Citeren06.04.20060 likes
ik zit hier en zeg niks ben alleen met me gedachte. wat kan ik er mee ,niks. wat wil ik er mee . weg. jeetje wat zijn sommige dingen zwaar. maar oh ja ik zou niks zeggen. dus sssssssssstttttttttttttttttt.
gr mram
gr mram
Advertise here!! |
Citeren06.04.20060 likes ik zit hier en zeg niks ben alleen met me gedachte. wat kan ik er mee ,niks. wat wil ik er mee . weg. jeetje wat zijn sommige dingen zwaar. maar oh ja ik zou niks zeggen. dus sssssssssstttttttttttttttttt.
gr mram |
Citeren06.04.20060 likes vis zou je in je teksten wat meer spaties willen doen. weet niet zo goed waar een zin begint of eindigd
liefs mram ![]() |
Citeren06.04.20060 likes brrr het is nog koud, en het zonnetje wil niet erg doorkomen, denk dat ik maar even blijf lopen in plaats van op het bankje te zitten. hoewel ik mijn studie boek mee heb zodat ik wat kon leren, maar nee het is nog te koud. pff(zucht) wat is het leven soms ingewikkeld, zeker als je je in situaties begeeft waarin je niemand om je heen wilt bezeren. en als je zou doen wat je wilt, dan gaat dat toch gebeuren. En dat wil ik juist niet. wat is het hier stil trouwens zo smorgens. niemand om eens mee te praten. naja, ga maar naar huis, ff op de chat kijken.
soms wou ik dat ik een vogel was, de vrijheid in de lucht kon ervaren. zo ik ben aan het eind van het laantje. misschien kom ik morgen nog wat wandelen. |
Citeren07.04.20060 likes lief laantje wil gewoon ff bij je zijn heerlijk ff in gedachten verzonken he heerlijk ff bij jouw op het bankje te zitten heerlijk gewoon ff zonder woorden ff een peukie en en bakkie doen,,,,tjee zo laat alweer moet gaan he werk roept weer nou laantje dikke kus en morgen eindelijk weekend zou het weer zon topweekend worden ? groetjes aan iedereen en wens jullie allemaal net zon topweekend als mij zelf hahaha xxxxxxxxxxxxxx |
Citeren07.04.20060 likes zooo, weer even een vroege wandeling in het laantje, en weer is het hier stil. best lekker, word ik niet gestoord in mijn gedachten aan jou, heerlijk om hier te lopen en aan iemand te kunnen denken, iemand heel speciaal. o, kijk, de zon komt op, voorzichtig schitteren de stralen tussen de winterse takken door zachtjes in mijn gezicht. net als jouw ogen, schitteren en stralen. mmmm, een koude rilling over mijn rug, ik duik iets dieper in mijn jas weg en zet een steviger pas in. het bankje is leeg, misschien later vandaag iemand hier om mee te kletsen?
zo, het eind van het laantje is al weer in zicht, mijn gedachte gaan door, ook na dit laantje, tot later. |
Advertise here!! |
Citeren08.04.20060 likes Dag lieve laantje ...
Mag ik even bij je komen uithuilen en wat rust vinden ? Ben net thuis ...ben naar de begrafenis van mijn allerbeste vriendin geweest... Pfff...afscheid nemen doet pijn, heel veel pijn .... Nu besef ik pas éecht dat ze weg is en nooit meer terugkomt .... Ik heb een tekst gemaakt en die voorgelezen ook...pfff..was met horten en storten ... Maar das normaal denk ik ....afscheid nemen doet pijn .... Lieve anja, Hoe begin je aan tekst over afscheid te nemen ? Kan je dat wel ?? Jij was mijn beste vriendin ...Ik weet nog hoe we samen begonnen aan onze studie voor onderwijzeres... Het lijkt gisteren wel .... We zaten beiden vol met dromen en vol goede moed... We konden op elkaar steunen als het weer even minder ging ... Wie gaat er nu met me mee naar de film? Wie gaat er naar me luisteren als het weer even tegenzat ? Weet je nog Anja ... Die dag dat we samen op stap gingen, beiden nog vrij en de tijd van ons leven ... We gingen dansen en lachen, dat was de bedoeling toch... En toen plots, zei je me : Goedele, moet je eens iets weten ? En je vertelde me dat je die ene jongen wel leuk vond ... Maar dat je te verlegen was ... Maar Anja en verlegen ? Nee .... En toen trok ik mijn stoute schoenen aan ... En maakte een praatje en ja hoor ..tegen het einde van de avond waren jullie een koppel: Anja en Dirk... En tot op de dag van vandaag waren jullie een koppel ... Weet Dirk, dat je ook in mijn hart zit en ik weet heoveel verdriet je nu ook hebt ... Anja ...vergeten zal ik je nooit... Nooit kan ik vergeten wat je voor me betekende.... We deelden alles samen ..vreugde en verdriet ... Pijn en geluk .... Maar ik weet dat we elkaar weer ontmoeten ... Weet niet wanneer, maar daar, daar zien we elkaar weer... Lieve vriendin, je blijft altijd bij ons, je zit in ons hart de herinnering zal nooit verdwijnen, je lach zal me altijd bijblijven ... Je lieve woorden en je stem .... Bedankt voor alles .... Goedele Sorry laantje dat ik dit hier zo schrijf, maar ik moest het even kwijt ... Nu weet je hoe ik me voel ... En lieve kletsers, sorry als jullie dit niets vinden ... Maar hier kan ik even mijn hart luchten mama xxxxx |
Citeren08.04.20060 likes is goed hoor mama..........dat heb je heel mooi geschreven........
ik wens je heeeeeeel veel sterkte......... kusssssssss......jose |
Citeren08.04.20060 likes hallo laantje goedenmiddag was me vanmorgen te koud moest ff verwerken wat mama en gewoon op hun hart hadden kan ze allebei heel goed begrijpen ieder met zijn probleem hoop dat ze er gesterkt uitkomen kan ze raad geven en kunnen ze van mij krijgen maar ze moeten het zelf doen en willen net als mij is overkomen alleen op een ander vlak en zij hebben ook naar mij geluistert en zijn mij tot steun geweest want luisteren is begrijpen nou laantje laat het zonnetje eens toe want is niet aangenaam hier te vertoeven brrrrrrrrrr kus voor de dames hand voor de heren |
Citeren08.04.20060 likes mama,
het is een mooie tekst, ben er zelf stil van geworden iemand verliezen waar je dicht bij staat doet altijd pijn. tijd heelt alle wonden, zeggen ze, maar toch blijft het pijn doen. Veel sterkte in deze moeilijke periode. kusjes toska |
Citeren09.04.20060 likes Dank je wel seeke, visser en toska ....
Ja laantje, was weer een nacht zonder slaap ...Maar zoals iemand me zei: mama je komt er weer sterker uit...geloof me .... En ik weet dat die persoon wel gelijk heeft, maar daarom doet het niet minder pijn ... Laantje, het is hier heerlijk weer, een zalig zonnetje, dus heerlijk vertoeven hier .... Vandaag he laan, vandaag ga ik ...pssssttttt.... Ja echt wel, zal een verrassing zijn ....denk je ook niet ? dikke kusss en tot laters mama xxxxxxxxxxxx |