Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren08.03.20060 likes
goh.....toevallig was ik met m'n hond aan het wandelen......beetje aan het dagdromen......en toen kwam ik hier......Het Verliefde Laantje........
ben ik nog nooit geweest....

vlinders in m'n buik.;)......dus toch maar es kijken....

wat leuk om jullie hier allemaal te zien meiden.......gezellig...

volgende keer neem ik ook mijn nieuwe boek mee om te lezen op het bankje.......het is op mijn lijf geschreven door heleen van royen...."de ontsnapping ".

maar ik loop verder.....in gedachten bij mijn lief.........

en stap weer de koude wereld in...........................................
kussssss jose
Citeren08.03.20060 likes
Oefffff seeke, twee schattige pubers???? Ik heb er ook twee maar dat puberen kan ik dus echt niet schattig noemen Misschien moet ik daar maar eens een boek voor meenemen voor op t bankje ;)

By the way, shirley, de koffie is op....

En Mrwam, er staat een nieuw brandertje voor de thee...

De cake was bijna op dus heb er heerlijke chocoladesoesjes neergelegd...mmmmmmmmh!

Dit keer mn honden (drie stuks) maar thuis gelaten, is toch wel een enorm stuk rustiger

Leuk boek, Seeke? T is geloof ik al een bestseller. We kunnen hier op t bankje wel boeken uitwisselen.

Goed, ik ga maar weer eens verder. Misschien toch maar even langs de drogist zonnecreme kopen. Heb geluk, elke keer als ik in dit laantje loopt, schijnt de zon
Citeren09.03.20060 likes
ff gluren of het laantje er nog vredig bij ligt.....

ja nu kan ik lekker gaan slapen.. hoef niet meer tot rust te komen hihihi..... kan wel weer een nacht ertegenaan...

als zeehond wel te verstaan maar dat geeft niet....

tot morgen allemaal
Citeren09.03.20060 likes
hoi laan

zelfs deze tijd van de dag lig er mooi bij.

overal die kleine klampjes. staat er gezellig.

laan vertel eens wat maak jij nu allemaal mee hier.
er word natuurlijk wel vanalles geschreven hier, maar er gebeurt vast mee.

nee laan je hebt gelijk dat je het niet zegt. zou ook niet goed zijn. een ieder mens zegt of doet wel eens wat wat het daglicht niet geheel kan verdragen. zo heb ik een keer wat raars gedaan laan. wil je het horen.

niet verder verellen he laan. beloofd?

ok je bent lief laan. nou ik heb eens een keer zomaar spontaan fluister . erg he laan en toen fluister. was heel gezellig. maar wel raar hoor lang. zonder dat je fluister.

hahhaah laan denk je dat echt. ben ik niet de enige hhahaha, oh laan jij kan dat weten he jij hoort hier ook zo veel.

maar mondje dicht he laan. heb een reputatie hoog te houden hier.hahahhaah ze moesten eens weten .

ik sla het prieeltje ff over vandaag hoewel ik weet dat er choclade soesjes liggen. ben een beetje misselijk. maar laan ik hou ze tegoed van je he.

he dit stukje van je ken ik nog niet laan. zo maar na het 8ste bankje een paadje naar rechts ineens. jeetje waar zou dat uitkomen? zal ik gaan kijken. nee doe het maar niet. onbekend terrein zo midden in de nacht. weet niet laan of dat wel zo verstandig is.
weet je laan kom hier nog wel eens terug met daglicht.
ja sorry laan ben een beetje een schijterd. maar je weet het nooit loopt soms raar volk rond bij kletsen.

nou laan ga er weer van tussen, en mondje dicht he.

ohja je had het brandertje niet hoeven te vervangen hoor. kon je zo een nieuw gasbusje onderdraaien. liggen in de gangkast van klets. niet schrikken dat sissen hoort er in hetbegin bij .gewoon snel doordraaien en adem inhouden

nou laan tot fluister;)
Citeren09.03.20060 likes
Nou, nou, nou....Wat is er in dit laantje toch veel activiteit en op elk uur van de dag !!...
Wat hebben ze toch goede ideeën he, mijn lieve kletsvrienden !!
Ik vlei me neder op een bankje en maak wat koffie...ik heb er nieuwe meegebracht want ie was op....

Met de mok in mijn ene hand en een sigje in de andere, mijmer ik weer weg....
Tja... gisteren kon ik niet op klets geraken lieve laantje...
Maar dat was ook eens goed, zo ging ik eens wat vroeger slapen he ....

He he, ik zie dat mram ook al heel wat heeft verteld tegen je laantje...
Ja, bij jou kunnen we alles kwijt he ...
Maar goed ook, want waar zou ik anders moeten klagen en zagen he laantje !!!
Maar weet je het al laantje: ik ga ervoor he .....
Ik ga voor mijn eigen geluk, alleen voor dat van mij en niemand zal me tegenhouden...Maar laantje?...Kom eens wat dichter....Nee, dat wist je nog niet he ...Wel ik ga het toch doen... Lekker he hihihi....

Ik nip van mijn koffie en denk: heerlijk zo 's morgens vroeg kan ik wakker worden, want dat heb ik wel nodig hahahaha...
Ik sta op en wandel wat verder....
Maar hier is het goed en rustig....

Oh ja cin...lekker hoor die cakejes...Een mens zou nog verslaafd worden hahaha....Dan zou ik hier verslaafd geworden zijn aan cakejes en dropshot hahahaha....

Maar wat ik hier zeker gevonden heb: vrienden voor het leven....
Ik wandel rustig verder en denk: straks ga ik naar mijn kletsvrienden en dan gaat de dag weer verdfer he hahahaha...

Allee, lieve laantje, tot de volgende keer...
Ik kom tegenwoordig wel veel hier he....Zal het nodig hebben zeker...die rust en dat vertrouwde ....

Kussss lieve laantje
mama

Advertise here!!

Citeren09.03.20060 likes
goed zo mam . is een hele goede keus. kusss mram
Citeren09.03.20060 likes
Zoooooo, weer even aan de wandel op de vroege morgen richting laan. Heerlijk rustig en geen mens op straat. Honden maar thuis gelaten anders kan ik nog niet genieten

Heb een vuilniszakje meegenomen voor de vuile koffie en theekopjes. Het ligt onder t bankje met een dikke steen erop voor dat ie niet wegwaait.

Heeee daar komt iemand aan. o oooooh. Hij loopt op t bankje af (komt zeker op de geur vd koffie af!!!). En heeft een hond bij zich.

Ziet er leuk uit....ja oké, de hond ook. Jammer dat ik mijn honden nou net vandaag thuis heb gelaten

Ik vraag of hij misschien ook een kopje koffie wil (mag wel he, vrienden vt laantje??). Hij knikt enthousiast en gaat naast me zitten op t bankje. Het bankje wiebelt een beetje. Voorzichtig en hopenlijk onmerkbaar schuif ik met mn schoenen de vuilniszak wat verder onder het bankje....straks denkt hij nog dat ik hier met alle kerels een kopje koffie drink, gezien de hoeveelheid lege kopjes in de vuilniszak!!!

Hij praat er vrolijk op los en verteld wat over zn hond en zijn dagelijkse wandelingen in dit prachtige laantje. Hij is er aardig en ziet er goed uit. Eén aanknopingspunt hebben we in iedergeval....honden. Tja je moet toch ergens naar toe grijpen als er stiltes vallen

Mooie ogen.......mmmh.....

Helaas kom ik weer snel met beide benen op de grond als ik naar mn horloge kijk en zie dat ik dringend tijd is om huiswaarts te gaan.

Ik kom omhoog en merk dat ik door deze beweging wat koffie heb geknoeit op mn spijkerbroek. Onnozele ik... het is ook altijd hetzelfde.

Hij (ik heb vergeten zn naam te vragen), roept zn hond en lijnt m aan. Bedankt voor de koffie, zegt hij en ik zie dat hij twijffelt wat ie met zn lege koffiebeker zal doen. Ik help m uit de nood en zeg, geef maar hier, dat ruim ik wel op.

We geven elkaar een lach en ik zeg...misschien zien we elkaar wel weer eens....... Hij knikt vrolijk en staart me met zn mooie ogen eventjes wat langer aan (of is de wens de vader van de gedachten)....

Hij draait zich om en ik staar hem na totdat ie als een stipje uit t laantje verdwijnt....

Weer een vluchtige blik op mn horloge.....pfffff wat vliegt de tijd als je t leuk hebt.

Snel graai ik de vuilniszak onder t bankje vandaan, doe de twee lege kopjes erin en de dikke steen erop.

Nu als een speer naar huis...ik merk dat ik zit te fluiten......
Citeren09.03.20060 likes
hahahhaa..........mram..........maar goed dat je niet bent doorgelopen , het paadje in na het achtste bankje........

ik hoorde je wel.............schrok me kapot.......

daar.........op een deken........lag ik namelijk heerlijk in de armen van mijn lover........;) We hoorden dat je je omdraaide en langzaam terugliep..........hahahhha

het laantje kent vele geheimen........van alle bezoekers

..........daar.......waar het gevoel het van mijn verstand wint.......is het geweldig mooi............

en mram? vannacht is de kust veilig hoor........daar achter het achtste bankje...........ik moet nl. werken

whahahhaha................
Citeren09.03.20060 likes
ja ook ik ben in het laantje geweest maar alle bankjes zijn bezet druk hier dus loop ik maar door ik ga morgen wel naar de gemeenten of ik eeen bankje kan huuren of kopen en verf ik hem groen wit groen dan kan ik hem nooit missen als ik wat hik hik op heb .het is wel donker hier zal ook gelijk een licht slang neer hangen dan kan ik zeker me bankje niet missen:nou ik loop nog maar een rondje en dan even eten shorma of zo zo dat hekje piept en kraakt val haast uit elkaar ook nieuw morgen
Citeren09.03.20060 likes
oh seeke ben ik ff blij dt ik omkeerde had je niet willen storen in een goed gesprek. hahahah

is niet slim he serena. naam niet vragen . moet je altijd doen wat nu als hij je met bruut geweld besprongen had, moet je dat toch kunnen melden bij een modje ahhahaah

eerst een roze bankje en nu een groen met witte. word een gezellge boel hier. ga maar een potje geel kopen denk ik neem ik bankje 8 wel in beslag. kan ik mooi het weggetje in de gaten houden. hahahahha

hoop dat banke 8 niet te dicht bij die disco van snake is.

nou laan tot later maar weer moet weer kindjes voeren
liefs mram

Adverteer hier