|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten he leuk om hier weer te zijn ik had het zo druk dat ik er helemaal geen tijd meer voor had schaam me diep voor dit laantje moet ik toch gewoon tijd maken he bij deze beloof ik dat ik hier elke dag weer ff gaat zitten trouwens het voetbal veldje vind ik ook heerlijk om dichtbij te zitten en lekker rustig naar te kijken hoe iedereen daar bezig is het lijkt er op dat we wel een jeugd trainer kunnen gebruiken hier zijn er mss nog vrijwilligers  groetjes shirley |
dankje jaco  nou heeft jake geen smoes meer om hier NIEt te komen
hihihihi
i love it here
kusss |
Anonymous Undefined 65739 berichten lekker rustig hier zo smorgens vroeg zit lekker op een bankje te genieten van de rust en luister naar de vogeltjes heerlijk dat doet een mens soms goed
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ben even of de fiets langs gereden, zag dat er al heel wat volk zat vandaag. Probeer om vanavond nog ff langs te flitsen
cats |
niet langs flitsen maar wel blijven he catsie kuss
jake wil niet mir komen  shir mag ik dan bij jouw komen? |
|
en daar komt jake aanvliegen en nu moet ie hier wel in want ik zit er en ik moet un pleiser en hij heeft ze en anders bloed ik mss dood  hihihihi kus |
Anonymous Undefined 65739 berichten nog ff hier van de rust genieten voor dat we weer alles gehaast gaan doen  snoezie jij mag altijd bij mij komen zitten en ik heb een hele ehbo doos dus ook dat komt goed
goed ik ga er zoweer vandoor om mn plichten te vervullen
groetjes shirley |
hihih  oke kusss dan voel ik mij veilig  kuss |
Anonymous Undefined 65739 berichten weer ff tijd maken voor ons laantje heerlijk rustig hier nu ik zie denre ook lopen in de verte die zal denk ik ff alles nacheken of we het wel schoon houden , nou dat lukt aardig hoor denre iedereen ruimt zn eigen troep netjes op en ik heb van pittemans zn doos nog geen last gehad ik ga ff lekker op het 6de bankje zitten bij die mooie rozenstruik daar heerlijk van de rust genieten zwaai nog ff naar de moon die straald zo lief boven me cats als ik zo weer gaat zal ik zeker niet vergeten om het hekje op slot te doen groetjes shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten zooooooo ben ik weer  het is wel weer heel rustig hier ik had gehoopt nog een paar lieverds tegen te komen maar helaas ik zit er weer alleen en nobody is er ook nog niet geweest nou ff van de rust genieten en dan maar weer naar bedje weltrusten allemaal en we kletsen.com morgen weer :doei: |
|