|
|
|
vrouwtje 46 Undefined 78 berichten he lieve shir jij bent altyd welkom he dus we drinken er vast nog 1 gezellig saampjes hier peukie erbij en dan lekker ff samen ff weg van de harde grote mensen wereld he en wie weet zorgt jaco dan voor de muiziek shir ik hvj maar als goede vriendin dikke kus van mij meid zo ff samen naar james blunt luisteren he met het nummer goodbye my lover maar euhhhhhh shir wel ff tissieus meenemen he laters shir |
goede morgen laan
ik zie dat ik petra net mis ben gelopen.die was er ook al vroeg bij.
jammer petra dat je zoon het uitgemaakt heeft, je gaat je toch hechten aan iemand.
brrrrrrrrrrr wat is het koud hier. ben me sjaal weer eens vergete. moe ik ook niet doen.. ga maar snel naar het prieeltje daar is het warm
. he lekker snel deur dicht.
oh ff kijken wat er nog voor lekkers is hier,
is zie dat er tompouce staan van vis/ lekker. het is wel vroeg. maar goed. taart is altijd lekker.
kopje thee is ook al klaar, ze wat een rust hier. kan ik nog ff bijkomen voor dat het drukke weekend begint.
he laan mag ik je wat vragen. ik wil graag weten wat jij er van vind.
laan ik heb psstsstttst. en en die pssstsstttt ik pstsstststs. en wat zou jij dan doen laan.
denk je dat echt laan. ja dat dacht ik ook al. nou ik zie het wel, bedankt dat je weer naar me hebt willen luisteren..
als het mooier weer word laan zal ik wat moois voor je maken. zou een rozen toog wat voor je zijn. zo vooraan als je binnen komt. geeft meteen zo een veilig en beschut gevoel. en dan van diemooi grote rode rozen. dan geurt het weer hemels bij je
nou ga ik weg ff xena naar het zwembad brengen.
nou laan spreek je wel weer he.
knufs en kusssss van mram |
mama van vijf Undefined 1803 berichten heyyy lieve laantje ....
ben er ook weer eens even....heb een rotdag en rotnacht achter de rug pfffff....
maar ja, zo zullen er nog wel meerdere komen ....
heee petra, wat jammer om te horen ....dikke knuffff en kussss....is altijd vervelend om te horen en doet altijd pijn, iemand verliezen...
maar weet dat je hier altijd bij vrienden terecht kan he, die altijd een luisterend oor willen zijn ....
zeg laantje, ik heb zelfs miss slecht nieuws: kan mis niet naar uitje pfff...en als ik ga dan zal het pas van zaterdag zijn ....
maar ik heb zo een nood aan eens weg te zijn....maarja, wil geen ruzie uitlokken en hem het makkelijk maken he laantje ....
zo, ik ga nog even op een bankje zitten, steek een sigje op en laat mijn gedachten en gevoelens de vrije loop....en mijn gedachten dwalen af ....ja....ik zie je graag..je weet wie ik bedoel he laantje ...maar ja ...tegenwoordig...pffffff....
tis wat koud en ik sta op en ga verder, de dagtaken wachten me op ....elke dag opnieuw he ....
dag lieve laantje !! doe iedereen de groeten hier ...
hihih, heb zelfs gezien dat seeeke hier ook geweest is ....wel leuk dat iedereen zijn weg begint te vinden naar dit laantje ...
kussss
mama..........xxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten g morgen laantje
|
Timberland Undefined 2690 berichten hallo laaners en laansters,
ik liep hier gisteren voor het eerst door .. ging rustig op een bankje zitten en toen was het ineens heel erg rustig.
Ineens hoor ik in de verte kleine stapjes mij tegemoet komen, wat zie ik ...? Ik zie een mooie dame aan komen lopen; ik verschuil me half in de bramenbosjes en bekijk haar gezicht welke wordt verlicht door de manenstralen. Wat een ontzettende mooie ogen heeft ze zeg, om in te verdrinken.
Ik ben te verlegen om uit de bosjes te komen om haar aan te spreken, ik heb een blackout, normaal gesproken heb ik mijn woordje klaar en ben ik adrem maar zij heeft me alle woorden ontnomen door haar aanwezige schoonheid.
Ik ga de volgende keer weer op het bankje zitten in de hoop dat ze weer langs loopt ....  gr timmie xxx |
|
ben hier ook altijd op de verkeerde momenten. had je wel in die bramenstruik willen zien landen tim hahahhahhahah
gr mram |
kim em Undefined 2 berichten mooi die verliefde stelletjes !!!! stttt wandel maar snel verder, ik zag t bordje niet storen niet staan hihihi....... Many People Will Walk In And Out Your Live, But Only True Friends Leave Foodprints. |
mama van vijf Undefined 1803 berichten dag lieve laantje ...
ja , hier ben ik weer even ...het gaat me nog steeds niet af laantje ....ik ben zelfs zo kapot en moe dat ik eender wat zou doen om een beetje rust te vinden ....
maar wat zie ik laan?....hihi tim zat verstopt achter de struiken ?? haha tim ....gewoon je laten zien en zeggen en tonen wat je voelt ...dan komt het best ok hoor ...
zo, ik zet me op een bankje en neem een borrel, kan het best gebruiken en een sigje ook ...
het is heerlijk buiten wel een beetje fris, maar ja ...lekker weggedoken in mijn jas kan me dat niet deren....
hmmm....ik mijmer weg...weg over hoe het met me zal vergaan laan ...
maar kom...ik hoor mijn kleine manneke lars huilen, ga hem zijn flesje geven en in bed stoppen ....
en miss heel miss kom ik nog naar klets ...maar ach...heb geen zin, wil geen gesprekken, voel me er niet lekker bij bij....pssssssstttt je weet wel wie ik bedoel he laan ....
kussss
mama |
racingboy1 Undefined 42 berichten ach mams , zo ne borrel lust ik ook wel hoor ! hihi, ik mag hier eigenlijk niet komen he , in het verliefde laantje , buiten het feit dat ik al meer dan 11 jaar vlinders in mijn buikje heb hihi . ik weet niet wat jouw zo moe maakt hoor mams maar ik vermoed dat jij dringend nood hebt aan ontspanning en rust!! probeer eens een wandelingetje te maken , ?? ken jouw hobby's ook niet , probeer je alleen maar op te vrolijken , hoop dat het me ooit zal lukken !!!!! kusssssssss |
mama van vijf Undefined 1803 berichten heyy lieve race, tuurlijk ben je hier welkom !!! het laantje is voor iedereen hoor ...
en kom, we zetten ons gezellig op een bankje en drinken samen een borrel hihihi .....
en ja ...ik heb echt nood aan rust en ontspanning race, hoe raad je het ....
maar ik vind het fijn dat je even wilde luisteren naar me ...en je vrolijkt me op hoor ...je kan me laten lachen en das toch goed ??
kussss mama
zullen elkaar miss wel zien op klets miss ook niet .... |
|