Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren26.05.20060 likes
zo laan was ik weer ff

weinig volk hier zeg. is iedereen zo druk ??

blijf ik gewoon ff bij je

tis ook niet zulk mooi weer om lekker hier te zijn.'

weet je laan ik mis een aantal mensen, iedereen zal het wel druk hebben

heb een leuk weekend gehad , ja weet het is al weer bijna weekend hahahha

wat zeg je laan .oh je wist het al. had ook niet anders verwacht van je laan.

wou dat het mooi weer werd weer lekker buiten . lekker met de caravan op pad ja daar heb ik weer zin ik lekker weer niks doen en gewoon genieten van de mensen om me heen.

sorry laan heb niet zo veel te vertellen . hoop dat de andere wat meer aan je te vertellen hebben
Citeren10.06.20060 likes
zo laan, daar ben ik weer

Mmmmmmmmh dacht even de honden te laten rennen staat er opeens een bord met 'honden aan de lijn'...... Zit ik hier met drie zenuwachtige honden op mn favobankje

No dan ga ik maar weer verder.... hee nee, wacht .... daar komt net iemand aanlopen...... word t toch nog gezellig!
Citeren10.06.20060 likes
hoezo met 'zo maar iemand" gezellig ?
Citeren10.06.20060 likes
zooo ff weer door mn laantje hoor het is zulk lekker weer loop lekker op mn gemak ff naar het prieeltje toe ,ga daar ff zitten om heel goed na te denken zoo ff sigtje er bij en een biertje en kleintje dropschot erbij ,hee wie zie ik daar nu ?? oohh kijk dat is mama hee ma ook weer hier kom ff bij me zitten ik mis je ook op msn maar goed je zal het wel druk hebben met die grote rugzak van je maar nu je hier toch bent heb je het al gehoordt ?

neee ?? ooo tja... uuhh wel pstpstpstpst en dan ook nog eens pstpstpstpst maar uuhh zeg nog maar ff niks he ma

groetjes shirley
Citeren10.06.20060 likes
nou nog maar heel ff hier heen pfff het is maar stil zo ,raar dit heb ik eigelijk nooit heb het juist vaak druk met van alles en nu ? hahaha hier nog maar een sigtje en dan ff lekker op de bank liggen en dan zien we wel weer groetjes laantje tot snel weer

Advertise here!!

Citeren11.06.20060 likes
papadampadam...

kom ook maar weer eens ff langs hier, goh shirley je heb wel gelijk seg wat een rust hier! en dat met dit mooie weer seg...

noujah ik loop maar ff un rondje mischien kom ik nog iemand tegen he!

kuss kirsten!
Citeren11.06.20060 likes
Heeeeeee. je was incognito...... t pruikje stond je leuk...... volgende keer wel schone sokken aandoen hoor... zelfs mn honden schrokken ervan.....
Citeren06.07.20060 likes
zo laantje is een tijd geleden dat ik hier ben geweest goed weer jaartje ouder en zit hier best niet zo druk en toch naar mijn zin hoor geritsel is daar iemand is te ver weg om te ontdekken wie het zijn bij de verre eik nee laat ze maar ga niet kijken wie het waren maar laantje ga naar mijn eigen visite doe iedereende groeten die nog komen kusssssssssss voor de dames hand voor de heren

Citeren06.07.20060 likes
ik ben de laan weer uit, ik heb hooikoorts
Citeren01.08.20060 likes
hey lief laantje , kom even bij je zitten.
soms weet je het niet meer , die onzekerheid die angst.
wil heel sterk zijn voor iedereen maar soms is t op helemaal op.
Heb al te veel mensen weg moeten brengen en dat verdriet wil ik niet, wil mensen niet zien dat ze pijn hebben. word ik boos om.
nou lief laantje ja was je f kwijt maar je weer gevonden , kom nog wel is bij je zitten f peukkie roken bij.
Ben sterk dat weet ik , en mn moeder die is ijzersterk.;)

Adverteer hier