Citeren09.03.20060 likes
whahahahahahahaha..... sorry hoor laantje maar sjezus.. wat maak jij idd veel mee zeg......
hmmm.. vind het wel een prettig idee.. zo'n stoere snake in de buurt... ja en oke mram.. die disco van hem is iets minder maar ach... kan ook heel rustgevend zijn hoor.....
ik ben ook al een paar keer langs het paadje bij het 8e bankje gelopen maar ook ik durfde er niet naartoe....
nu snap ik ook waar Seeke telkens uithangt als ze ineens zo snel weg is hihihihihihi en zegt dat ze verder gaat dromen....
nee hoor Seeke ik zal je niet storen.....
ik zoek zelf wel een heel mooi ander plekje...
oooooooooh wat voel ik me toch superlekker vandaag.. heerlijk verliefd..... wat wil een mens nog meer....
oh ja laantje... wat zeg je nu?? ... ja dat mag je van mams wel vertellen... dat doet een mens goed om te horen dat mams voor haar eigen geluk gaat kiezen....
maar mams..... je weet me altijd te vinden he lieverd.....
en met mij nog vele anderen die er altijd voor jou zullen zijn
zucht... ik plof even neer op een bankje... ff wegdromen.... ff genieten van mijn supermooie lekkere gevoel...
aaaaaaaaaah wat kan verliefd zijn toch heerlijk aanvoelen...
nu maar niet gaan denken aan het ingewikkelde eraan.. ha nee daar laat ik me heerlijke gevoel gewoon niet door verpesten
ach laantje als we jou toch niet hadden...
maarruh... doe je me het echt niet vertellen van mram...
tis nou eenmaal mijn dinnetje hoor....
wat zeg je?.... niet laantje....
nee hoeft ook niet.... onze geheimpjes zijn veilig bij jou....
nou ... ben wel benieuwd naar die mysterieuze man met hond die Serena tegen is gekomen hoor....
en nee.. ik neem mijn honden evengoed niet mee....
stel je voor dat ze hier het mooie prieeltje kapotgraven.... of aan de haal gaan met die lekkere chocolade soesjes..... nee rust is rust.....
hihihihi....
nou lief laantje.. ik ga eens kijken welke lieve kletsvrienden er op de chat zijn...
tot snel maar weer......
hmmm.. vind het wel een prettig idee.. zo'n stoere snake in de buurt... ja en oke mram.. die disco van hem is iets minder maar ach... kan ook heel rustgevend zijn hoor.....
ik ben ook al een paar keer langs het paadje bij het 8e bankje gelopen maar ook ik durfde er niet naartoe....
nu snap ik ook waar Seeke telkens uithangt als ze ineens zo snel weg is hihihihihihi en zegt dat ze verder gaat dromen....
nee hoor Seeke ik zal je niet storen.....
ik zoek zelf wel een heel mooi ander plekje...
oooooooooh wat voel ik me toch superlekker vandaag.. heerlijk verliefd..... wat wil een mens nog meer....
oh ja laantje... wat zeg je nu?? ... ja dat mag je van mams wel vertellen... dat doet een mens goed om te horen dat mams voor haar eigen geluk gaat kiezen....
maar mams..... je weet me altijd te vinden he lieverd.....
en met mij nog vele anderen die er altijd voor jou zullen zijn

zucht... ik plof even neer op een bankje... ff wegdromen.... ff genieten van mijn supermooie lekkere gevoel...
aaaaaaaaaah wat kan verliefd zijn toch heerlijk aanvoelen...
nu maar niet gaan denken aan het ingewikkelde eraan.. ha nee daar laat ik me heerlijke gevoel gewoon niet door verpesten

ach laantje als we jou toch niet hadden...
maarruh... doe je me het echt niet vertellen van mram...
tis nou eenmaal mijn dinnetje hoor....

wat zeg je?.... niet laantje....
nee hoeft ook niet.... onze geheimpjes zijn veilig bij jou....
nou ... ben wel benieuwd naar die mysterieuze man met hond die Serena tegen is gekomen hoor....
en nee.. ik neem mijn honden evengoed niet mee....
stel je voor dat ze hier het mooie prieeltje kapotgraven.... of aan de haal gaan met die lekkere chocolade soesjes..... nee rust is rust.....
hihihihi....
nou lief laantje.. ik ga eens kijken welke lieve kletsvrienden er op de chat zijn...
tot snel maar weer......