Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren24.02.20090 likes
mja nou zelf maar ffkes wachten of mien krengetje lang komt

heb zin in een flinke knuffel maar alvast een dikke kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssssssssssssssssssssssssssssssssss aan mien krengetje geven

groetjes Harry
Citeren24.02.20090 likes
Lieve kirsten en Ploff, ik wens jullie heel veel geluk met de liefde en inderdaad Kirsten liefde kent geen leeftijds grens, dus ga ervoor meis, dikke kussss en knufffff
Citeren24.02.20090 likes
hihi ploffik ik kom egt te wienig hier wil wel weten wie jouw schatje is!

en idd leeftijd segt niks! is juist fijn dat ie ouder is mensen van mijn keeftijd sijn met heel andere gingen dan mij besig dus!

kussssss
Citeren27.02.20090 likes
Halloooooooo laantjuh, ken je me nog?

Poeh hee dat is errug lang geleden zeg... maar ik ben nog steeds hartstikke verliefd.... je hebt het toen wel meegekregen dat ik een beetje aan het switchen was in relaties maar het was een goede zet.

Ik zwaai even naar dinnetje (nog proficiat met kid) en naar Shir... en natuurlijk naar Ploff en Kirsten, visser, Heli en Wonder, Peet en Boer... tja even denken... snuf.... kiekeboe... cats.. mama v 5...

En iedereen die ik vergeet...

Is wel erg stil hier in het laantje... jammer..... was een jaar geleden maar ja kan niet beloven dat ik nu gauw weer kom. Druk met studie, verhuizing, liefde blablabla.. Maar het gaat heel goed met me.

Liefs Cin
Citeren27.02.20090 likes
Hoi Cin

Leuk dat je zo af en toe is komt kijken
Hier ook alles heel goed, groeit als kool hahahah !
Vindt echt leuk dat ons altijd nog in gedachten heb.
Lieve Cin ga je goed en tot kletsen.

Liefs heli en wonderke

Advertise here!!

Citeren27.02.20090 likes
Heeeeeeeej Wonder, wat lief dat je er bent! Ik zag jullie foto's geplaatst door een trotse heli. Heb altijd zo leuk met jullie gechat dus als ik kom, zoek ik toch even naar nieuws van mijn "bekenden".