Citeren10.03.20060 likes
zoo zijn we dan mama , ben blij dat je mee ging om de bezem te halen is toch wel een stukje lopen , ps heb je de sleutel van de gang kast bij je ?
Advertise here!! |
Citeren10.03.20060 likes zoo zijn we dan mama , ben blij dat je mee ging om de bezem te halen is toch wel een stukje lopen , ps heb je de sleutel van de gang kast bij je ? |
Citeren10.03.20060 likes ja ben ik even laantje...samen met shir ...
we zijn op zoek naar de veger en de ramenwasser ...hahahaah... de room moet dringend proper gemaakt worden, vandaar... zeg shir...even eerst een sigje en een dropshot??? dan kunnen we erna goed invliegen ....ahhahaa... hmmm tis rustig hier he shir ??... maar wat denk je?? terug naar klets gaan? hahahaha tot zoooo kussss mama ![]() |
Citeren11.03.20060 likes pffff...laantje ...wat was het me de avond wel...
jij weet al wat er gebeurd is he ...moet het je niet vertellen ... warom was het nou zo een rotavond ??...alles zat echt tegen ... zie mij hier nu lopen, het is half een en morgen staan mijn kids hier aan mijn bed ... maar ik kan niet slapen....dus laat ik me maar op een bankje neerzetten en een sigje roken en die hele fles dropshot opdrinken... wie zie ik daar lopen?...is het shir ?... ja hoor, he shir kom er gezellig bij en drinken we samen een dropshot ??? moet ik eigenlijk niet vragen he ....weet het antwoord al wel hahahaha... we kletsen nog even maar dan gaan we ieder onze eigen weg ... dag lieve vriendin...ik zie je morgen wel weer verschijnen hahahah kusss mama |
Citeren11.03.20060 likes idd mama ff rustig hier nergens over nadenken met een dropshot en een sig maar ik vind het fris kom we gaan naar het prieeltje ff kacheltje aan we kunnen toch niet slapen dan maar gewoon een senseo erbij ![]() |
Citeren11.03.20060 likes zo heb vanacht bij het fonteintje 2x senseo gehad van shir en mama dat dee me goed ben er wakker van geworden en daar na een rondje gelopen zag serena ook nog slapen zal maar niet storen met die honden er bij je weet maar nooit hihihihi kom straks wel terug een zal ik de honden het laantje laten zien zal ook een schepje een zakje mee nemen voor de poep en de rotzooi die ik gemaakt heb anders wordt het zo zooi en ja he is het hekje niet mooi heb er wel 2uuur aan gewerkt maaar dan heb je wel wat ook zo rook nog1 peuk een dan laat ik de dogs van serena maar even uit en ga dan nog maaar een senseo drinken bij de dames gezellie ![]() |
Advertise here!! |
Citeren11.03.20060 likes Ahhhhhhh dat was ff lief van snake...... honden al uitgelaten, wat een rust. Was idd in slaap gevallen. Jammer dat je me niet ff heb wakker gemaakt hadden we samen nog even op t bankje kunnen zitten met een lekker drankje.....
Moet nu weer verder want ben de gang aan t schilderen en die wil ik graag afhebben al heb ik er geen zin in ![]() Misschien zie ik je vandaag nog... |
Citeren11.03.20060 likes was lekker he snake die senseo...kan een mens van opfleuren hahaha....
maar idd ...we moeten zien dat we het laantje een beetje proper houden, is anders geen zicht he !!! zeg serena, miss kunnen we al de bankjes hier in het laantje een kleurtje geven ...dat vrolijkt de boel wat op .... ik zal wel komen helpen en met een dropshot zeker leuk whahahah .... een kloddertje verf hierrrrr, een kloddertje verf daarrrr .... whahah ..mama liegt gelijk weer in een froemel hier hihii .... kusss en tot op klets vrienden !!! mama xxxx |
Citeren11.03.20060 likes Goed laan, derde poging.... Eerste verhaal geschreven en vergeten in te loggen en hup weg was mn verhaal.... Tweede verhaal overnieuw geschreven en was de batterei leeg v mn laptop en hup weg was mn 2e verhaal.... nu....3e poging en vwb mij...de laatste.
Vind t een leuk idee mam, dat schilderen maar eerlijk gezegd ben ik de hele week al aan t schilderen in huis en de kwasten komen mn neus uit.... ![]() Buiten dat, mam, vind ik de kleur die ze nu hebben wel heel mooi, heel natural. Ongedwongen en in stilte in de winter, glinsterend en gebleekt door de zon in de zomer..... Maarrrrr............. dat neemt niet weg dat we natuurlijk wel een lekker drankje kunnen nemen mam....mmmhhhhh Als je wilt spreken we morgen af... Nemen we lekkere hapjes mee, lekkere drankjes en maken we een gezellig haardvuurtje en nodigen we wat vrienden van t laantje uit. Lijkt me super..... Spreek je snel weer. Hee snaky......heb je vandaag niet gezien joh, bij de vijver..... Kom je morg ook?? |
Citeren12.03.20060 likes haha serena .....ik kan geloven dat de verfborstels je oren uitkomen !!!
zou ik ook hebben hoor ...en ja, miss zijn deze neutrale kleuren ook wel mooi.... en dat vind ik een schitterend idee ...we komen vanavond met enkele vrienden naar het laantje en drinken gezellig een lekkere neut en roken een sigje ... hmmm...ik zie dat het bijna 9.00 is, ff gaan kijken of renate uit bed is gerold ...anders moet ik mijn uniformpje aantrekken whahhaha dag lieve laantje en tot vanavond he .... zal een gezellige boel worden hoor...hihihihih mama xxxxx |
Citeren12.03.20060 likes Nou, ben mand al aan t inpakken voor vanaaf. Heb lekker sangria gemaakt in de hoop dat jullie dat ook lekker vinden ![]() ![]() Misschien kan snake nu wel die lichtslang meenemen voor het ultime feestgevoel hahahah ![]() |