|
|
|
nee dat denk ik niet serena ik denk niet dat je het te veel over je eigen gevoel kan hebben en over wat jou op dat moment bezig houd. het is goed daar overna te denken en het is goed als je daar over schrijven wilt. en wat een ander daar van vind moet hij of zij zelf weten, je bent toch niet verplicht het te lezen,
ik heb ook een rot tijd gehad en ben daar door heen gekomen, niet omdat ik in een hoekje bleef zitten maar omdat ik me verhaal kwijt kan. en daar is dit laantje ook vooor bedoeld. het verliefde laantje .
want in eerste instantie moet je van je zelf houden en accepteren zo als het is. en als je dat kan, ga je verder naar de volgende stap. maar dat is niet aan een ander om te bepalen of dat te veel is of niet. de mens heeft tegenwoordig gaan tijd meer voor iets, zelfs niet om te rouwen om dingen in hun leven.
maar serena laat een ieder in zijn waarde en negeer de tekst gewoon als je vind dat het niet voor jou oren bestemd is.
liefs mrammetje |
serena Undefined 1025 berichten Het gaat niet om tekst negeren, Mramm. Het gaat om de belangstelling in je medemens...en daar ontbreekt t nog wel eens aan Mramm. Tuurlijk moet je eerst v jezelf houden voordat je überhaupt van een ander kan houden maar je moet wel open staan voor andere contacten andere soorten ideeen en nieuwe dingen. Anders leef je maar vd helft en blijf je in je eigen cirkel. En dat zou jammer zijn....
Net zoals jij, heb ik ook een enorme rottijd achter de rug (járen) maar soms moet echt even iemand zeggen dat je moet ophouden en voorruit moet kijken anders kwijl je in je eigen drama verder ( en sleep je andere daarin mee)....
Ennuh, ik zal de laatste zijn die iem. niet in zn waarde laat maar goed je kent me natuurlijk niet dus dat begrijp ik wel.
Ik wilde alleen maar zeggen vanmorg ( of was t vanmiddag...) dat er bep. mensen gewoon moeten ophouden met zeuren, drammen en jammeren.
Ik wil nooit iem. pijn doen mramm, maar de waarheid is soms hard.
Hup, kin ophoog en doorgaan. Niet achterom kijken maar in de toekomst........ Het leven heeft zoveel te bieden. ook na de schaduwkant. En ik kan je op een briefje schrijven dat elk mens op aarde een rottijd heeft gehad of nog te gaan heeft, helaas....maar waar.
Laten we chatten gebruiken als uitlaatklep, als iets wat je samen deelt, als iets waar je om kan lachen, als iets wat je een beetje uit de harde werkelijkheid haalt, zeg maar..... als een soort opluchting. Alleen maar kommer en kwel...dat zien we de hele dag al om ons heen. En van zeurmensen...daar haakt iederen echt op een gegeven moment van af bij de chat.
Dus mramm, ik zeg over niem. iets verkeerds maar soms moet je echt even met de hamer op tafel tikken om er weer even bij stil te staan 'waarom was er ook al weer een chat' Laten we t gezellig houden, luchtig en voor iedereen toegankelijk. Niet in een kringetje van 9, 10 man ....daarvoor is de chat niet dan kan je net zo goed gewoon een mail sturen.
Liefs,
serena |
Anonymous Undefined 65739 berichten heyyyy lief laantje
sjonge zo te zien heb ik weer veel gemist zeg idd serena ook ik heb het druk maar meer met werken en kletsen.com ed en niet met mezelf  ik mram gelijk geven daar is juist het laantje voor om je goed te voelen en om tot rust te komen en de rotte dingen of juist hele leuke dingen van je af te schrijven en serena het spijt me dat ik niet op je feestje was want ik had het heel druk met idd hele andere dingen kan gebeuren serena maar je had ons er ook viritueel bij kunnen bedenken  doe ik ook vaak kijk dan ff bij statestieken wie er in het forum zijn dan weet ik ook wie ik tegen kan komen in het laantje heb ik nu ook gedaan  maar op het moment zijn er mensen die nooit in het laantje komen en ja hoor daar zie ik mama aan komen samen met mram ik ben blij dat ik dit x 2 fessen dropshot heb nou ff lekker met hun genieten hier en dan maar weer naar kletsen toe ik zal onderweg in de gang nog ff koekies uit de gangkast pakken en meenemen naar kletsen.com
serena volgende x beter meid  laantje doe de groetjes terug aan cin en vertel haar dat ik haar mis en er naar uitkijk om ze weer eens te zien
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zo zie me dagen niet en zo 2 x op en avond laantje ik was mn fles dropshot vergeten ..... heyyyy daar zit serena achterin weet je wat ? ik ga ff nog met haar een dropshot drinken , heb net tegen mama gezegt dat ik terug ging voor die fles dropshot maar mama begrijp wel dat ik iemand ben tegen gekomen en daarom iets later op kletsen.com zal zijn lieve serena asjeblieft een dropshot ook voor jou  zeg serena .... sorry ik ben het vergeten rook jij ook ?
anders bied ik je een lekkere camel bleu aan en genieten we samen nog ff na hier |
mama van vijf Undefined 1803 berichten hehehe lieve laantje...
weer even geleden, maar ja, ik heb het ook zo druk ....
maar nu wil ik ff tot rust komen en dat gaat hier altijd perfect..
het is een heerlijke maar frisse dag, gewoon zalig om te wandelen en dan kom ik automatisch toch hier terecht ...
het laantje trekt me altijd aan en ik kan er niet aan weerstaan...
ik heb hier vrienden en kom ze steeds weer tegen ...net zoals nu ...samen met shir en mram een dropshot...wat moet een mens nog meer verlangen he ??
ik ga sebiet naar klets, moet eerst nog ff lars in bed stoppen he ...
ja hoor shir, ik begrijp het wel ...ik zie je wel verschijnen...
en serena en shir ...laat e dropshot smaken he en het sigje ook ...
je kan er maar deugd van hebben he  dikke kusss
mama xxxx tot de volgende keer laantje |
|
he laantje was ik weer
sávonds lukt het me niet om langs te komen. nou vind ik dat niet erg hoor ben niet zo een held in het donker.
mama ik neem wel een flesje water mee als je het niet erg vind , ik drink geen alcohol. ben veel te bang dat ik gekke dingen ga doen,
laantje zal ik je wat leuks vertellen.
bij het zoeken op internet kwam ik een site tegen waar je zo maar met mensen kan praten. zonder dat ze je kennen, zonder dat ze je veroordelen om wie je bent en wat je doet.
en weet je laantje dat is kletsen.com. het is hier zo leuk . kom er zelfs eerder voor thuis. hahahhhaha
er gaat hier een wereld voor me open zeg. en dat is fijn.
het idee dat er iemand is die naar je luisterd. maakt niet uit wat je zegt. of het nu over een kind is dat spuugd of een hobby. je krijgt hier altijd een woord terug.
en laantje heb hier zelfs een maatje gevonden die naar me luisterd en niks zegt .laantje wil je weten wie dat is laan, dat ben jij.
en misschien laantje zie je me ook nog wel eens op een bankje zitten met iemand ( anders dan mam en shir he hhahahaha , maar dat snapte je wel )
of zelfs misschien wel het paadje in naast bankje 8 hahahahha.
ik loop weer even door en zie dat het prieeltje er nog mooi bij staat. he wat leuk er hangt een vogel voeder bakje aan . en sttttt er zit een vlaamse gaai op. mooi beest zeg.
mooi en vrij de droom van iedereen. maar goed laan ik moet weer verder want het jachtige leven wacht weer.
laan je bent lief een vriend voor altijd
liefs en knuf mram |
zo , gevonden, dank zij mram en carla, thx lieverdsnu maa, dikke kussss, toch wel leuk zo iets of ni dan , nu maar hopen dat we samen een beschuitje gaan eten, kusss, voor wie hem wil |
kuss moeten we het nog maar eens over hebben james maar een beschuitje lust ik wel hhahahahhahah.
het is weer lekker in het laantje.
beetje somber maar ok . als de zon in mijn hart maar blijft schijnen.
was weer een ruig nachtje zeker laan , er ligt weer van alles. drankflessen koffie bekers. dat ze dat niet ff in de bak doen. moet denk maar een glascontainer aan het eind van het laantje gezet worden.
loop door langs de bankjes .zit niet veel volk op . maar he wie zit daar op bankje 8 james wat gezellig zal ik er bij gaan zitten, nee krijgt hij vast rare ideeen van me. loop een keer via de andere kant naar de uitgang , eens kijken wat dat te zien valt.
oh hier is het ook mooi. kan ik de fontijn eens van de andere kant bekijken. deze kant is mooie naakte man met water fles. als ik dat geweten had was ik hier eerder langs gegaan hahhahahaha
staat hier zelfs een schommel bank . wat lekker ga daar een tijdje in zitten. wat lekker rust gevend is dat. kan mooi na denken over de dngen in mijn leven. wat houd me bezig en vooral wie hahahhah.
ja laan er is er een die mijn bijzondere aandacht heeft, en dat is pspsppstptgppttt .niet verder vertellen he, oh maar dat doe je ook niet.
he er is hier zelfs een klein meertje wat leuk kan ik van de zomer lekker pootje baden.
maar laan ik ga weer spreek je later wel weer
groetjes en kus en knuf van mij |
Anonymous Undefined 65739 berichten tiid heb ik wel gehad om gezellig en knus door het laantje te lopen maar voor onze jongen mensen en pubers is het een uitkomst zoon laantje en op een bankje plaats te nemen zal best wel nog eens mee willen maken verliefd zijn vlinders in de buik de hele wereld aankunnen je van niemand wat aantrekken er zijn alleen voor jou waar blijft de tijd |
vis wat is dat nu weer voor taal. het laantje is niet alleen voor nieuw verliefde stelletjes hoor. is voor iedereen. geniet van wat je ziet hier . de bankjes de bloemen de vogels. en voor de rest vertel je ons gewoon wat je bezig houd.
heb jij geen vlinders in je buik meer na al die jaren wat raar hahhahahahah
gr mram |
|