Citeren07.03.20060 likes
Tevergeefs.....

Advertise here!! |
Citeren07.03.20060 likes Tevergeefs..... ![]() ![]() |
Citeren08.03.20060 likes Ziezo, even tot rust komen na een nacht zonder slaap....
Het is nog vroeg en je hoort alleen de vogeltjes fluiten en hier en daar een auto die voorbijkomt... Maar voor de rest : stilte !!!....heerlijk Het weer is niet alles, er valt wat smosregen, niet zo heel erg leuk. Ik zet mijn kap op en duik wat dieper mijn jas in...hihih...leuk zicht wel hoor... En al wandelend mijmer ik weg, en denk over alles en niets na eigenlijk.... Soms is het leven een rotte appel, waar ik een stukje van ben... Maar als ik hier in de rust en de schoonheid van het laantje ben, vergeet ik alles en iedereen... Tja, gisteren met shir nog es over uitje gesproken, gaat wat geven als wij 2 afspreken en zeker aan het station met een fles dropshot, hahaha... Hier en daar komt er wat beweging langs de straten en in de huizen is er licht...De wereld begint wer langzaam te leven... Tijd dat ik ook maar eens opstap en de kids aankleed en me terug in het dagelijkse leven stort...dju...Moet dat nu echt??? Ja... zegt het laantje tegen me...maar kom regelmatig terug , genietend van de rust die ik uitstraal... Daaaag lieve laantje, tot snel weer... mama xxxx |
Citeren08.03.20060 likes Zeg mama, ik heb gister in t laantje mn boek op t bankje laten liggen. Heb jij m misschien gezien? |
Citeren08.03.20060 likes heyy Serena, ik heb niets zien liggen...Welk boek was het? Dan kijk ik wel even mee rond...
En anders hangen we een papier aan het bankje: wie heeft mijn boek gezien? kusss mama |
Citeren08.03.20060 likes ok had eerst moeten inloggen weg verhaal ![]() maar goed dan nog maar een keertje serena ikheb je boek in het prieeltje gelegt vond het zonde om hem in de regen te laten liggen. ook staat er nu een kleing gasbrandertje met kopjes en water en natuurlijk thee. voor koffie moeten jullie zelf ff zorgen. wel voor zichtig met vuur he. maar ik ga ff naar klets kijken welke leuke mensen er allemaal zijn laan bedankt voor je betoverende schoonheid. ben benieuwd hoe je er in de lente uit ziet laan liefs van mram |
Advertise here!! |
Citeren08.03.20060 likes Oooooooooooooh ![]() ![]() |
Citeren08.03.20060 likes Zucht.......................... en alweer een nieuwe dag......
Ik plof zachtjes op het bankje neer..... Hmmm... tis toch wel frisjes hier.... guur windje.... Wat lief van je mram dat je thee hebt neergezet...... ik zal eens kijken hoe dat gasbrandertjes werkt..... *grijnst*..... ben niet zo goed met zulke dingen.... dadelijk weg laantje ![]() Nee..... lukt al aardig.. lekker koppie thee........ Heerlijk!!!!! Kan er weer tegenaan hoor.... Zie dat Serena haar boekje ook nog niet opgehaald heeft.... nou ja het ligt hier nog fijn droog dus ze zal het vandaag wel zien liggen... Tis echt een dag van.... hoe komen we die weer door.. maar mss ook wel een fijn aangenaam lichtpuntje voor me.. dus ik laat me verrassen vandaag..... Dag lief mooi laantje, tot gauw.... |
Citeren08.03.20060 likes Oh Mram...lief van je hoor, was al zo bang dat mn boek weg zou zijn.
Heb heerlijk op t bankje mét een kopje thee verder gelezen. Gasbrandertje is wel op hoor Mram. Zal er zo wel een nieuwe neerzetten voor de volgende bankzitters. Het waait hard maar de wind is absoluut niet koud, heerlijk. Misschien dat daarom t brandertje op is.... De honden zijn zo lief aan t spelen. Ik hoop dat ze zo ook weer komen als ik ze roep ![]() De zon schijnt en ik voel mn gezicht trekken door de droogte vd zon. Gatver toch niet weer zomersproeten he, bleee. goed, ik probeer mn honden te 'vangen' en ga maar weer eens huiswaarts...... |
Citeren08.03.20060 likes zoo ik ook maar ff van het gaskacheltje genieten en heb maar een senseoapparaat op batteryen mee genomen ik lust wel thee hoor mram maar ik heb toch liever koffie wel lief van je dat je er aan gedacht heb en hm serena nog niet geweest voor dr boek niemand te zien hier dus ga ik maar eens dat boek van serana een beetje lezen lekker met senseo en een sigtje maar wat zie ik daar in mn ooghoek ? cin is dat de arretjescake ?
brr tis koud en nat hier ik ga er maar weer vandoor cin als dit hem is dan is het idd heel lekker ![]() groetjes shirley |
Citeren08.03.20060 likes ff gauw een blik in het laantje werpen... ligt er stil en verlaten bij....
hmmm.... senseo apparaat... hihihi.... koffieleuters hihi... en dan stiekem een druppel dropshot erin jaja ![]() heeej wat zie ik nu.... hihihihi ze zien ook alles..... ik had het stiekem verstopt.. kijken of jullie het konden vinden.... fijn dat je het gevonden hebt shir.... en de rest er ligt nog genoeg (shir heeft niet alles opgegeten)... laat het jullie smaken... hmmm... ik wist niet dat hier ook honden mochten komen... maar ja als ik de mijne meeneem dan is hier geen rust meer te vinden hihi..... ik wandel maar weer eens verder... tot kijk allemaal... |