Citeren16.04.20060 likes
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh james vertell ben nieuwschiering
g r mram

g r mram
Advertise here!! |
Citeren16.04.20060 likes aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh james vertell ben nieuwschiering ![]() g r mram |
Citeren16.04.20060 likes groot gelijk jamess ....niet met iedereen delen hoor ![]() ![]() kusss mama xxxxxx |
Citeren16.04.20060 likes zo en nu sla ik mn slag ik zoek en hhahaah ze hebben er veel laten liggen voor lucaaaa , gauw naar huis en tellen hihihih
dank je wel alemaal hihihhhi ![]() ![]() ![]() ![]() luca |
Citeren17.04.20060 likes wat een ei feest ![]() |
Citeren17.04.20060 likes zo nu eens zien wie er gewonnen heeft ....allee ik vind da niet zo belangrijk, als het maar gezellig was !!!
en dat was het zeker en vast !!!! al mijn lieve vrienden van klets eieren te zien rapen, de een al gekker dan de ander hahaha ![]() kusss mamaxxxxxxxxxxx |
Advertise here!! |
Citeren17.04.20060 likes heb ik me zo graag gedragen ::blush
gr mram |
Citeren18.04.20060 likes hoop dat iedereen fijne paasdagen heeft gehad, en mram? nog bedankt voor die rauwe eieren.. hahaha kusss ![]() ![]() |
Citeren18.04.20060 likes tjemig wat heb ik in godsnaam allemaal gemist laantje ![]() lieve mams ik las dat je allerbeste vriendin van je heengegaan is, wat verschrikkelijk erg zeg, alsnog een hele dikke sterkte knuffel voor jou! en dan lees ik hier nog het een en ander over vrouwtje, met vrouwtje, van vrouwtje... geen idee... zal wel zo horen..... maar als toppie zich opwindt tsja.... maar goed weet er niks van en wil het zo laten. verder lief laantje gaat het niet heel erg best met me. prive gaat het redelijk dat loopt aardig de goede kant uit, maar nu weer gezeik op mijn werk dus tja... alle **** komt tegelijkertijd he! als het goed is zit ik 1 mei in een huisje en heb ik weer zelf internet dus hopelijk dat ik dan meer tijd en rust zal vinden om me hier weer te mengen. op het moment ren ik mezelf ff voorbij en ben ik toe aan rust! dikke kus voor alle lieverds.. en speciaal voor mams, shir, dinnetje, toppie en jamess!!! veel liefs xxxxx Cin |
Citeren18.04.20060 likes heyyy laantje
wat leuk dat cin er weer was ,maar ook jammer dat ik haar mis liep, maar goed ze heeft het dan ook zo druk, en ja cin, dat is altijd dat alle %%%% te gelijk komt ,lieverd het komt wel goed, neem je tijd er voor ,met rennen kan je onderweg nog vallen, maar als je rustig aan doet ,kan je alles overzien .kussss terug cin en tot snel weer groetjes shirley |
Citeren19.04.20060 likes Heyy lieve laantje .....
He verdorie, heb ik Cinnetje gemist ....Jammer .... Dank je wel voor je lieve en sterke knuffel cin....Ik hoop dat het bij jou nu ook wat rustiger gaat worden, maar neem je tijd daarvoor, heb ik ook al moeten ondervinden .... Maar ik stuur je een dikke knufff en velel lieve kusjes terug hoor !! Blij te horen dat je binnenkort je eigen stekje hebt, zal weer veel veranderen en rust brengen hoor !! Lieve laantje, ik ben ontzettend zenuwachtig, je weet wel waarom he, moet een brief krijgen en geen leuke, maar ik sta sterk en ga ervoor en zet door ... Hoe moeilijk het ook is en totaal geen steun van familie .... Maar ik zie nu in: mama niet gelukkig, kids jammer genoeg ook niet ... En het is voor hen dat ik het doe, niet voor mezelf .... Laantje, het is hier weer prachtig, een nog klein en fris zonnetje ...maar het beloofd weer een mooie dag te worden !!! Dag lieve laantje en doe de groeten aan cinnetje als je ze de volgdend keer ziet en een dikke knufff en kusss..... mama xxxxxxxxxxxxxxxx |