Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren20.03.20060 likes
heej lief laantje.. ik ben al even niet meer geweest en zie dat je veel nieuwe lieve bezoekers hebt gekregen.

jamessss.... wat super dat jij hier ook komt hihi....

tsja lief laantje.. wat zal ik zeggen.... voel me opgelucht en gelukkig.... meer hoef ik er niet aan toe te voegen.... is alleen beetje druk nu en even opletten met alles maar verder gaat het heel goed met mij...

mis mijn lieve medelaanbezoekers wel hoor.... en vooral mijn dinnetje..... maar zodra we weer gesetteld zijn ben ik weer van de partij hoor...

ik doe toch nog gauw een poging om even te gluren of er nog echte die hards aan het chatten zijn...

tot gauw lieverds!
Citeren20.03.20060 likes
heeeeeeeeeee dinnetje .fijn weer ff wat van je te horen

ben blij dt het goed gaat.

hoop je snel weer te spreken

liefs mram
Citeren20.03.20060 likes
zo eten staat op kan ff naar je toe komen laan. dinnetje was net weer ff oj chat erg gezellig, hebben samen een date met snake.

lijkt me erg leuk, hahahhahah
het is weer een mooie dag vandaag. voel me goed. leven is zo leuk nu. . laantje weet je doet me zo goed hier te zijn.

zie je voor het eerst in de zonneschijn. laan wat ben je mooi.

en ik zie laan dat steeds meer mensen van je genieten. sommige niet maar goed dat zijn maar rare zeg maar.

en snake leuk dat je ook rekening met mij houd ,ik neem me eigen thee wel mee hoor .

loop rustig door het laantje en zie daar seeke ook weer wegglippen die seeke tochhahhahhha
zal ik gaan kijken wie bij haar is.
nee doe ik niet ieder zijn eigen prive hahhahahah

oh laan moet weer verder eten is klaar. spreek je later wel weer

liefs en kus mram
Citeren20.03.20060 likes
Nou das jammer.....wilde graag even zitten op mn favo bankje die lekker naast de vijver staat ...... begint t opeens te regenen

Heb geen pluutje bij me maar gelukkig beschutten de bomen mij een beetje tegen de regen...

Mmmmmmh ik ben gek op de geur van regenwater in t bos

Goed, begin nu toch aardig nat te worden.... Tijd om weer huiswaarts aan te gaan en lekker de haard aan te doen.

Doei laan, tot snel
Citeren20.03.20060 likes
oeps, is dit het laantje, hét laantje waar een ieder over spreekt?
dan ben ik hier misschien wel goed. ik heb vlinders om mij heen vladderen? van wie zijn die? he zeg, ga eens heen, ik heb genoeg aan die in mijn eigen buik!!! aaaaah, daar .... een bankje, even rusten! ben benieuwd wie ik hier tegen ga komen, iemand om mee te praten, over vlinders wellicht?
..........

Advertise here!!

Citeren21.03.20060 likes
Welkom hier bij deze, Moon en Peetje XXX Het is hier fijn, en ik hoop dat jullie er net zoveel genoegen aan beleven als dat ik doe!...

Nog even een laatste sigaretje voordat ik mijn bedje induik, zit hier nu heerlijk alleen met mijn gedachtes een beetje de kille voorjaarsnacht in te staren, ik kijk omhoog, en zie zo nu en dan een vallende ster, dan mag je toch een wens doen?...een wens voor mijn geliefde, die nu niet naast mijn zijde is....

terwijl ik heerlijk wegmijmer onder het genot van de soundtrack van "A Clockwork orange" op mijn MP3 speler, denk ik na, over wat de toekomst mij brengt, en besef mij des te meer dat het vanaf nu alleen maar beter kan, en gaat, worden....

De nacht wordt mij een beetje te koud nu, jammer, had hier graag nog even mogen vertoeven, omringd door de duisternis...maar zij voelt nu als een koude kille deken om mij heen, en ik besluit, terwijl ik in mijn ooghoek andere mensen zie, die innig omstrengeld zijn in hun eigen liefdesparadijs, om ze toch even te begroeten, hetzij zonder woorden....

Met enige weemoed verander ik, terwijl ik stilsta en het ruisen der bomen hoor, mijn muziekje op m'n MP3 speler in James's Blunts "Goodbye my lover"....heerlijk nummer, en (hoop ik) zonder dat iemand het hoort, zing ik het luidkeels mee hihihihihihih...

Ik doe mijn handschoentjes aan, en besluit de terugreis te aanvaarden...en ga, deze mooie betoverende nacht op zoek naar mijn bed...daar waar ik zoveel mooie momenten heb gekend, en nog steeds....

Terwijl ik de sleutel in het slot van de voordeur steek, denk ik aan jullie, mijn chatvrienden, en besef me dat ik de gelukkigste man op aarde ben...dank jullie wel....

Jaco...droom mooi allemaal....
Citeren21.03.20060 likes
goedenmorgen laantje geef mij eerst maar koffie om wakker te worden hoor en zie zo laantje ik ben de jongste niet meer maar neem veel in me op laantje en waar mogenlijk ben ik er om te luisteren is toch mooi dat gewoonmoon onze schilderes toch ook de weg naar het laantje heeft gevonden en nog wel met vlinders en we hebben vele vlinders buikvlinders zijn het veelal die het laantje komen bezoeken en waar de geheimen al worden gegeven ik hou ze bewaard laantje ik ga weer laantje koektrommel was leeg laantje maar het zonnetje schijnt
Citeren21.03.20060 likes
Yesssssssssss, zon......mmmmmmmmmh

Heerlijk krantje mee, kopje koffie en nieuw pak koekjes in trommmeltje gedaan voor de liefhebbers

Moet nog erg veel doen vandaag maar daar wil ik nu even niet aan denken....de dag is nog lang.

Ik denk dat ik mn ogen maar even sluit en van de warme zonnestralen geniet mmmmh
Citeren21.03.20060 likes
zo even me rondje in het laantje en dan even een senseo bij het fonteintje voor dat ik me kraampje weer op zet en gauw koffie & thee zet voor de dames & heren voor dat ze
me aanvliegen en ik was je niet vergeten mram ;)thee staat er altyd maar ik maak het wel goed zal even gauw appel taart maken met slagroom mmmmmmm
Citeren21.03.20060 likes
ohhhhhhhhhhhhhhh jammie snake

zeg me wanneer en ik ben er

gr mram

Adverteer hier