Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren23.04.20060 likes
tja mams... ik zit hier ook al met een beetje schuin oog de boel in de gaten te houden...

dat bankje nr 8 is volgens mij wel the place to be... maar ook ik zal er even niet komen.. stel je voor .... staat jamess daar dadelijk in een jurk hihihihihi

hmmm... dinnetje ik zal eens kijken of ik in mijn postvak kom hahaha....

mams dikke knuf voor jou, alles komt goed!!!!
Citeren23.04.20060 likes
Zo, ben ik weer, sinds lange tijd, mooie dag hoor vandaag, en tjee, wat heb ik een hoop gemist, lees ik wel

Maar goed, ik heb niet zo een fijn weekendje nu, moet een beetje bijkomen van alles wat ik dit weekend gehoord heb van de mensen die ik enorm liefheb....

Ik ga lekker op een bankje zitten en steek een sigaretje op en hey, kijk eens....in mijn tas bevindt zich een stokbroodje en wat heerlijke kaas..daar ben ik nu wel aan toe....

Ik zie wat mensen langskomen en geniet heerlijk van mijn stokbroodje, tesaam met een lekker glas halfvolle melk
Zo, dat was lekker, nog eventjes van de zon genieten hier, en het gefluit van de vogeltjes die mij omringen, op zoek naar broodkruimeltjes.

Ik ga nu maar weer terug om even alleen te zijn nu met mijn gedachten...ik denk aan mijn mooie geliefde...XXXXXX hvj

Tot snel weer en kussss iedereen

Jacootje
Citeren23.04.20060 likes
trek gauw die pak maar aan mram, we worden in de gaten gehouden ,..... hahaha, ben blij dat je weer af en toe weer van je laat horen cin ,ja, mams heb al aangeboden dat ik een jurk van haar aan mocht..... hahaha

dikke kusssss voor ......mram , cin en mams
Citeren23.04.20060 likes
whahahha jamess

en heb je nu een jurk gevonden hahaha
anders dat paashaas pak stond je ook beeldig hoor whahah
mama ligt sebiet weer in een froemel he

dikke kusss
mama xxxxxxxxxxxx
Citeren23.04.20060 likes
hallo ik in een konijnenpak waar zie je me voor aan?

tis bij de konijnen af ja pfffffff

zal wel kijken wat ik nog in de kast heb voor je james

( mram zoekt ff in haar kast)

ach kijk eens deze is ook wel leuk voor james. licht roze met bloemetjes. is van me oma geweest :;tongue

gr mram

Advertise here!!

Citeren23.04.20060 likes
'heb je er ook zo'n lange witte onderbroek bij?je weet wel die roze gekante met roosjes, zal me beeldig staan, dacht dat we uit gingen mram, jij in dat konijne pak en ik in die jurk o,ja doe de groeten aan je oma......
Citeren23.04.20060 likes
die is al jaren dood hoor james ::sad

gr mram
Citeren23.04.20060 likes
ik wil best in het konijnenpak hoor uit met jou. mij kijken ze raar aan en jou voor minder vol hahahhahahha

gr mram
Citeren23.04.20060 likes
welk meisje heeft msn

Aminametje@hotmail.com
Citeren23.04.20060 likes
ik zie jullie al uitgaan: mram in konijnenpak en jamess in een bloemetjesjurk !!!

lig gelijk in een froemel whahahahha

mama xxxxxxxxx

Adverteer hier