Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren19.03.20060 likes
ho carla dankje voor de kussentjes nu kom ik hier nooit weer weg

en vis in het prieeeltje staat van alles hoor pak maar wat je wilt, maar wel ff aanvullen als het op is he.

nou ren ff snel verder wil graag naar klest . maar kom snel weer terug hoor laan

knuf mram
Citeren19.03.20060 likes
haaaa lekker vroeg in het laantje de helft slaap nog maar dat maak niet uit zal me kraampje al vast op zetten het is mooi weer dus het zal wel druk worden zal de senseo van shir maar al vaSt aan doen dan kunnen de koffie dames gelijk aan vallen en die potloodventer heb ik naar buiten gezet ik zij nog tegen hem het is te koud joh hij zij toen ik heb dropshot op ik weet niet wie dat gegeven heb maar straks neemt ie al zijn vrienden mee en carla dat is perfext die kussens hey daar is mama en shir al zo zo te veel op dames neem maar gauw een senseo koekie er bij zo het kraampje staat op loop nog een rondje peukie er bij
Citeren19.03.20060 likes
laantje heb een vraag help ik wel goed genoeg neem eerst een bakkie bij je ze weet na zoveel jaar niet welke kant ze op wil wil al weglopen naar buitenland alles in de steeklatend laantje geef mij raad en ik heb respect voor der laantje maar ze is verliefd geworden op je begript me laantje mijn koffie is op bedankt carla voor de kussens
Citeren19.03.20060 likes
lieve laantje ...

ik kom maar weer even naar jou toe ...jij begrijpt me he en weet dat het me vandaag niet lekker gaat ...
eigenlijk al een paar dagen zo he ....

maar hier geniet ik hoor ..heerlijk zonnetje en niemand die komt klagen of zagen....
heerlijk is dat !!!
kon ik hier maar altijd blijven he laantje ...
en niet meer naar die grrrrr.....
ach laan ...jij zal hier wel meer horen zeker ?

ik ga je laten..moet weer naar huis toe stappen en nee ..niet naar klets...kom ik vandaag denk ik niet meer ...weet het niet ...

ik loop naar het poortje en denk bij mezelf: morgen ...morgen ...ga ik het aankunnen ? zou ik wel gaan ? ...
dag lieve laantje tot gauw weer

kusss
mama
Citeren19.03.20060 likes
lief laantje alleen jij kan het aan maak mama blij ik had een vermoeden laat ze dansen laat ze zingen maar laat mama niet treurig zijn ik ga wel weer naar kletsen lief laantje en hoop daar vandaag mama te ontmoeten groeten lief laantje

Advertise here!!

Citeren19.03.20060 likes
heyy mama wat is dit nu ?? vandaag mss niet meer dat kan niet he als ik je vanavond niet ziet kom ik je gewoon halen en nee mama ik kom je niet halen voor het laantje maar om te kletsen met een sig en een dropshot kunnen we voordrinken op vrijdag

kussss shirley
Citeren19.03.20060 likes
Ha die laan.... Pfff wat een kommer en kwel hier he laan... je zou er bijna gedeprimeerd van worden zeg.

Heerlijk vandaag lekker zonnetje, lekker genieten met een boekje op de bank.

Honden lekker rennen en ravotten, heerlijk.

Mmmmh, ga heerlijk naar huis. Lekker koken en openhaardje aandoen.

Liefs, ik
Citeren19.03.20060 likes
lees ik nou mams , weer in een dipje, hou de moed er in he , en kom zo vaak op klets als je wil, anders word het geen beschuitje eten,of we gaan met zijn allen voor de haard zitten en genieten , ken je nou al een beetje en het is elke x weer lachen met jou, net als afgelopen zaterdag, en zo zie ik je graag, maar weet dat je het moeilijk hebt, maar vecht er voor.en dan komt alles goed en anders ga i k met shirley mee om je te halen ... dikke kussss in je nekkie
Citeren19.03.20060 likes
lieve , lieve jamess .....

dank je voor je woorden hoor...ze doen me goed...meer dan je beseft...
hihih en een kussss in mijn nekkie...hihihi dat kriebelt hoor !!!!
tja ....eten ? spreek me er niet van pffff....

en dat lachen, miss een masker dat ik opzet?...weet niet...
en ik denk niet dat ik naar klets kom ...toch bedankt voor je lieve woorden !!

kusss
mama
Citeren19.03.20060 likes
zo heb zoveel over het laantje gehoord he ff koekeloeren dus he ff kijken wie er allemaal zijn tjee zie het niet goed tis hier te donker he nou ga lekker ff op een bankie zitten he genietend van mijn stille geliefde heerlijk gevoel hoor ff zo alleen wegdromen ff weg uit de harde wereldmaar moet weer verder he moet zo nog ff modereren he dus ff mijn masker weer op lieverds hou van jullie allemaal kussss petra

Adverteer hier