Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren18.03.20060 likes
haahahah dat is lief van je jamess en dat komt helemaal goed we trekken haar er met zn alle wel door heen

groetjes shirley
Citeren18.03.20060 likes
ohhhh hoe lief jamess kusss ....

en ja hoor, het zal el beteren met me, is het vandaag niet dan is het morgen hoor ...
maar ik weet waar en bij wie ik terecht kan ....
ben ik hier 2X op een avond hihihi ....
en ik zal proberen weer wat te eten ...miss morgenvroeg hier een ontbijtje met alleen een beschuit hahaha ....

en shir ...kussss....je bent toppie...je weet het wel .... nog even en we zitten samen aan de dropshot hahaha

kusss
mama xxx
Citeren18.03.20060 likes
hahahah ja mama ::tongue
Citeren18.03.20060 likes
mam die naakte man zat aan de achtekant van de fontijn (pag11)

en james samen op een bankje met jou oooooooh spannend

gr mram
Citeren18.03.20060 likes
wil shirley em mams en mram ff bedanken voor hun fijne en warm reacties. en mram? zit graag met jou op ons bankje samen met een rol beschuit.. toppie

Advertise here!!

Citeren19.03.20060 likes
hahahah jamess geen dank was heel leuk enne morgen rond 1500 uur met zn vieren bij bankje 8 ?

ik zal er alvast een beetje opruimen loop ff naar het prieeltje he... wie zie ik daar in de verte nu ?
lijk cats wel maar ze zit er bij als of ze niet gezien wil worden ik maak expres een beetje herrie en jahoor daar komt ze al ik steek het kacheltje ff aan en samen gaan we ff zitten wacht cats ik zal eens kijken wat er nog in het kastje staat heyyy cats kijk nou flugeltjes en chips cats en ik hebben een tijdje lekker hier gezeten en sorry cats ik weet niet wat jij doe maar ik ga er nu weer vandoor

groetjes laantje
Citeren19.03.20060 likes
Zo, zit hier nu lekker in mijn eentje, wat kan dat toch lekker zijn.....Jippie, voel me zo fijn nu, maar daar heb ik mijn redenen voor hihihihihi......kijk in de duistere nacht en groet jullie alle.....de koude nacht omhelst mij en ik heb een heerlijk wijntje erbij en een sigaretje, dus ik vermaak me wel hier hoor ......

Slaap wel alle, en groetjes

Jaco
Citeren19.03.20060 likes
hmmm zondagmorgen ...geen nacht gehad ....wilde uitgaan maar ze hielden me hier tegen ...
dan kom ik nu maar ff naar het mooie en lieve laantje he ...

jamess graag gedaan hoor, je bent toppie hoor kussss....
zeg shir, weet je al of cats nu meegaat ?

hahahah mram ....ja samen op een bankje en het was best gezellie hoor ...kom er volgende keer gewoon lekker bij ihihi....

maar jaco...jij ging vroeg slapen en wat zie k : foei je liep vannaacht nog door het laantje ? maar doet me goed te lezen dat je je zo fijn voelt hoor...houden zo !!!

ik wandel even naar het prieeltje en denk : wat is het hier mooi !!!
maar cats en shir, jullie hebben wel een beetje rommel gemaakt he...volgende keer mama ook vragen om die chips mee te eten whahahahah ....

allee , ik begin weer aan een dagtaak, is al begonnen om zes uur vanmorgen ...nu de kids in bad stoppen en eten geven en ...
ji weet wel wat ik hier allemaal doe he laantje ...soms wordt het me echt te veel...soms he ...
wil ik gewoon ....pspsplsshssyysyssststst....maar dat mag ik niet he laan ....pfffff.....

mama
xxxxx
Citeren19.03.20060 likes
goedenmorgen laantje ik ben niet de eerste vandaag je werkt verslavend maar ik hou van je nou nog een koffie tentje kan ik mijn liefste vriendinnen ontvangen waar ik van hou niet verder verklappen laantje ben vannacht 30 jaar jonger geworden nou komen ze denk ik wel groeten laantje zeg maar rinus
Citeren19.03.20060 likes
morgen laantje, zie dat er al mensen waren terwijl ik mezelf al zo vroeg vond op mijn vrije zondag.. ff lekker een bakkie koffie hier doen voordat de dag echt begint (shir...leg nog eens uit hihih;) ).
Ik vond nog een heleboel kussentjes, die leg ik in het prieeltje, zit toch wat lekkerder dan die harde bankjes ..
fijne zondag ieder1 kuss xx

Adverteer hier