Citeren15.04.20060 likes
nee hoor jamess
we zitten al aan de 25 in het mandje van denre dusse dames ff beetje opscieten nog een paar uur te gaan voor de laatste 75

Advertise here!! |
Citeren15.04.20060 likes nee hoor jamess ![]() ![]() |
Citeren15.04.20060 likes op veler verzoek nog een keer het liedje dat we moeten in studeren voor zondag, en jongelui raak het nu niet weer kwijt he ![]() De paashaas heeft een mandje En komt hij op een dag Verstopt hij eitjes in de tuin Die jij dan zoeken mag En heb je ze gevonden Dan is 't een beetje feest Dan weet je, weet je zeker Dat de paashaas is geweest gr mram |
Citeren15.04.20060 likes hahaha die is leuk mram ....
maar ik heb er nog eentje hoor: Tis Pasen ,tis Pasen, eitjes zoeken, eitjes rapen zondag is het Pasen !! veel korter en makkelijker te onthouden voor sommigen miss .... Ps shir en wonder ......pfffff....was een nacht hoor .....pok pok pokkkkkkk Maar, ik heb er ondertussen als 20 .....maar ben nu wel bekaf whahahah ![]() mama xxxxxxx |
Citeren15.04.20060 likes stomme mutsen wondertje loopt nu met rooie bibs 100 eieren wat hebben jullie der aangedaan maar zal wel zien wat jullie van plan zijn maar zal wel weer in een froemel liggen kusssssssss voor de dames hand voor de heren |
Citeren15.04.20060 likes zooo ff komen kijken of het laantje er wel netjes bijligt ...
anders moet ik het nog proper maken he .... nee hoor ....het is netjes dus kan ik vannacht gewoon rustig verder met de eieren he ![]() maar pffff...wat een karwei hoor amaai ![]() allee laantje miss tot vannacht maar zeker tot morgenmiddag he stipt om 12.00 komik eitjes zoeken hahaha kusss mama xxxxx |
Advertise here!! |
Citeren15.04.20060 likes ben al stiekem aan het zoeken gegaan nog geen ei gevonden
1 ei is geen ei 2 ei is een half ei 3 ei is een paasei ia toch niet de bedoelin dat ik ook ga zoeken |
Citeren16.04.20060 likes knierp poosrtje open , sluip pssst laan ik heb 5 geschilderde rauwe eieren mee ga ik verstoppen sttttttttttt niks zeggen hoor
![]() gr mram |
Citeren16.04.20060 likes heel even komen kijken he hihihi ......
hmmmm .....alles nog heel vredig en rustig hier .... maar wie zag ik daar wegsluipen ? ???? ![]() foei foei ...... mama xxxx |
Citeren16.04.20060 likes zoooo ....tijd voor de grote race in eierrapen haha ![]() hmmmm ....heb mijn mandje lekker mee hoor en het is redelijk groot .... zo ...eerst ff kijken hier aan het poortje he ...oh ja .... en dan aan de bankjes daar moeten er ook liggen en in het gras ....en heeeee..... hoog in de bomen ook hahaha zal zeker niet van shir zijn hihihi ![]() maar jakkes zeg !!!! wie heeft er eentje gelegd in de hondepoep ??? nou die laat ik lekker liggen hahahaha .... zouden er in het prieeltje ook liggen ? ff gaan kijken hoor....jaaa hier liggen er ook ...zo mooi op het randje ..... pffff ...mandje wordt toch wel zwaar hoor nu... zal er nog wat laten liggen voor de anderen whahahahaha ![]() lol hoor .... zeggggg mram ..;mijn eitjes niet pakken he zelf zoeken whahaha en shir, leggen we samlen, dan hebben wij de meeste miss whahahahahah ...; lig gelijk weer in een froemel hier hihihi allee ....de rest is voor jullie hoor hihih kussss mama xxxxxxxxxxx |
Citeren16.04.20060 likes ![]() ![]() |