Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren21.03.20060 likes
zo laantje kom nog even langs voor ik slapen ga zit ik toch ergens mee och laat ik er even bij gaan zitten ben je eerst steun voor ze en dan doen ze zonder reden heel lelijk tegen je of dat je van alles hebt uitgehaald en heb ze met goede raad bijgestaan is het dan toch zo als ze je niet meer nodig hebben kan je een schop krijgen hoop dat ze het lezen en hier langs komen maar laat ik er niet verder op ingaan wil vriend zijn en een hand en een kus maar zeg eerlijk ik heb je niet meer nodig dag laantje bedankt voor het luisteren
Citeren22.03.20060 likes
morgen laantje,
ff voordat de dag begint een bakkie hier doen, 8 uur... lekker het zonnetje breekt al door...
wat lees ik nu visser? weet niet waarover of wie het gaat maar zoals ik je ken verdien je dat idd niet... je bent voor velen hier volgens mij een rustig en wijs luisterend oor... kan er verder weinig over zeggen, alleen dat ik je persoonlijk een kanjer vind.. en weet met mij een heleboel anderen... kop op, nieuwe dag, nieuwe kansen.... dikke knuff van carla xxx
Citeren22.03.20060 likes
vis wat is dat nu weer voor taal. je kan hier toch altijd komen. met goed en slecht nieuws.

en vrienden ja dat is soms relatief aan het gevoel dat je op dat moment hebt. en sommigge maken daar dan misbruik van.

maar als je je niet opensteld voor dingen mis je ook een hoop leuke dingen in het leven.

dan maar kwetsbaar en pijn voor mij . en ook een hoop lol.

sorry laan dat ik ff niets tegen je gezegt hebt, maar vis ging ff voor.

tot een andere keer laan.

veel liefs en knufs van mram
Citeren22.03.20060 likes
hoi laan kom nu toch wel veel bij je langs maar blijf niet zo lang voetbal op tv toch maar eens vragen of er een tv over is wat is de koffie toch lekker zal maar eens een paar tom poezen mee brengen maar ik wou mram en carla zo bedanken voor hun woorden wat heeft het me goed gedaan en zo lief het zijn schatten zal ze een kus geven en als je ze ziet doe je de groeten laantje van me en wens ieder die langs komt maar de groeten er lopen hele fijne vriendinnen en vrienden bij doei laantje
Citeren22.03.20060 likes
hallo laantje.........
.....zeg mram.....had jij dat net weer gezien eergisteren?
hahahhaha..........ja, ik was degene die je snel weg zag duiken in het paadje achter het achtste bankje............
dat is ons plekje he.....
.......als je effe hard wilt hoesten vantevoren, mag je wel verder komen hoor...;)

vanmiddag was ik ook hier, heeeeel eventjes maar...
ik zoefde op mijn skates daar achter over het verharde pad.
..................in de verte zag ik wel mensen op de bankjes en bij de fontein zitten, maar zag niet precies wie het waren.........ben een beetje kippig als ik aan het skaten ben....zeker als de zon ook nog zo lekker schijnt..........

ik ga es kijken wie er alemaal aan het kletsen is......tot de volgende keer laantje..........als ik je weer nodig heb om effe na te denken..........of te chillen he.......

dikke zoen........jose

Advertise here!!

Citeren22.03.20060 likes
ja seeke ik zag je wel maar dacht laat maar wil niet storen in een goed gesprek hahhahhahah

gr mram
Citeren22.03.20060 likes
heerlijk rustig is het ff hier en stil.hey ik hoor muziek tjee jaco zet hem de volgende keer wat harder kan ik mee luisteren pfffffffffff ben mij dekentje vergeten dus maar weer snel naar binnen en nog ff op kletsen.com ff een wyntje drinken eens kijken of er wyn drinkers aanwezig zijn he saai hoor om alleen aan de wyn te gaan nou gaan gewoon lekker op kletsen vragen of iemand ff een glaasje met mij wil drinken wie weet wil er ook wel ff iemand gezellig me mij een lekker peukie roken,tjeee het is echt koud ga dus maar snel kus en tot snel mijn lieve laantje
Citeren22.03.20060 likes
Ben ik weer, na een heerlijk avondje chatten, nog even hier...en Peet, de volgende keer zet ik hem wat harder hoor hihihihi XXX

Genietend van mijn sigaretje en mijn laatste slokje wijn luister ik naar LACUNA COIL, ik zit hier heerlijkjes te genieten en nadat de muziek in mijn oren is gedoofd, besluit ik om heerlijk te gaan slapen......

Dank jullie wel voor weer een hele fijne avond...

Jonckheere Jaco XXXX
Citeren23.03.20060 likes
hoi laantje

je maak wat mee he ik ben ff een tijdje weer niet geweest maar er is je weer heel veel verteld zie ik , jammer dat visser gister een mindere ervaring heb gehad dat verdiend hij niet denk ik maar ach laantje zo heeft iedereen zn rugzak bij zich en weet je laantje ik heb mijn rugzak al een tijdje geleegd lieve laantje dat voeld zo goed he dat ik zelfs weinig tijd voor jou maak ik schaam me zelfs een beetje daar voor maar goed ik ga tijd voor je maken wil en hoop ik en als bij mij ook die vlinders er weer zijn laat ik ze zeker bij jou vrij rond vliegen laantje tis nu weer laat dus ik ga er weer vandoor lief laantje we kletsen.com morgen denk ik weer en weet je mss kom ik zelfs vrouwtje nog wel tegen morgen hier dan rook ik samen met haar een sigtje zij een wijntje en ik een biertje
weltrusten laantje tot snel weer oja en laantje wil je iedereen van mij de groetjes doen vooral degene die ik zo heel graag mag jij weet alles laantje en dus ook wie ik hier heel graag mag groetjes shirley tot snel weer
Citeren23.03.20060 likes
hoi laantje ben ik weer ff moet ff bij komen naar eenklotenacht heb slecht geslapen laantje ben een lieve schoondochter kwyt graakt jongste zoon heb de verkering uit gemaakt was er erg kapot van maar vond het zelf beter zo tjee wanneer houd de ellende hier eens op,maar goed net als ik zelf altyd zeg vandaag weer een dag laantje laat de zon maar weer voor mij schijnen ,lief laantje bedankt dat ik hier weer ff mijn hart kon luchten zo ga maar weer eens beginen aan een nieuwe dag ,vol met goede moet kus laantje ben van je gaan houden veel liefs petra en iedereen dikke kus van mij en de groeten ;)

Adverteer hier