Citeren10.12.20050 likes
whah a

Advertise here!! |
Citeren10.12.20050 likes whah a ![]() |
Citeren11.12.20050 likes ik zie het al voor me:
snoes en ace hand in hand op de bank.... soms heel even zoenen naar de maan kijkend snoes legt haar hoofd op zijn schouder ace legt een arm om snoes heen.. snoes geeft ace een kus..... (nu moe jij verder ace :P ) |
Citeren10.02.20060 likes goh dat ik dat nog mag mee maken haahah twee nachten kom ik mama tegen is voor mij ook heel lang geleden ik loop met een fles dropshot naar mama ga lekker bij haar zitten doe ook mn jas wat verder dit pak mn fakkels bij het bankje nast ons en steek ze aan lekker warm he mama hier een dropshot ![]() |
Citeren10.02.20060 likes whhhahaha... shir...idd
lang geleden dat we elkaar zo laat nog gezien hebben !!! ja ...lekker die fakkels en geeft warmte... en jaaaaaa wat dacht je dan : mama ook een dropshot hoor ...hmmmm ![]() ![]() misschien morgen ook wee he hahahahaha kussss |
Citeren24.02.20060 likes is niemand meer verliefd hier. kon niet slapen en dacht ga is hier kijken. klinkt allemaal erg gezellig. al die bankjes en kaarsjes. je ziet inderdaad vanalles hier. ik wist niet dat die met die ging hahahhahaah.. ben helaas wat te koud gekleed om mijzelf hier op een bankje te plaatsen,. kom zeker nog een keer terug . is het misschien een idee om bij elk bankje een prullebak te zetten stoor me een beetje aan alle peuken op de grond
groetjes mrammetje |
Advertise here!! |
Citeren25.02.20060 likes zo was ik weer even. gebeurt hier niet veel. is het verliefde laantje weg of zo vanwege wangedrag hahahaahah. nou ja maakt niet uit . verlifde of niet het is hier mooi. loop langs de bankjes. he een roze , dat is leuk . loop door tot bankje 7. schijnt een geluks getal te zijn, nou zulllen zie. het is al weer aardig licht en de volgens kwetteren er vrolijkop los. ik wist niet dat je vanaf dit bankje zo een mooi uitzicht had. kijk recht op een vijver met een fontijn er in. en van die mooie treurwilgen. je dat roep herinneringen bij om. aan het pard bij ons thuis . kijk mij hier nu zitten een beetje sentmiteel te zijn., was ook een leuke tijd. schiet me te binnen dat ik maar weer eens een paar vriendinnen moet bellen . hahahaah waar een mens ook niet aan denkt op zo een moment.
brr het is toch best wel koud xo s'morgens vroeg. nou laantje ik ga maar weer eens, bedankt dat je naar me wilde luisteren. kom zeker nog eens terug. gr mram |
Citeren25.02.20060 likes [b][/b]
droom ik stil van jou, voetjes onder de deken, en besef, ik ben verliefd op jou, krantje, koffie, zetel, niemand om me heen, ja, een beetje verliefdheid, ik weet waarom ik ween, pc je roept me, blijf ik zitten, krantje weg, koffie koud, ik weet, dat ik van je hou, niks geen seintje, geen kus, geen beeld, weet dat je er bent, dat je beetje met mijn gevoelens speelt, druppeltje, wangen, natte ogen, wanneer kom jij hier eens, om mijn zilte traantjes te drogen?? X...X...X.............lees je? Gastroke |
Citeren26.02.20060 likes In de rillende koude nacht,
op het bankje, dwalende woorden, ik die aan je dacht, warme soep, in een kannetje, een kommetje, terwijl ik zonder woorden op je roep, mistig, donker, ver dat licht, drijven op het water, kabbelend, ik op, zoek naar jou gezicht, straat, kasseien, steentje ik trap er tegen, tik, weg, plons, gezichtje...waarom ween je??? XXX......Gastroke... |
Citeren27.02.20060 likes zo dat is lang geleden ik heb weinig tijd de laatste weken maar toch maar ff tijd maken gelukkig het weer word al weer minder koud ik ga nu ff lekker op snoezie dr rose bankje zitten (voor het eerst) ik mis snoezie ook ben mn assistente kwijt juist nu we zoveel hebben uit te leggen ik heb kekker een bakje koffie meegenomen en ga ff rustig zitten genieten hier van alles wat ik heb mogen mee maken met mn klets vrienden alle chat uitjes , een uitje van jaco zn werk , een uitje naar cats toe en natuurlijk mn uitje naar mama ik ben blij dat ik van jullie kan genieten hier lekker rustig terug kijkend naar al die plezier die ik hier beleefd heb de musjes komen dichterbij kijken me aan of ik een vreemde ben ach ja dat is zo he als je te lang weg blijf maar ik ben er weer heerlijk ben blij dat ik dit geopent heb toch een stukje waar een ieder zn rust kan vinden ik luister naar het water van de fontein en denk na over 24 maart was het maar alvast zover maar goed de tijd gaat eigelijk al te snel ![]() ![]() |
Citeren27.02.20060 likes goh ik denk laat ik hier eens gaan kijken was er het laatst op 29 september en ben erna nooit meer binnegetreden, moet seggen siet er mooi uit hier! lekkr rustig hier! hier wordt ik weer meself! maar ga maar weer voel me hier tog nog een beetje een vreemde, ben bang dat ik verwalen zou!
kus kirsten! |