Citeren23.04.20060 likes
cin heb je weer gemist ::sad
stuur je wel ff een mailtje via kletsen , wel ik je post vak kijken he
liefs mram
stuur je wel ff een mailtje via kletsen , wel ik je post vak kijken he
liefs mram
Advertise here!! |
Citeren23.04.20060 likes cin heb je weer gemist ::sad
stuur je wel ff een mailtje via kletsen , wel ik je post vak kijken he liefs mram |
Citeren23.04.20060 likes was net bij bankje 8 maar heb geen mram gezin, loop ik nog in die paashaas pak, en had nog wel wat lekkers mee genomen, een ontbijtje , had zin in picknicken, maar mram was er ni .... snik ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.04.20060 likes (ik zing een verdrietig liedje kerstfeest van andre hazes)
zit hier heel alleen op me jruk te wachten me jurk die james van me had hij geeft hem niet meer terug en dat is echt gemeen hij gaat nu stappen in me jurk en laat me hier alleen gr mram |
Citeren23.04.20060 likes je liedje klopt niet mram ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.04.20060 likes hahahahah james jeetje wat ben jij gevat zeg pffffffffffffff. en ten eerst je had die jurk wel heb je gister zelf verteld zijn getuigen van oa babay44
ten tweede ik was wel bij bankje 8 en ten derde je spreekt mram nooit tegen ja ![]() gr mram |
Advertise here!! |
Citeren23.04.20060 likes Hey lieve laantje ...
Hier ben ik even...Gaat niet echt goed met me, maar ik zal erdoor moeten... Mijn hoofd staat op springen en weet niet meer wat te doen... Ik wil gewoon rust en opnieuw beginnen, helemaal opnieuw zonder gezeur en gezaag, zonder zorgen .... Maar wat zie ik hier laantje ??? ![]() Als je een tijd niet komt, of niet regelmatig, dan mis je de koppels hihihihi Zal vandaag maar niet langs bankje 8 gaan zeker want dat komt niet goed wat je daar zou zien ![]() kusss mama xxxxxxxxx |
Citeren23.04.20060 likes kom nou maar met die jurk mram , kan ik die pak uit doen ,gaan we lekker picknicken en daarna zien we wel weer. kusssssss ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.04.20060 likes neeeeeeee james je krijgt er niet nog eentje , straks loop ik hier in me blootje
gr mram |
Citeren23.04.20060 likes hahaha mram , trek jij die paaspak dan maar aan... ![]() ![]() |
Citeren23.04.20060 likes gaat hier echt lekker hoor tussen jullie whahaha ![]() wie heeft nu een jurk van wie aan he, dat zou ik wel eens willen weten ![]() mama xxxx |