Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren06.03.20060 likes
zo ik heb weer heel ff tijd om hier te kijken niet veel tijd want ik moet zo weer naar kletsen.com maar ach heel ff kan wel ik ga lekker op het eerste bankje zitten goh het is lekker weer vandaag zeg helemaal niet koud met zulk weer kan je uren zitten hier hee wat hoor ik ooo er komt iemand aan het hekje gaat open maar piept nogal dat was wat ik hoorde binnenkort maar ff olieen dan dat is niet fijn als je lekker rustig zit te genieten hier en het hekje piept pffff het is mama zelfs die heeft nog tijd om hier te komen ze komt lekker bij me zitten ik bied haar een sigaret aan we besluiten samen een sigaret te roken om dan vervolgens het laantje weer voor ons achter te laten mss dat ik vannacht nog ff kom kijken hier na het biljarten goed mama ik heb mn sigaret op en jij ook zie ik kom we moeten weer aan het werk mama sluit jij af ?
ik zie je snel weer hier groetjes shirley
Citeren06.03.20060 likes
He verdorie heb ik jullie net gemist... wilde wel even bij jullie aansluiten op het bankje (wel zonder sigaret)....

het zonnetje schijnt lekker en met dit weer is het wel even genieten hoor....
even nergens aan denken alleen de vogels om je heen horen fluiten...
ach wat is het toch lekker om even hier te zitten...

hmmm ... laat mijn gedachtens de vrije loop gaan.....
was het maar allemaal zo eenvoudig dan had ik mijn beslissing allang genomen.....
hier kun je uren nadenken maar ja... ik zal toch ook weer even verder moeten.... even nog naar kletsen.com en dan is het alweer etenstijd....

dag mooi laantje tot gauw weer.... dag vogels..... dag rust...
Citeren06.03.20060 likes
tja..weer even tijd he shir...om samen op het bankje te zitten en een sigje te roken...heerlijk toch...en dit weer dan..zalig !!! hahaha...
ja ik heb ook nog even tijd, niet veel maar hier kom ik lekker tot rust
niemand die me wat vraagt of zaagt....en zeker geen plek waar ik een beslissing moet nemen....
hier denk ik alleen maar aan mezelf, mag ook wel eens of niet soms??
en shir....volgende keer breng ik een fles dropshot mee...wat vind je daarvan? ....krijgen we het ook heerljk warm van hahaha...
maar ik ga n unaar het poortje toe, wil nog even naar mijn kletsvrienden gaan...
en ik denk dat shir er ook wel zal zijn...wat doen we het toch goed he hahahaha....
maar we gaan dat vieren he shir...als we op chatuitje gaan...zet ik je lekker in de bloemetjes of in het bier whahahahaha...
lig gelijk weer in een froemel hier !!!!
ja hoor shir...ik sluit hier wel af...
dag laantje, tot gauw weer
Citeren06.03.20060 likes
haahaah mama doen we dan vannacht wel die fles dropshot enne met het uitje bloemetjes en bier mag allebei hoor ik moet nu biljarten dus ga er vandoor houden jullie het netjes hier en wil mss een van jullie ff dat brood verdelen onder de vogeltjes bvbd groetjes shirley
Citeren06.03.20060 likes
sjezus.. zo ontdek je het laantje pas.... en zo kom je er 2x op een dag.....

ff de vogeltjes voeren hoor...... komt goed shir!
ooooh wat lief... zie ze eens allemaal neerdalen om te vechten om de kruimeltjes! er is genoeg hoor....

ik plof weer even op het bankje neer... even gluren of mama niet al stiekem een flesje dropshot neer heeft gezet... hihi
hmmm helaas.....

starend voor me uit ... diep in gedachten verzonken....
hoor ik nu iemand ?? hmm... dacht toch echt dat ik iemand hoorde....
nou ja... was ook beetje erg ver weg met mijn gedachtens.. dus zal me wel vergist hebben...

ik ga weer even verder naar kletsen.......
tot later laantje...

Advertise here!!

Citeren06.03.20060 likes
hahaha shirley !!
veel plezier met de biljart vanavond...enne...winnen he
en die fles, ik zal ze er vannacht zetten, dan drinken we ze vannacht wel....

hahha cin... kom vannacht ff kijken dan staat die fles er zeker en vast .....

hmmm...weer heerlijk hier....de rust en de vogeltjes....oh ja...doet me eraan denken dat is het brood moet uitstrooien....
ziezo....hihih...zie de vogeltjes maar komen....heerlijk toch...
Ik kijk genietend vanop mijn bankje en denk : waarom kan elke dag niet zo rustig en heerlijk zijn?
moet ik nu echt beslissingen nemen?....moet ik nu echt weg uit deze droomplek? ....
maar ja...hoor de kids dus kom weer in de realiteit terecht he ...

allee, lieve laantje, tot de volgende keer maar weer...
enne shir....zorg dat we die fles niet te snel opdrinken hahahah

mama
Citeren07.03.20060 likes
hahaahah mama ik heb cin net beloofd dat ze mocht nippen aan de fles maar kijk ens mama ik heb er gewoon nog een mee genomen kom mama we gaan naar het tweede bankje daar heb ik met cin afgesproken we gaan zitten en nemen maar een sig wachtend op cin en mama luister pieep ships mama olie vergeten dat is het hekje maar waarschijnlijk dus ook cin ik en mama kijken samen richting hekje wat zien we daar .....
Citeren07.03.20060 likes
hekje piept nog steeds zeg... hmmm.. als ik maar niemand wakker maak........ heel voorzichtig dan maar verder sluipen...

he wie zie ik daar nou zitten... verhips... mama en shir.....
jullie zijn er wel vroeg bij hoor... hebben jullie nog iets over gelaten voor mij? ik hoef niet zo veel hoor.... hihihihihi...... ja mocht van mama niet aan de dropshot komen maar ja... had het heel netjes aan jou shir gevraagd...

hoor eigenlijk naar me bedje te gaan.... maar ja even mijn gedachtens weer vrijlaten hier... genieten van de rust... van de donkere nacht...

kijk shir.. zie je de mooie sterren?
prachtig is het hier zeg....

maar ja ik laat jullie weer ff alleen .....
tot morgen... slaap lekker strakjes
Citeren07.03.20060 likes
hahaha...wat een heerlijke nacht was het toch met cin en shir....en natuurlijk de dropshot niet vergeten whahahahaha !!!!

jajaja....we hebben het laantje herontdekt...maar of dat een goed idee is?we doen niets anders dan maar ff drinken hahahahha....
hier shir, een sije, krijgen we het misschien wat warmer van...
tja, en cin, jij rookt niet he.....pak dan een chocolade-sigaret en doe lekker mee alsof....gezellie toch?!!

he, zien jullie nu ook wie daar aankomt? het hekje piept (straks de olie niet vergeten) en we kijken met z'n drieën vol verwachting naar die gestalte...zou het? kan dat?....
hahaha...wie is het nou hoor ik iedereen wel denken he?

maar mama moet weer verder doen, nog wat strijken en kids wakker maken en naar school brengen....
en natuurlijk: straks weer kletsen en modderen whahahaha.....

kusss voor iedereen.... en shir en cin...ik dek jullie toe met een deken want jullie zijn hier in slaap gevallen...slaap nog maar lekker en tot straks lieve vriendinnen smak !!!
Citeren07.03.20060 likes
Kom ik toch opeens dit mooi laantje tegen met lege bankjes... Ga ff boek lezen, misschien dat er nog iemand naast me op t bankje gaat zitten. Zo......quasi nochelant...ugh ugh

Adverteer hier