Citeren19.08.20060 likes
praat er ni overheen cell....of wou je kijken of ik er zat?kom maar naast me zitten dan....

Advertise here!! |
Citeren19.08.20060 likes praat er ni overheen cell....of wou je kijken of ik er zat?kom maar naast me zitten dan.... ![]() |
Citeren19.08.20060 likes geloof dr niks van!!!! nee ik ga jou geheime date hier niet verpesten hoor jam ![]() xxx cell |
Citeren19.08.20060 likes wie zegt dat ik een geheime date heb?kom er maar bij en vertel waarom jij hier bent, en zeg ni dat je niet kan slapen das gewoon een smoes.. ![]() |
Citeren19.08.20060 likes whahaha jam ik lig ff dubbel tjah als dat mn antw is dan zou ik moeten liegen omdat jij eeen ander antw wilhoren .....maar das echt mn reden
xxx cell |
Citeren19.08.20060 likes wees eerlijk cell...je had ook tv kunnen kijken. of wat anders ... maar je komt nog niet naast me zitten? ![]() ![]() kuss cell |
Advertise here!! |
Citeren19.08.20060 likes weetje wat zo laat isop tv sexbel spellen nou daar hoef ik niet zo nodig na te kijken dacht maak eenlekkere wandeling ![]() xxx cell |
Citeren19.08.20060 likes en toen zag je mij op dat bankje zitten.. denk dat ik slaap wandel ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.08.20060 likes tjah wat wil een man nog meer........? das niet moeilijk alsje in het liefde laantje op bankje zit hahaha suc6 ![]() xxx cell |
Citeren19.08.20060 likes thnx cell , jij ook suc6, wie het ook mogge zijn ![]() maar ja das voor mij een vraag en voor jou een weet.. of was het nou andersom? ![]() ![]() maareee..... nog ni bij me op het bankje zitten???? ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.08.20060 likes ohhhhhhh nee dit kan zo niet moet er wat aan doen jeetje kijk eens hoe het laantje erbij staat tis te erg voor woorden.
snel maar ff oproepje doen |