Citeren19.05.20060 likes
wwwwwwwwwwwhhhhhhhhhahahhaha shir rent half naakt door het laantje
Advertise here!! |
Citeren19.05.20060 likes wwwwwwwwwwwhhhhhhhhhahahhaha shir rent half naakt door het laantje |
Citeren19.05.20060 likes goede morgen laantje
even weer ff rust. kan nog net voor de kids naar school gaan. heb me plu maar mee genomen , gatver het regent loop snel door naar het prieel zo ben binnen . ff kijken of ik een lekker koppie thee kan zetten huh thee op gasbranderweg/ grrrrrrrrrr er zijn dieven onder ons neem voortaam me thermosfles mee. oh kijk het gasten boek ligt er nog wel leuk zeg al die berichtjes , hahhaha die wonder leuk verhaal en mama wat leuk . oh kijk een verhaal over dat ze kruipend op zoek zijn naar een fles dropshot.. hahahahha je zal maar dorst hebben als je al die verhalen hoort is er al een hoop gebeurt in het laantje jammer dat er een aantal niet meer komen,. maar er zijn er weer genoeg leuke voor terug gekomen ![]() toch wel lekker ff zo een moment van rust. weet je laan ik mis de verhalen van eerst in het laantje , lijkt hier nu af en toe wel een kroeg. ze hoppen binnen en gaan weer. geen gefrunnik meer achter bankje 8 weet je laan lag van morgen in bed en me meiden kwamen bij me en weet je wat mayra zei mama ik hou van je tot de maan en terug. en toen zei xena wel honderduizendmiljoen keer. nou laan mooier kan je de dag toch niet beginnen weet je wat ik een beetje mis nu hier laan. verliefde mensen ![]() met romantiche verhalen en vlinders in hun buik maar laan ik moet weer rennen tijd gaat hard als je hier bent even lekker zitten stoeien met me gedachten maar laan kom vandaag nog wel eens binnen hoor liefs mram |
Citeren19.05.20060 likes Hier ben ik weer lieve laantje ....
Miss vind ik bij jou wel even de rust die ik nodig heb... Wat kan het leven toch hard zijn he!! Alles komt bij elkaar: scheiding, geliefde kwijtgespeeld aan een ander, zoeken naar een nieuwe woonst, woensdag voor de rechtbank verschijnen en als dat nog niet genoeg is, gisteren bericht gekregen dat een goede vriend kanker heeft pffffff..... Eerst mijn beste vriendin moeten afgeven en nu dit weer !!!! Heb de hele nacht liggen huilen laantje, maar dat weet jij wel he, jij weet alles.... en jij veroordeelt niemand, dat is leuk en lief hoor !!! Hahah mram ...tja verliefde mensen ..miss zitten ze allemaal verstopt achter die grote boom of zijn ze bang zich te laten zien... Wie weet het ??? Maar laantje, ik ga je laten nu, ga hier nog wat werken of anders kom ik sebiet ff op klets zelf, zal wel zien !! Bedankt m naar me te luisteren laantje, deed me even goed mijn hart te mogen luchten !! dikke kusss mama xxxxx |
Citeren19.05.20060 likes hoei mama blijft ook niets bespaard maar kanker is hoeft niet het einde te zijn mag ik als voorbeeld tellen heb ook zware tijden gekend maar doe overal weer aan mee positief zijn en wilskracht is wel iets wat je verder brengt kijk voruit maar het blijft een rot ziekte weet het ik schijn tot 2 keer toe een engeltje bij me gehad te hebben mischien heeft laantje wel de oplossing rustig met een bakkie koffie en op bank plaats nemen laat die verliefde stelletjes maar die verstoppen zich toch nou laan moest het ff kwijt misschien heeft mama er wat aan kussssssss visser |
Citeren19.05.20060 likes Baco en ik zitten achter de rozenboom sigaretje te roken en te zoenen. ![]() |
Advertise here!! |
Citeren20.05.20060 likes
is wel leuk hier mama ,maar die zoencursus maken we wel een niewe site open hahahahaha, en zie nu ook dat het bertha niet is op ,die heeft namelijk *dread-locks*;) sinds haar 11de jaar loopt ze daar al mee rond |
Citeren20.05.20060 likes ff hier tussen door kijken laantje alles goed hier ? geloof t wel he trouwens laantje boer heeft ook de fietstalling gevonden zag ik hij fiets steeds voor bij hier zo leuk hoor nu moet tie alleen nog ff bertha thuis laten dat is maar niks ik glee net dus uit ![]() groetjes laantje tot snel weer shirley ![]() |
Citeren20.05.20060 likes Ik ben weer even weg geweest en ik mis weer eens vanalles... tjemig wat een gedoe zeg.. maar goed ik ga me er niet in mengen.
Mama een dikke knuffel voor jou! Je komt er zeker wel, volhouden! Ik ben er weer vandoor, met mij gaat alles goed! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |
Citeren20.05.20060 likes jammer cin ik was net binnen ![]() kussssss shirley |
Citeren21.05.20060 likes aaaaaaaaaaaah sorry Shir maar ik heb hier nog heel veel te doen in nieuwe huisje.... dus heb helaas geen tijd om ff te komen kletsen.
maar uh.... zag ook al dat je naakt door het laantje rende dus tja... moet me ook niet kapot schrikken als ik je tegenkom ![]() oh nee half naakt was het... |