Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren10.04.20060 likes
heeeeeeeeee laan vrien van me hoe is het nu

hier is alles lekker hoor.

weet je leven is raar.
lijkt wel een achtbaan.
kan het niet allemaal even best bij benen soms. maar goed geeft niet hobbel er wel achter aan

het is weer eeen beetje tam bij je zijn ze je nu al vergeten laan?

rare mensen hoor hahhahah
het is hier zo leuk

wat zeg je laan ze komen wel maar schrijven niet.
nnnnnnaaaaaaaaaaa dt is ook saai.
heb ik niks te lezen.

maar goed moet een ieder voor zich weten, he laan , mag ook.

maar ga weer ff kids de deur uit werken
heb ikweer rust. ga vandaag een hoop doen in huis. althans dt is de bedoeling. hoop dat klets niet te hard roept hahhhahahah

nou laan liefs van mram en ik kom heeeeeeeeeeeeel snel weer terug hoor. neem ik me mand met lekkers mee. misschien komt er wel een leuk iemand bij me zitten ;)

nou doei liefs en kussssssssssssssssss van mram
Citeren10.04.20060 likes
hm mram

voor beschuit kom ik er altijd uit

groetjes xxx
Citeren10.04.20060 likes
hoi laantje

zo ik heb weer heel ff tijd nu ff lekker rustig zitten , tis weer ff geleden he laan maar ik zag dat je aan mram heb laten weten dat ik hier nog stilletjes steeds binnen kom al is het dan idd om ff te lezen soms heb ik helaas geen tijd om ff gezellig bij jou te zitten dan wandel ik naar het eind en terug om gauw m`n andere dingetjes weer te doen maar goed nu heb ik wel heel ff plof op bankje 6 neer wat een lekker weer is het vandaag doet me goed ik kan m`n jas gewoon uit doen hier laantje heerlijk ik zwijmel ff bij je weg met m`n gedachten laantje sta op en ga weer richting het hekje ik kijk nog ff om en denk nog steeds aan het zelfde
groetjes laantje tot snel weer
Citeren10.04.20060 likes
zo laan kom ff bij je zitten he heb net het forum gelezen pppppppffffffffffff waar ben ik toch me bezig he ja schryf denk ik toch te snel dingen op kletsen in het forum kan ik dus beter niet meer doen he wil toch met iedereen vrienden blijven ,zal vanavond op kletsen mijn excuus aan bieden ,zo nog ff een peukie doen en heel even aan mij lievie denken ff weg zwymelen: ff alleen met mijn gedachten mmmmmmmm voelt toch even weer heerlijk wetend dat de toekomst mij weer toelacht ..................zo maak ff mijn peukie uit en ga weer met een heerlijk gevoel verder met de dingen waar ik mee bezig was lief laantje bedankt dat ik weer ff bij je kon zijn xxxxxxxxxxxxxxx petra
Citeren10.04.20060 likes
dag laantje ...

ben er ook weer eens even ...
gewoon om ff weg te dromen en te denken aan pssssttt jij weet wel wie he ....
en deze week is ook een toppie week ...zeker donderdag laantje ...
jij weet wel wat er donderdag is he .....
ja idd .....naar daar ...heerlijk laantje !!!

ik hoop dat ik nu weer wat op mijn positieven kan komen ....maar met de steun van psssstttt lukt het me zeker hmmmmm

dag lieve laantje tot gauw weer !!

mama xxxxxxx

Advertise here!!

Citeren11.04.20060 likes
hoi laantje kom, nog ff een peukie bij je doen even alleen met al mijn verdriet ppffffffffffffffff kunnen mensen toch hard zyn he? maar laan ondanks alles denk ik toch dat ik de goede keus heb gemaakt..althans dat hoop ik he en wie weet wat de toekomst brengen zal, laan ga je stilletjes verlaten wens de mensen die hier nog ff komen al het geluk van de wereld toe laan zal je missen echt ppppffffffffffffffff, ga nu ook echt met moeite kussssssss laan het ga je goed...................................zal nog een afscheids borrel achter laten voor de mensen die nog ff gezellig bij jouw op een bankje komen zitten........laantje snik snik snik
Citeren13.04.20060 likes
ja laantje kom weer eens bij je zitten wat ik nu heb laantje ben van iemand gaan houden heel plezierig iemand ik mag haar en zij mag mij we hebben elkaar gekust en vinden elkaar symphatiek hoop van mijn kant dat ik er nog veel mag zien wil wel koffie met gebak met der eten ergens op terras we krijgen toch wel eens een keer mooi weer ik ga weer laantje ben in de wolken ik zing ik hou van jouuuuuuu het kan laantje geen leeftijd aan gebonden
Citeren14.04.20060 likes
zo laantje kom ff bij je zitten ben hier wat aan het uitbroeden he haha nog ff kijken hoe ik het aanpak weet het wel he denk dat ik de man van iemand ga inlichten he, ik hem ,niet zei ook niet he en ken je het spreek woord wie het laatst lacht , zo drink maar fff een borrel hier zie dat niemand er nog van heeft gedronken he ja sorry laan ff bijkomen bij jouw ,was een hektiese avond maar ben een sterke meid he al doet het nu echt heel veel pijn maar laan zal morgen weer beginnen met een lach he en ppppssssssttttttttt laantje als ik echt ga doen wat ik in gedachten heb zal ik me echt in de broek piesen van het lachen pfffffffffffff zo laat al weer, zal toch ff wat gaan slapen he ,maar neem mijn wijn lekker mee naar bed zal ik slapen he denkend aan morgen hihihi gun het haar echt niet hoor sorry maar the show must go on haha laan kus dat ik weer ff bij je mocht zijn xxxxxxxxxxxxxxxxxxx zal nu lief gaan slapen
Citeren14.04.20060 likes
heey vrouwtje je draait aardig door dacht ik zo,... get a life,... enne... een psychiater ofzo,.... jeetje wat ben jij een slecht persoon hee,,.... had niet van jou verwacht dit!! enne vrouwtje,... dreigen kunnen we allemaal he!! met andere woorden,.... ik weet waar jou huis woont!!

Toppie het lekkerste Droppie
Citeren14.04.20060 likes
haha moet ik nu bang worden en je weet niet eens waar het omgaat he dus hou je er ff lekker buiten wil je..........

Adverteer hier