|
|
|
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten hey laantje was ik ook weer .kom ff bij luca zitten en sla stilletjes mijn arm om haar heen weet dat ze het even moeilijk heeft he meid is ook niet niks he maar ben er voor je al heb ik zelfs af en toe een terugslag ja zoals ik bij mij naam zeg achter de wolken schijnt de zon he ,en laantje ik voel me echt weer super als het weekend is en ik mijn eigen zonnestraaltje weer zie ,zo luca ff samen een peukie roken en dan moet ik hier echt wat doen he anders geen eten hihihih luca en laantje dikke knuff en tot snel weer xxx peetje
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ooooo lief vrouwtje dank je voor je arm om me heen doet goed wijfie echies wel , en lief laantje gezellie he twee van die kwebbelkonten op t bankie bij kussssssssssssssssssss |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten hey luca we roepen we feye er toch ff bij word het nog knusser xxx peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja doen we peet, das ff gezellie met zn drieen
|
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten pppffffffffff laantje kom ff bij je zitten kom net van mijn oom waarvan ik afscheis heb moeten nemen is terminaal krygt zaterdag of dinsdag HET spuitje ga hem dus nooit meer zien ja laan kan het leven toch kloten zijn he maar goed ga hier maar ff wat doen dikke kus aan feye die mijn steun nu wel kan gebruiken feye diike knuf meid en je weet me te vinden he, laantje knuf en tot snel |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Mijn lieve moppie, ik leef met je mee. Ik weet hoe moeilijk je het nu hebt en zal je steunen daar waar ik kan...
Ik hou van je, moppie xxx
Tot zo kussssssss |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten hey hoi laantje ben er weer met toch wel een rustig gevoel oom is vanmorgen om 11.35 uur rustig ingeslapen zal hem wel gaan missen he maar ik weet het is beter zo maar ondanks alles heb ik weer een top weekend gehad hmmmmmm vraag mij af hoe het met feye en ploff is gegaan dit weekend en natuurlijk met luca 35 terwyl ik me weer moet haasten en snel een peukie rook geef ik ze beiden een dikke knuf en mijn moppie een dikke zoen ,mop het weekend was weer super zo nu snel op naar de camping ff mijn kleine meid knuffelen heb haar al 4 dagen niet gezien,lieve laan weer bedankt voor je luisterd oor dikke kus en tot snel weer xxx paatje |
Anonymous Undefined 65739 berichten sow.....wie zit daar op dat bankje te wachte ..... zie ik het nou goeg? jam??? wat zaldie doen......
xxx cell |
sttttt cellina.... trouwens wat doe jij hier dan?
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jah jah jam niet over heen praten toe doe es vertelle op wie gij wacht hier op het bankje..... ikke ik kon niet slapen dus dacht ga een eindje wandelen......  xxx cell |
|