Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren19.04.20060 likes
heeeeeeee dinnetje kussssssssssssssss
heb ikje weer gemist ::sad
fijn om te horen dat je een huisje krijgt.

pfff laan voel me een gekreukelde krant. wat was ik gister moe zeg. helemaal duf in me kop.

maar vandaag lekker weer met frisse moed begonnen.

zo te zien word het wel een mooie dag, helaas nog geen zomer maar goed mens kan niet alles willen

het is de laatste dagen weer erg gezelllig op de chat, gewoon lekker nonzins. ff geen stress van de drukke buiten wereld gewoon ff gochelen met letters .

oh laan ik moet al weer gaan . me meisjes moeten nog verzorgd. en dan hop naar school..

lief laantje kus en knuffel van mram.

en laan ik geef je wel een paar kusjes extra, kan jij die uitdelen aan wie ze nodig heeft.
( of aan wie ik leuk vind. en jij weet wel wie )

gr mrammetje
Citeren21.04.20060 likes
mogge laantje heb ff tijd om bij je te kijken

he kijk wat leuk een konijntje in de verte ,wat lief.
het komt deze kant op.
huh wat is dat nu.

jamesssssssssssss heb je dat pak nou nog aan

en wat zie ik daar nou allemaal op de grond, eierendoppen, gatver ze zijn gevuld met dropshot.

wie de gene die er hier een zwijnenstal van gemaakt heef ff de moeite nemen om zijn zooi even opruimen het is hier een knap laantje ja

gr mram
Citeren21.04.20060 likes
niet verder vertellen hoor mram maar zoek mijn kleren, heb jij ze ?en die rotzooi ruim ik wel ff op, vind dat het laantje schoon moet blijven, of niet dan?
Citeren21.04.20060 likes
ahahhag=hahahha je kleren nou ik weet waar ze zijn hoor .pfffffffffff maar ga het hier niet zeggen dan denkt iedereen dat wij wat hebben hahhahahh

gr mram
Citeren21.04.20060 likes
hahaha trek dan wel een jurk van jou aan. hahaha hebben wij niks dan?? hahahah;)

Advertise here!!

Citeren21.04.20060 likes
ohhhhhhhhhhh james kussssssssssssss :;blush
Citeren21.04.20060 likes
morgen 9 uur bankje 8 james kussssssssss ::wub

gr mram
Citeren22.04.20060 likes
wat gaan we dan doen bij bankje 8?, of kom je die jurk brengen>?maar zal proberen er tegen 9uur te zijn mram ...... kussss

en mams? doe je een beetje kalm aan, we willen je niet kwijt.. kusss
Citeren22.04.20060 likes
kom ff naar hier laantje, voor wat rust en wat tijd voor mezelf....
ik hol me maar voorbij en weet me geen raad meer op dit moment...

laantje weet jij wat ik doen moet ????
ach ik zal wel zien...

en wat zie ik hier ook ?? mram en jamess???
ja dat was te denken he laantje hihihi

mama xxxxxxxxxx
Citeren22.04.20060 likes
kom ik hier nietsvermoedend weer eens kijken laantje hoe het met iedereen gaat en wat zie ik....

mijn dinnetje iets met james?!?!?!?!
hoe ken dat nou? komt dat nou echt omdat ik te weinig hier ben?

verder gaat het redelijk goed laantje.... we zijn ons nieuwe huisje aan het opknappen .... hondjes gaat ook alles prima mee....
alleen nu nog gaan touwtrekken... en dat is minder maar ach.. komen we ook wel weer uit.

en mijn verliefde vlinders fladderen nog steeds vrolijk verder...

ik zal eens kijken of ik nog even tijd heb om te chatten... even mij neus weer laten zien....

zit me wel af te vragen hoe het uit zou zien.. jamess.. in een jurk van mram...

dag lief laantje, tot gauw weer!

Adverteer hier