Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren28.02.20060 likes
na een lekkere nacht rust. ff een verkwikkende wandeling, zou eerst naar de haven lopen maar wa me ff te ver .ik dacht waarom niet ff naar het laantje. daar mag je toch ook komen zonder liefde.

wat ziet het er mooi uit hier, een witte deken siert het laantje , de sneeuw knispert onder mijn voeten, kijk even om me heen niemand te zien . laat me met een plof vallen in de sneeuw. blijf even naar de lucht kijken . een grauwe lucht hangt boven me. krijg in eens een melige bui beweeg wat met me armen en benen en sta op.

ik kijk met een grinnek naar de engel die ontstaan is. hahahaah

brr van in de sneeuw liggen krijgt een mens het wel oud.
loop een stukje door. en zie in de verte iets
ah wat een lief prieeltje, zou de deur los zijn.

loop er heen en ja hoor duur kan open, ga naar binnen , mmmm lekker warm hier. wat een gezellig plekje hier zeg. doe een lampje aan ga op de zachte bank zitten en vraag me af wie er hier nog meer geweest zijn. op het tafeltje ligt een boek. en een pen. ga er fff in lezen

oh wat leuk , hhhaaaa dat is ook grapppig . jeetje was die hier ook samen met die. oh kijk nou een liefdes gedicht wat mooi. is een lange tijd terug dat ik zo iets gekregen hebt.

was weer fijn hier maar moet weer gaan , plicht roept weer.

jammer is ook wel eens leuk om even bij jezekf op visite te zijn .

doe de deur goed dicht, blijt het lekker warm binnen.

loop naar het poortje. krijg het hekje niet open. zeker vast gevroren.
nou dan maar met een sprong er over heen .

oh ging net goed. hahahaha
nou laantje tot eeen volgende keer. en bedankt voor je betoverende schoonheid.

mrammetje
Citeren02.03.20060 likes
nou laan daar ben ik weer. je hebt het wel rustig de laaste tijd he. iedereen druk met zichzelf of een ander.

terwijl dt hier toch ook kan. weg van alles wat je niet wilt en bij alles wat je wel wil.

( tja wat moet ik nu weer schrijven kan het laantje niet in me eentje op gang houden hoor hahahahha)

ik loop langzaam verder ben benieuwt wat er nog meer te ondekken is ik het laantje.

in eens zie ik op een boom een brief hangen. loop er heen en lees het

beste laan bezoekers
de gemeente heeft besloten
dit laantje terug te eisen
om er een parkeergarage op te zetten.
zijn wij het hier mee eens.
graag jullie reactie.

tja. mijn eerst reactie is neeeeeeee daar is laan veel te mooi voor.
maar aan de andere kant als ik hier de enige ben die hier komt ja wie ben ikdan om tr zeggen neee.

ik zal af moeten wachter

groetjes mram
Citeren02.03.20060 likes
hmmm ...mram we gaan een petitie houden he..laantje moet blijven.
Ook voor mij weer te lang geleden dat ik hier nog geweest ben..en in feite kan je hier altijd komen...
Heb net ook jouw reactie gelezen shir ...jajaja wat gaat de tijd toch snel...
En idd dat uitje met cats...dat vergeet ik nooit meer hoor !! Hahah...zo lachen dat ik gedaan heb, en dan `s avonds om te slapen nou nou...
Maar dat uitje bij mij Shir met dropshot .....dat was lekker haha...
Ja laantje , ik kom eigenlijk veel te weinig...Maar heb ook niet zoveel tijd, maar hier is het altijd rustig..Ook nu weer, vogeltjes fluiten een heerlijk zonnetje...Wat moet een mens eigenlijk meer om gelukkig te zijn ???
Ik weet laantje dat ik meer komen moet en bij deze ga ik beloven om er meer te zijn ...
Maar nu ga ik eerst even wat opruimen voordat ik mijn kletsvrienden weer opzoeken ga...
Dag lieve laantje en hopelijk tot snel maar weer...
Ik draai me om, wandel naar het poortje toe en denk: wat een rust en wat een lieve vrienden heb ik hier toch ....
Citeren03.03.20060 likes
Tja , hier ben ik dan maar weer....In het gezellige laantje, dat er rustig en vredig bijligt. Het is nog vroeg hier, iedereen zal nog wel in bed liggen. Ik wandel rustig verder richting een bankje...
Ik vlei me er neder en steek even een sigje op...hmmm
Krijg het een beetje warm, want het is toch koud hoor, het vriest geloof ik... Sebiet vriezen mijn tenen eraf whahahahaha, lig gelijk weer in een froemel !!
Wie zie ik daar in de verte aankomen ? ... Moet goed kijken, het is niet zo duidelijk... Ja hoor het is mram die hier al zo vroeg loopt...we slaan even een praatje, ze is ook even op zoek naar wat rust....Maar ze gaat naar dat prieeltje... Zal haar maar laten gaan. We begroeten elkaar en zullen elkaar morgen wel in de chat tegenkomen... Ja want vandaag kan ik niet... Ik ga lekker met de 2-ling op stap hahahah....
Ik sta op en wandel verder richting huis...Moet nog wat doen en wat inpakken zodus...
IK kom aan het poortje en wil het openen, dju....vastgevroren...
Zal ik doen wt mram deed? Een sprong erover??
Hop ...daar ga ik... Oef , ging net goed !! hahahaha
Tot de volgende keer lieve laantje!!Dikke kusss
mama xxxxxx
Citeren03.03.20060 likes
hoi laan
daar was ik weer.
ho mam jij ook hier. ik had je gezein maar wou ff naar het preeltje, even nadenken. maar hier ben ik maar helaas te laat. zie mam nog net over het hekje. nou ja . ga dan maar ff bij klest kijken
hop over het hekje. zal de volgende keer wat olie mee nemen voor het hekje

gr mram

Advertise here!!

Citeren03.03.20060 likes
Hmm.... loop ik hier rond te dwalen met mijn vlinders in mijn buikkie... kom ik me toch ineens in dit prachtige laantje terecht.

En niemand die me er even op wijst wat voor moois zich hier bevind
Telkens maar afvragen waarom iedereen zo uitgerust op de chat binnen komt.... jaja....

Lekker rustig hier zeg.. mijn vlinders voelen zich helemaal op hun gemak....

Even lekker genieten op een bankje... zou er mss nog iemand hier ronddwalen?
Alleen is ook zo alleen he hihihihi....
En vlinders praten niet echt terug...

Heerlijk....... ff genieten!!!!!

Ik zal het hekje maar op een kiertje laten staan anders moeten we dadelijk allemaal erover heen springen hihi..
En toevallig dat het hekje bij mij wel met veel moeite openging.. was me al af aan het vragen hoe ik hier met mijn enkel overheen moest springen.

Ach kom hier zeker wel gauw terug.....
Citeren04.03.20060 likes
Pffff....wat loop ik hier vroeg in het laantje en dat op een zaterdagmorgen.... Maar ik wilde eerst deze nacht even ronddwalen, maar ik ben zo een bange in het donker, dus ik dacht : laat ik dat maar niet doen! Hahahaha....

Ik zet me neer op een bankje en droom lekker weg.....moet alles nu zo snel voorbij gaan? Het lijkt wel of de leuke en mooie momenten zo snel gaan... En als je op iets wacht duurt het zooo traag...Gek toch he ???

Alles ziet er hier zo wit en vredig uit...Dit laantje straakt rust uit...en nu ik hier ben, word ik ook rustiger en dat heb ik net nodig ...

Ik kijk nog even rond, sta op van het bankje en wandel langzaam, net of ik nog niet weg wil....Naar het hekje toe...
IK open het poortje, maar kijk eerst nog even achterom, net of ik hoop en verlang dat....Nee dat zeg ik niet, mag ik ook niet zeggen...
Dag lieve laantje, tot morgen misschien maar weer...

Dikke kuss
mama
Citeren04.03.20060 likes
daar ben ik weer, ben al lang niet meer geweest hier...

maar oh WAUW, wat ziet alles er mooi uit...heerlijk wit en zoo mooi stil...
ik vlei me op een bankje en aanschouw de winterse schoonheid van mijn laantje waar ik al zoveel uren heb door gebracht, samen toen met andere mensen, die er nu nooit meer zijn (ik mis ze wel hoor)

Ik neem even een sigaretje en zie hoe de meerkoetjes al dartelend over het bevroren water dansen, en moet zachtjes lachen...

Wat heb ik dit gemist, besef ik nu eigenlijk...en geniet eventjes intens hihihihihi....
De rust, de heerlijkheid van de stilte....en oh??!!!! het begint lichtjes te sneeuwen????.......heerlijk, ik voel me net een God nu, in zijn eigen paradijs.....

Ik doe even mijn ogen dicht nu, en voel de sneeuwvlokjes op mijn hoofd neder dalen...wat is dit toch mooi....mijn ogen worden zwaar hihihihi....

bemerk nu dat ik in slaap ben gevallen, en dat ik naar de leegte van mijn huis terug moet keren..helaas....

Met een melancholisch gevoel verlaat ik het verliefde laantje weer, en beloof mezelf hier weer spoedig terug te keren....

Jacootje XXX
Citeren06.03.20060 likes
hallo nou ben ik ook weer , mram ik heb dat briefje weg gegooid hoor dit laantje word echt niet opgeheven

loop lekker op mn gemak helemaal naar het einde van het laantje wel koud maar wel mooi hier met al die sneeuw nou ik ga ff op het bankje zitten denk overal goed over na dan zie ik in de verte mram aan komen ze komt op me aflopen en zegt hee shir .......
Citeren06.03.20060 likes
dank je mam ben blij dat het laantje blijft

ik zie dat jaco en cin hun weg naar het laantje ook weer heeft gevonden word hier nog gezellig.

heb niet zo veel tijd of dde rust niet moet ik zeggen om hier nu te zijn . wil graag naar klets. maar laan ik beloof je kom spoedig ee langer bij je hoor

liefs mram

Adverteer hier