Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren12.03.20060 likes
Nou zeg, dat is even gezellig...... Groot feest in ons laantje. Snake is zo lief geweesst de lichtslang op te hangen en ik met een mand vol lekkere dingen, hapjes en drankjes, naast me op t bankje.....

Echt super jongens dat jullie er allemaal zijn

Heb de sangria die ik gemaakt had maar zelf opgedronken en de hapjes ook allemaal opgegeten.... Heee dit doen we echt weer eens over....zo gezellig
Citeren13.03.20060 likes
ja feest gezellie mmmmm sangria daar ga je spaans van lullen als je genoeg op heb
Citeren13.03.20060 likes
Te laat snaky.... De sangria is al op en t feestje is ook al voorbij snake......
Citeren14.03.20060 likes
he laan was ik weer ff.

heb het zo druk me andere dingen de laatste tijd kom er gewoon niet aan toe,

er is weer een hoop gebeurt hier. maar wel een hoop leuke dingen hoor.

wooooooooooow wat een mooi hekje zeg. krijgen zo nog eens een luxe laantje.

maar laan ben weer weg kindjes he die moeten ook aandacht.

maar laan je bent weer erg mooi zo met al die ontluikende sneeuwklokjes en krokusjes.

liefs en knuf mram
Citeren14.03.20060 likes
sorry laan.... maar ik heb het ook heel erg druk gehad de laatste dagen... ja je weet wel waarmee...

maar het gaat goed met mij hoor en alles komt ook gewoon goed.

heerlijk zo'n opgelucht gevoel te hebben....

laantje.. doe je de groetjes aan lieve mams, mram en shir?
ja oke ook aan snake en serena hoor.....

ik ga nog even naar klets maar ja weet natuurlijk niet wie er is.... als ik ze niet tref laat jij ze dan even weten dat alles goed met me gaat?

dank je wel lief laantje.. tot gauw maar weer

Advertise here!!

Citeren14.03.20060 likes
hehehe ...weer even tijd om hier even te vertoeven ...

ik heb het eigenlijk nodig de rust...want echt lekker gaat het niet met me laantje ...maar dat weet je he ..kussss...

he leuk , ik zie dat cin hier ook ff is langsgeweest, leuk om te horen dat het haar goed gaat ...ze verdient het echt ....
ze hebben het lanntje weer herontdekt , er komt geregeld volk over de vloer hahaha...

ik zie hier oude en nieuwe gezichten, altijd leuk om mensen te ontmoeten ...

maar laantje, ik ga je weer laten ...
ik ga hier wat verder doen en miss straks ff piepen op de site..
maar eerlijk gezegd heb ik er niet zo veel zin in ...
mijn hoofd staat er niet zo naar ...

kussss lieve laantje !!!

tot de vogende keer !!!
mama
Citeren16.03.20060 likes
ben ik een keer vroeg , geen mama. zit ik hier dan met koffie en thee, zucht.

maar laan hoe is het hier nog druk gehad bij bankje 8 hahahhha.

ik ben er niet zo vaak vind het zo koud buiten. moet ook maar aan de dropschot gaan denk ik.
nee toch maar niet van de lucht begin ik al te lallen.hahahhha

ah serena sorry dat ik het feestje gemist heb. had ook geen uitnodiging gehad. was je me vergeten.

als het wat warmer word doen we het gewoon een keerje over. goed serena.
en dan mag snake het laantje versieren met licht slang zo veel als hij wilt ( niet te veel hoop ik kom ik zo slecht bij uit).

maar laan ben weer weg moet ff kindje naar zwemmen brengen

kus en knuf laantje mijn vriend in lief en leed kussssss
Citeren16.03.20060 likes
Nee hoor mramm... ik was je niet vergeten, had een algemene uitodiging geschreven aan alle laantjes liefhebbers.... Helaas is geen kip gekomen. Ik weet niet of iest zegt over mij of over de laantje liefhebbers..... Het kan me ook eigenlijk niet zoveel schelen meer mramm. Als je de berichten bekijkt hebben heel veel mensen t erg druk.....vooral met zichzelf.
Citeren16.03.20060 likes
ja klopt serena maar daar voor kom ik ook in het laantje dan ik f lekker met me zelf zijn geen geteut van andere. sorry dat jij dat anders voelt

groetjes mrammetje
Citeren16.03.20060 likes
Daar heb je helemaal gelijk in Mram. Maar als mensen zeggen dat ze komen en vervolgens komen ze niet en laten zélfs niet eens wat van zich horen dan vind ik dat verre van sympathiek... Temeer omdat ze wél tijd hebben om te schrijven hoe druk ze wel niet zijn ( met zichzelf wel te verstaan)... Pffff word hier een beetje moe van wel mramm... Hebben we niet allemaal wel eens een rot tijd? Moeten we t daar dan werkelijk elke dag over hebben...??? Ik zelf denk dan..hup, schouders eronde, kin omhoog en look at the bright side ...... Van gezeur en gezemer word je moe...en een ander sleur je daarin mee.

Groetjes serena

Adverteer hier