|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zoo laantje was ik weer ff lekker wat rust nou mram ik ga wel naast jamess zitten hoor  gezellig hier he jamess je moet vaker langs komen heb je het prieeltje al gezien kom jamess lopen we er samen naar toe er staat zelfs een kacheltje daar voor de koude tijden en een senseo apparaat als je liever thee heb jamess kijk dan staat hier een fluit ketel die kan je op het kacheltje opwarmen en kijk jamess hier ligt de thee , suiker , melk enz ja sommige leggen er zelfs iets lekkers bij voor ons dus regelmatig in dit kastje snuffelen jamess  oeps zo laat alweer ik moet nog van alles doen jamess ik ga er vandoor als je mss iets zoek wat je niet kan vinden hier vraag het gerust ik hoop dat ook jij een fijne tijd hier door maakt en visser ook hier leuk en welkom visser neem je vrouw eens mee naar het laantje ik denk dat zij dat ook wel leuk vind
groetjes shirley |
mama van vijf Undefined 1803 berichten hehehe...ff de tijd om hier te vertoeven en wat een heerlijk weertje zeg !!! zalig het zonnetje, even op een bankje zitten en genieten van de pracht van het laantje....
he wat zie ik ? jamess het laantje ook ontdekt ? gezellie jamess kusss en welkom hier hoor !!! tis hier heerlijk he jamess, geniet je ook van de rust? ik anders wel...
en een beschuitje eten , tja zal proberen he ...maar mijn maag krimpt altijd samen...maar om je een plezier te doen zal ik het opeten, goed van mama he ihihi....
hmmm ....visser ook het laantje ontdekt....je ziet het laantje oude en nieuwe ...heerlijk toch he ...
zo, ik sta weer recht en ga even hier in huis wat verder doen, tja ik heb altijd wel wat te doen...en straks om 16.30 moet ik weer mod zijn, zal dus maar vlug alles in orde brengen hahaha...
tot straks lieve vrienden en laantje ...ik kom nog weer eens hoor ....
ps: wat las ik ? hmmm mram heeft een bijzonder iemand ? ihihihi ben wel een beetje benieuwd hoor hahaha  kusss
mama xxxxxxxx |
suusjuh Undefined 1233 berichten Hallo laantje,hier ben ik voor het eerst en het bevalt me goed!
Rust,ruimte,zon en bloemen.....wat wil een mens nog meer? Een luisterend oor,humor,goed gesprek en dom geklets....het kan allemaal en màg allemaal!  M`n gezicht gericht naar de zon,laat maar komen.....ik ben er !!!
kusssss allemaal van Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten och laantje wie onderhoud je nou met je beschiderde bankjes en zachte paden de bomen zo hoog die onze stelletjes beschermen laat mrambeer maar gauw de vlinders vinden maar ik ben bezorgder voor jonge vrouwen die nu nog aallen staan en denken dat er niemand voor ze al zijn voor iedereen is er iemand maar kijk in de rondte ieder zal zijn prins vinden |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
carla35 Undefined 9 berichten Hoi laantje,
ik struinde hier al eens vaker en las dan wat anderen achterlieten, maar ging er nooit zitten..
Las het berichtje van visser, heel lief, wordt je warm van (ondanks de kou; wanneer wordt het nu lente????) zet mijn kraag op en struin weer verder...
kus voor iedereen xxxx carla |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi laantje
mn shift zat er op en ik wilde ff gluren wie er waren laantje het word druk hier leuk hoor word mss binnenkort tijd voor uitbreiding zelfs carla is er geweest kwam mss wel stiekum maar nu laat ze voetsporen na heel leuk om dit allemaal te zien ik hoop dat jamess ook zijn weg hier zal vinden
carla  als je uitleg wil over de kofie , thee , het kacheltje enz dan hoor ik dat graag van  je weet dat ik van uitleggen houd haahaha
groetjes shirley |
kom er gezellig bij mram, gaan we samen genieten op ons bankje en een beetje dag dromen, en wat die naakte man betreft was ik ..hihiih... nee hoor geintje maar dat dag dromen zie wel ziten samen...  ;) kusssss aan mram |
mama van vijf Undefined 1803 berichten whahha ...een naakte man ? waar heb je die dan gezien ?
dit laantje is deftig...alhoewel ...daar bij bankje 8 gebeurd er wel veel ...
tis hier weer lekker rustig en ik zie dat jamess er ook weer is geweest , gezellie hoor jamess ....
vind je het hier ook leuk ?
even op de bank en dan nemen we een lekker biertje voor we terug naar kletsen gaan !!!! proost !!!
allee, we zulle maar teruggaan he .... tot zo
kusss |
wil ff zeggen dat ik veel respect voor mams heb, helemaal alleen 5 kids opvoeden, en ook nog veel stress, ik zou het ni kunnen, dus mams! je weet wie je vrienden nu zijn, en dat ze ook nog slecht eet,zat van de week ook al in een dipje...wil dat we haar een beetje ondersteunen hoop dat ze deze tijd een beetje redelijk goed door komt.. dikke kus mamsss....
|
|