Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren16.04.20060 likes
zooooooooooo..ik ben er...........precies op de afgesproken tijd laantje.......
waar liggen ze verstopt? ik gluur al effe rond........wondertje zegt als we mogen beginnen met zoeken he...........spannend

voel me net en klein kind.......hey.daar ligt er een.......zal ik hem stikum pakken? en alvast opeten???
nee....durf ik niet.....

wie is er nog meer allemaal??mama.....mram.........jamesssssssss...sh irley.....visser..........snake?.........wonder?.. .............hahahha

ha ha........die rauwe eitjes haal je er zo uit.......trap ik niet in hoor.........
trouwens........achter bankje 8 heb ik netjes achtergelaten de laatste keer.......gelukkig kan de paashaas daar niets meer vinden..........whahhaahaha
.....................tot de volgende keer laan.........ik ga nu zoeken.............doeiiiiiiiiiiii
Citeren16.04.20060 likes
rennenn ik heb er al 20 te pkken zo ik heb genoeg

gr mram
Citeren16.04.20060 likes
zooo wat zie ik mama was te vroeg ik heb ook een mandje bij me zo ff rond snuffelen heee daar achter in zie ik wat leggen en daar tussen die struiken ook hm dat gaat snel zo ff verder lopen hoor......
Citeren16.04.20060 likes
;)zo das snel ik pas 8 nu zoek me een paashaas
Citeren16.04.20060 likes
zo gaat goed ik heb al 7 eieren gevonden wat een volk loopt er rond och breekt me daar een eitje toch zonde he weer een ei in het struikgewas zal maar uitscheiden met zoeken anderen moeten ze ook vinden nog nooi zoveel volk tegelijk in het laantje gezien maar ik ga weer laantje de sfeer is goed kus voor de dames hand voor de heren

Advertise here!!

Citeren16.04.20060 likes
haha shir ....ik had mijn tekst al getypt, maar pas verstuurd om 12.00 maar die pakt de tijd dat je al aan het typen bent zeker ?

maar ik moest al typen want moest mijn kids eten geven anders had ik geen eitjes meer...want wat een volk om te zoeken he ....gezellig toch....
maar ik mis toch een aantal mensen hahha

vergeef me

mama xxxx
Citeren16.04.20060 likes
hahahah wat een gein dat gezoek

gr mram
Citeren16.04.20060 likes
heb toch nog een ei gevonden is wel een speciale met een gedicht.. ben zo benieuwt van wie die is en ook nog in hart vorm of was het de bedoeling dat ik die vond , maar van wie het ook is...... vind het heel lief
Citeren16.04.20060 likes
hihihi jamess ....das toch leuk he zoiet vinden
hopelijk een mooi gedichtje he hihih

mama xxxxxxxxxx
Citeren16.04.20060 likes
was een mooi gedicht mams. maar hou het wel voor me zelf kussss

Adverteer hier