisseling, ik zie enkele bekenden om me heen in het vage maanlicht genietend van elkanders gezelschap, onder het licht van de straat lantaarns....mooi is dat, Echte liefde hihihihiiii, vleermuisjes cirkelen rond me heen, alsof ze willen zeggen "Droom zacht, Jaco", ik kan ze bijna aanraken, ik besluit een bankje te pakken wat nog vrij is en pak mijn pakje shag, en groet Heliber en Wonderfull die langs komen gelopen...
mhhhh een stukje muziek, daar heb ik nu wel eventjes zin in...en pak mijn GSM...en selecteer "Pastorale" (Liesbeth List en Ramses Shaffy) en moet gelijk aan Sasje denken, die mij dit nummer heeft doen herleven, dank je daarvoor, lieve Sas!!! XXXXXXXXX al genietend en met dikke kippevel, in mijn eentje ga ik volledig uit mijn dak, en zing uit volle borst mee hihihhihhihi....ik hoop dat niemand het hoort, hahaha zit ik dan in mijn eentje luidkeels te lallen op "Pastorale" op een zondagavond in Oktober whahaha
Nadat het nummer is afgelopen besluit ik maar om mijn bedje op te gaan zoeken, en wens julie in gedachten eeen mooie nachtrust toe!!!!
XXX Jonckheere Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten De nacht is te koud, de maan te grijs, toe neem me toch mee naar je hemel paleis, daar wil ik zijn alleen met jou, en stralen in het Hemel blauw, ik heb je lief, zo lief!!!!
(stukje uit "Pastorale")
Nakky sluit nu af en verlaat het Verliefde laantje....droom zacht, iedereen!!! XXXX |
|