Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren24.03.20060 likes
wat fijn dat jij er bent laantje..............voel me zo **** vandaag.
Heel even tot rust komen hier......het valt ook niet altijd mee met een stel pubers in huis, met hun probleempjes en nukken........

Ik ga even op het bankje onder de oude eik zitten, want het regent vandaag een beetje.............lijkt wel of het weer zich aanpast aan mijn gemoed.

hey..........wat staat daar? wow.......nog een flink stuk taart............
Zal ik? ja, ik eet het hele stuk op....zo!

mmmmmmmmmmmmm.......geeft troost, zoiets lekkers...

verdorie.....heb nu al weer spijt ervan.....

och ja.........kan mij wat schelen.........mijn humeur is weer wat opgeknapt hier door de rust van jou.....en door het lekkere stuk taart........

er is niemand te zien hier nu...............jammer, ik had graag eens iemand echt ontmoet van de klets.........zijn natuurlijk allemaal al onderweg naar utrecht.........het kletsuitje.
ik hoop dat ik er de volgende keer wel bij kan zijn..........afwachten maar.....
dan kan ik mama knuffelen..........en lachen met mram en cin, jaco es in het echie bekijken........met al zijn piercings en tattoos, gek doen met vrouwtje........op muziek van frans natuurlijk, met droppie kletsen.....en wondertje en heli ook es effe flink knuffelen....en heeeel veel kussies voor kuyt meegeven...

en ook alle anderen die ik hier regelmatig spreek.........zou ik heel leuk vinden om ze echt te ontmoeten....maar ja.dat gaat nu niet he

goh........ik ben er helemaal van opgeknapt, en ga nu lekker weer wat doen thuis....Mijn zoon is jarig, moet zorgen dat het netjes is thuis he...hahahahahha

tot de volgende keer lief laantje.........kussssss
Citeren24.03.20060 likes
heej lief laantje... ja sorry ben even afwezig geweest.... zal komende tijd nog wel zo blijven......

even op een bankje ploffen hoor... poehee..... de lucht ziet er niet zo fijn uit, waar is de zon gebleven?

zometeen even kijken of me dinnetje aan het kletsen is...
mis ze allemaal wel hoor, maar ja... moet ff prioriteitjes stellen... ja laan.. wat zeg je? ja..... kom altijd wel terug hoor duurt alleen iets langer dan voorheen laan..... nee zal jullie niet vergeten hihi

tja laan hoe het met mij gaat? nou het gaat allemaal redelijk goed... beetje hobbels in de weg maar dat duurt ff....

ik ga eens kijken wie er is...
dag lief laantje tot gauw!!!
Citeren25.03.20060 likes
morgen laantje :
Citeren25.03.20060 likes
he dinnetje
ik was er niet ik was in utrecth. jammer dat je niet zo vaak meer komt.

laan het is hiet top in utrecht. jammer dat er niet zo veel mensen zijn maar goed die er zijn zijn wel de beste he moet ik maar denken.

heb hier bij besloten dat ik veel vaker uit moet gaan. doet een mens goed.

he seeke jij benr dat dus met die taart. die had snake voor mij gebakken maar ik had hem gemist.
maar hij maakt morgen een nieuwe voor me . jjammmmmmieeee heb daar nu al zin in.

g zo ff kijken of ik wat herrie op de zaal kan maken. bij nacht een man/vrouw bij dag dan ook hahahahhahha.
en ik heb honger wil ontbijten dus ze moeten wel hahahhahahahha

laan kom morgen weer ff bij je kijken hoor heb niet zo veel rust vandaag.

heel veel knuffels voor iedereen die hier komt laan . maar de meeste voor jou hoor.

groetjes mrammetje
Citeren27.03.20060 likes
nou nou ik heb mazzel gehad ...

ik had me wederom in het bramenstuikje opgesteld toen zij weer langs kwam lopen ...
ze heeft prachtige lange haren en haar ogen zijn zo wonderschoon, om in te verdrinken ....
ik heb heel veel moed bijeen geschraapt om haar aan te spreken, maar weet niet de juiste woorden te vinden.

Ik zag haar omkijken naar het geluid welke doorns veroorzaken in mijn polyester jasje, maar gelukkig zag ze mijn roodaangelopen gezicht niet van schaamte.

Zucht, wat een mooie meid is het toch ....

zou ze van bramenjam houden?

ik ga maar naar bed toe om te slapen en te bedenken wat ik volgende keer moet doen.

Advertise here!!

Citeren27.03.20060 likes
zo ff zitten he he seeke zag dat je er ff was kus meid en zekers gaan wij gek doen op het volgende uitje gaaf toch,tjje zit ff in gedachten verzonken moet ff wat op een rytje zetten voor mezelf he weet er ff geen raad mee wil dit gewoon oplossen zonder er mensen mee to willen kwetsen, maar laantje kom er wel uit he ben toch een sterke meid ga nu nog ff op klesten kijken he zyn vast wel lieverds die mij er weer weten op te beuren lieve laan tot snel weer kussieeeeeeeeeeeeeeee
Citeren29.03.20060 likes
goede morgen laantje

is weer ff terug dt ik geweest ben maar ja zo gaat dat he. als je het druk hebt vergeet je zelfs je vrienden.

je hebt het wel gehoort en gelezen over het uitje laan. ja denk het wel , jij weet immers alles.

het was te gek laan. was zo gezellig. leuke mensen hier van klets,

het is toch een beetje raar hoor , je kent elkaar alleen van letters. en misschien zie je elkaar nooit meer maar het is echt de moeite waard om een keer mee temaken,

nog gekke dingne hier gegebeurt toen we weg waren laa?

wat zeg je mensen die binnen komen het prieeltje leeg eten en weer gaan zonder wat te schrijven,. nee dat is niet leuk laan.
iedereen mag hier komen. ja laan dat vind ik ook. maar een klein berichtje kan er toch wel af?.

oh het is al weer tijd voor de kindjes naar school. kom vanavond nog wel ff kijken bij je laantje

kussss en knuf van mram
Citeren29.03.20060 likes
hoi laan ben er ook weer eens heb je der van als je weg gaat laan weten ze niet dat er hier een nieuw meubilar is neergezet met alles er op en er aan een slaapkamer met kasten een huiskamer en dat alles op het grasveld maar koffie en koekjes staan in de kast sleutel bij de holle boom nou laan ga weer maar een kus voor de dames en een hand voor de heren
Citeren30.03.20060 likes
hoi lieve laantje ...

ook al is het rotweer, toch wil ik even hier zijn ....
laantje, ik weet het even niet meer....kan ik me zo in iemand vergissen ??? ben ik dan zo dom en blind geweest ....

ik weet het echt niet meer hoor ...wat te denken en wat te doen...
dus kol ik even naar je toe he..;jij kan me miss tot rust brengen en me goede raad geven ...al heb ik zelf geen oog dicht gedaan deze nacht ...
wat zeg je laan ? ....ja, het vragen, maar als je er geen eerlijk antwoord op krijgt, wat dan ???
pffff.....is moeilijk hoor en wil niet weer gekwetst worden, heb het al zo moeilijk nu ....

lieve laantje, ik ga je laten ...ik word hier kletsnat...en niet alleen van de regen, ook van de tranen...
tot de volgende keer maar weer laantje ....
als ik hier nog kom....tis tenslotte het verliefde laantje he....
Citeren02.04.20060 likes
he mama je mag hier altijd komen hoor. ik ben toch ook niet verliefd

groetjes en kus en kuffels van mram

Adverteer hier