Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren03.04.20060 likes
hoi laantje kom ff bij je zitten mmmmmmmmmmmm is het toch heerlijk weer verliefd te zyn he voel me echt sinds lange tyd weer heerlijk.echt heb echt iets van is dit echt of droom ik he? laantje ik ga er zekers van genieten tis echt whauw maar zou het geluk mij dan eindelijk blijven toe lachen? tjee zo laat al weer ga maar snel weer naar mijn bedje he en zal weer heerlijk slapen.lieve laantje bedankt weer he moest dit ff aan iemand kwyt kusssssssssss laantje
Citeren03.04.20060 likes
Lieve laantje....ik ben er weer eens even....
Al had ik gezegd dat ik hier niet meer kwam, maar ja, je houdt gevoelens niet tegen he....

IK weet het soms niet meer, alles lijkt zo moeilijk en veraf ....
Maar gisteren, gisteren kreeg ik dan toch iets te horen wat me echt goed deed ....
Laan je wist dat ik dacht dat ik me vergist had ...maar nu weet ik het terug ....we gaan ervoor laan...heerlijk toch ???

Heb het gevraagd laan en hoop een eerlijk antwoord gekregen te hebben, al weet ik dat wel zeker ....
dus, vechten voor je geluk, het loont de moeite ....

dag lieve laantje ....dank je wel voor het luisteren he

mama xxxxx
Citeren03.04.20060 likes
heej laantje... heb niet zoveel zin om het over mezelf te hebben.. ja ik weet het ben heel weinig nog hier geweest... maar het gaat wel goed met me hoor....

laantje vind je het erg als ik alleen maar even kom om mams een dikke knuffel te geven en even te zwaaien naar me dinnetje...

ja he... geeft niet he...... ik kom gauw weer terug......
Citeren03.04.20060 likes
hey lieve cin fijn te lezen dat het goed met je gaat ik mis je kussss groetjes shirley
Citeren03.04.20060 likes
hee dinnetje ik zwaai terug naar je hoor. en laan vind het niet erg hoor. je hoeft niks te zeggen je mag er ook gewoon even zijn.

denken over dingen of juist even niet.

liefs mram

Advertise here!!

Citeren04.04.20060 likes
hoi laan was ik weer

heb een vraagje aan je laan , kan je verliefdheid tegen houden, dat is wat me bezig houd,.

laann ik weet het niet. het is zo een lekker gevoel, maar zo moeilijk ook.

ach ik zie wel hoe het loopt.

maar laan je ziet er weer mooi uit. de vogel zingen boven me in de boom. als ik me ogen dicht doe lijkt het of ze voor mij zingen.

laan vind het een beetje moeilijk om zo te schrijven vandaag

heb mama de hele tijd in me gedachten.
vind het zo erg voor haar.
maar wil er niet over beginnen tegen mam. wil niet alles oprakelen ze komt hier ook om afleiding te zoeken.

laan als je haar ziet wil je haar dan zeggen dat ik met haar mee leef.en haar om armen met je liefde.

sorry laan, voor de tegen strijdige gevoelens hier.

groetjes en kus mram
Citeren04.04.20060 likes
heej lief laantje..... ben ik weer heel even.... even alleen gauw jou bezoeken want ik heb niet zoveel tijd.

wat lief van je shir dat je me mist.. ik mis jullie ook allemaal zo erg maar ik voel me op het moment net een zwerver.... nou vooruit... wel een gelukkige zwerver hihihi.... ik zwerf van het ene huis naar het andere huis op en neer hihihi.... maar het zijn wel 2 huizen waar ik gelukkig ben en dat is het voornaamste.

verder wil ik dat het met mams weer allemaal goedkomt. krijg er helaas nu weinig van mee wat er allemaal gebeurd is maar blijf wel aan mams denken hoor..... ze verdient het om gelukkig te worden en rust te krijgen.

ja dinnetje verliefdheid is ook heel mooi en kan inderdaad beetje ingewikkeld zijn maar ga eens na wat je te verliezen hebt... kan ook een hele aanvulling zijn op je leven.. iets wat je eraan toe kunt voegen....

nou lieve mensen.. ik mis jullie allemaal heel erg maar ik doe me best om mijn neus hier toch nog te laten zien....
mij niet vergeten he?

dag lief laantje tot de volgende keer.
Citeren04.04.20060 likes
hoe kunnen we jou nou vergeten cin we wachten gewoon op je tot het weer beter gaat dan zien we je van zelf wel weer verschijnen

heel lief geschreven mram over mama en idd ze heeft afleiding nodig en dan schiet het niet op steeds te vragen hoe het is we kunnen haar beter proberen om aan het lachen te krijgen is veel beter als alles oprakelen

sorry laantje ik wil ff mn woordje aan cin en mram kwijt en weet dus niet wat ik jou moet vertellen ik ga ff op het eerste bankje zitten neem ff een sigtje , ik ben ff uitgekletst , maar laantje jij weet alles n weet dus ook wel waarom ik ff ben uitgekletst
maar laantje we kletsen.com heel snel weer bij dat beloof ik je maar nu ff niet sorry

groetjes shirley
Citeren05.04.20060 likes
hoi lieve laantje ....

weer een nacht zonder slaap...weer een nacht vol verdriet ....
maar wat ik hier lees doet me veel deugd....

lieve mram, shir en cin ....bedankt voor jullie lieve woorden ....en als ik er klaar voor ben dan zal ik er miss over praten ....
maar nu ..nu ligt alles nog te vers in het geheugen en doet het pijn ...

laantje ...bij jou kan ik altijd terecht he ...jij luistert zonder vragen te stellen ...
maar nu ga ik ervandoor
de plichten roepen ....eigenlijk ben ik er blij voor dat ik nu zoveel werk heb ...dan kan ik minder piekeren en huilen lieve laantje ....

dag laan...tot kletsen.com weer
he wat las ik ....vrouwtje ook verliefd ?? toch heerlijk he vrouwtje ...

kuss mama xxxxxx
Citeren05.04.20060 likes
zo laantje kom ff bij je zitten neem wel een bakkie bij je wat voor wereld leven we zal willen dat het met iedereen goed gaat gun ik mijn vriendinnenmoet het maar aanhoren en wil ze zo graag helpen laantje maar hoe durf naar mama nog geen eens een kaartje te sturen mee enben daar maar ff mee gestopt en we missen er meer laantje die mij hun geheim hebben toevertrouwd maar ik hoop ze allemaal weer vrolijk te zien zo mijn koffie is op laantje geef ze een dikke knuffel van mij en tot ziens

Adverteer hier