Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren09.03.20060 likes
whahahahahahahaha..... sorry hoor laantje maar sjezus.. wat maak jij idd veel mee zeg......

hmmm.. vind het wel een prettig idee.. zo'n stoere snake in de buurt... ja en oke mram.. die disco van hem is iets minder maar ach... kan ook heel rustgevend zijn hoor.....

ik ben ook al een paar keer langs het paadje bij het 8e bankje gelopen maar ook ik durfde er niet naartoe....
nu snap ik ook waar Seeke telkens uithangt als ze ineens zo snel weg is hihihihihihi en zegt dat ze verder gaat dromen....
nee hoor Seeke ik zal je niet storen.....
ik zoek zelf wel een heel mooi ander plekje...

oooooooooh wat voel ik me toch superlekker vandaag.. heerlijk verliefd..... wat wil een mens nog meer....

oh ja laantje... wat zeg je nu?? ... ja dat mag je van mams wel vertellen... dat doet een mens goed om te horen dat mams voor haar eigen geluk gaat kiezen....

maar mams..... je weet me altijd te vinden he lieverd.....
en met mij nog vele anderen die er altijd voor jou zullen zijn

zucht... ik plof even neer op een bankje... ff wegdromen.... ff genieten van mijn supermooie lekkere gevoel...
aaaaaaaaaah wat kan verliefd zijn toch heerlijk aanvoelen...
nu maar niet gaan denken aan het ingewikkelde eraan.. ha nee daar laat ik me heerlijke gevoel gewoon niet door verpesten

ach laantje als we jou toch niet hadden...
maarruh... doe je me het echt niet vertellen van mram...
tis nou eenmaal mijn dinnetje hoor....
wat zeg je?.... niet laantje....
nee hoeft ook niet.... onze geheimpjes zijn veilig bij jou....

nou ... ben wel benieuwd naar die mysterieuze man met hond die Serena tegen is gekomen hoor....
en nee.. ik neem mijn honden evengoed niet mee....
stel je voor dat ze hier het mooie prieeltje kapotgraven.... of aan de haal gaan met die lekkere chocolade soesjes..... nee rust is rust.....
hihihihi....

nou lief laantje.. ik ga eens kijken welke lieve kletsvrienden er op de chat zijn...

tot snel maar weer......
Citeren09.03.20060 likes
We gaan toch niet opeens allemaal ons eigen bankje claimen??? Wat is dat nou .... Elk bankje is voor iedereen en je pakt toch gewoon een bankje die vrij is???

Ennuh snake, als je t aan mij vraagt,...die lichten, hoe lief bedoelt, hoeven van mij niet zo hoor

Hou meer van puur natuur

Even iets anders snake, waar zit dat hekje? Ik ben vast de andere kant t laantje in gelopen want ik heb geen hekje gezien.......
Citeren10.03.20060 likes
nee bankjes zijn niet te koop of te huur gewoon gezelig bij elkaar gaan zitten , kijk nou naar mij en cin wij komen gewoon samen hier heen he cin ? kom we nemen bankje 18 we gaan lekker ff zitten zeg cin was dat ook alweer die dat zijpadje hier had gezien ?
Citeren10.03.20060 likes
hmmmm....zou ik even het laantje binnengaan? ....
Ja, ik doe het toch maar even...al is het alleen maar voor de rust....

En ieder een bankje claimen? .. Nee hoor, alle bankjes van iedereen, das lekker leuk en gezellie !!!!

Ja cin...ik ga voor mezelf...eindelijk een besluit genomen...was ni makkelijk...Maar ik weet dat ik jullie heb, lieve vrienden van klets....
En sommigen zijn me heel dierbaar...meer dan ze weten...

Ik vlei me neder, daar aan het bankje nummer 8...niemand te zien of te hore...hihihihi....
Wat zeg je lieve laantje ? .....Nee, dat wist ik niet...;
Snake ook hier?
Vertel ? ... Is ie braaf ? hihihihi....
Ne, ik wil het ook niet weten, ieder heeft zijn geheimpjes en als we ze hier kunnen vertellen : yesss dan hihihihi.....

Maar ik moet nu wel verder doen hoor....Anders ben ik weer te laat....
Nou lieve laantje ....Het was me weer zeer aangenaam....

Dikke kusss....
mama XXXXXXXXXXXXXx
Citeren10.03.20060 likes
zo nou nou zeg kom ik hier een keer wordt ik van alle kanten aan gevallen pfffff licht niet goed pffff geen bankje claime alles bezet loop maar weer door ga maar bij fontein zitten met me big mac en milkshake

Advertise here!!

Citeren10.03.20060 likes
nee, snake, door mij wordt je niet aangevallen hoor....hihiih...
hoe meer zielen hoe meer vreugd he ...

kom laat ons gezellig op bankje 8 gaan zitten en een kop koffie drinken en een sigje roken....

's morgens vroeg toch geen big mac zeker ? hihih

dikke kusss
mama
Citeren10.03.20060 likes
he laantje

was ik weer ff

claimen wie heeft het over claimen.,ik niet. wil graag een beetje persoonlijk tintje aan het laantje geven. laantje geeft al zo veel aan mijn.

en snake vriend van me naar de mac geweest jammie. en niks voor me me genomen dat valt me tegen hahahhhah

hahhah ikzie dat bankje 8 erg in trek is. we zijn toch niet nieuwschierig he hhahahahha

maar laan ben een beetje ongeduldig . wil graag naar klets.
vind je het goed als ik al ga.

kom gauw weer terug hoor laan dat weet je

kuss en knuff van mram
Citeren10.03.20060 likes
ja een peukje lus ik wel mama en ja ik was niet gaan slapen was op zoek naar een bankje en kreeg toen honger van daar lekker peukie mama orie mrammetje maar zag niemand dus de rest van mac ga naar de vogels en hoop dat ik morgen een bankje heb ik claim hem niet dames en loop weer weg naar het fonteintje zuchtttt
Citeren10.03.20060 likes
zucht... hoe kunnen de dagen toch ineens zo verschillend zijn...

pfffffffffff gisteren nog helemaal in de wolken... en vanmorgen ineens helemaal van slag...... pffffff wat is het leven toch af en toe oneerlijk zeg....

het zal me een dagje worden....
kan ik eindelijk krijgen wat ik wil.... en toch voelt het ineens niet goed.... zucht... lief laantje... wat moet ik nou toch....

ik ga maar weer eens verder.... krijg me hoofd toch ff niet leeg.

dag lief laantje
Citeren10.03.20060 likes
Ahhh arme snake....vol goed bedoelingen en zit nu bij t fonteintje. Heee. maar t hekje heb je wel gemaakt zag ik, gaaf hoor zo'n handyman in t laantje.....

Ik heb mn boek vergeten maar ga toch even lekker zitten op bankje 7. Kan ik de fontein in de gaten houden of snake misschien nog even langs wipt kan ie gezellig naast me op t bankje zitten ipv naast de fontein.

Ik zie de stukken hamburger van snake nog op de grond liggen trouwens. Ik denk dat de vogels t niet zo lekker vinden een hamburger in de morg Als ik mn honden had meegenomen was t zeker in één schrok opgegaan

Adverteer hier