|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve petra en jaco jullie zie ik graag op t bankie
een lief kaartje en smsje voor bram zn verjaardag echt helemaal top
Jullie een dikke zoen een knuf, zo samen op het bankie op t laantje |
Anonymous Undefined 65739 berichten idd mram  dit kan zeker niet , pfff ben hier lang niet geweest te lang om alles weer te gaan lezen  ff op bankje 3 zitten ff sigje  roken |
Anonymous Undefined 65739 berichten ziet er niet uit hier de hulptroepen er maar bijroepen zal wel zorgen voor hapje en te drinken alcohol pas na dat het weer aantoonbaar is ja al die keren dat ik weg ben is ook niet goed zullen een corvee dienst moeten instellen
gr visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja ben dr mee begonnen hoor, de struiken gesnoeit ziet er goed uit hoor, alles ff aangeveegt .
toch top zo
|
Anonymous Undefined 65739 berichten sowsow dat ziet er weer stukken beter uit luc netjes  hoop dat er nu wat meer mensen trg zulle keren na die mooie rust gevende laantje
xxx cell |
|
vraagje? waar zijn mijn wietplanten?..... ........omgemaait?    ...... |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten heb hier weet niet hoeveel peuken weggeruimd zet bij elk bankje wel een super grote asbak neer dus graag jullie peuken de volgende keer in de asbak, o ja nog een dikke kus aan luca die zelf ook zo lief voor mij is en het kaartje luca ach een kleine moeite he doe het graag voor je xxx peetje |
moeky Undefined 2 berichten Hey allemaal, hebben jullie nog leuke foto's?
Plaats zoveel foto's als je wilt op www.moeky.com
hier heb je ruimte voor 100.000 foto's, volledig GRATIS!!
Kijk snel en laat al je foto's zien aan familie en vrienden op Moeky.com
Groetjes Moeky |
Anonymous Undefined 65739 berichten oooooo jamess waren dat jouw plantjes ;)
heb ze meegenomen whahahahahaahhahhahahh
En heb nog wat lantaarns neergezet in t laantje kan je zien wie er allemaal op de bankies zitten..........
|
|
|