|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten enne vrouwtje,...je slogan vanne,... laat iedereeen in z'n eigen waarde,.. die kan je ook wel de prullenbak in gooien nu,.... want euhhh doe je dat soms ook bij ons dan?
Toppie het lekkerste Droppie |
Anonymous Undefined 65739 berichten haahahah jamess idd haal ik soms mn kleding op de kinderafdeling ::tongue voor de gene met de meeste eieren is er nog een extra verrassing vals spelers vallen af en moeten de eieren in leveren |
mama van vijf Undefined 1803 berichten whahaha shir ...;
ik zie ons allen ook al zitten zoeken en gieren ....
zal weer in een froemel liggen  mama |
hoeveel eieren zijn er shir .ik wil er wel een heleboel hoor . kom voor 1 eitje me bed niet uit
gr mram |
mama van vijf Undefined 1803 berichten hmmm nog een verrassing ....dan doe ik zeker mee whahaha  maare ..we moeten wel opletten he ..
daar aan bankje nummer 8 ...
zeg mram...als jij je bed niet uitkomt voor 1 ei....geef het dan maar aan mij whahhahaha 
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
mama van vijf Undefined 1803 berichten zooo 100 eieren ....
daar komen we ons bed voor uit whahahah
|
ik ga voor minstens de helft hahhahaha
gr mram |
mama van vijf Undefined 1803 berichten pffff ....zal nachtwerk worden om al die eieren op tijd klaar te hebben  dus wonder en shir ...doe jullie best he  enne mram ...ikke ook whahahahahaha |
ff mededeling!! alle 100 eieren zijn al weg, mram en mams hebben ieder de helft, die kippen kunnen er ni tegen leggen 
|
|