Citeren16.09.20080 likes
Dank je lieve bonn jij ook een dikke kuss en knuff alles komt weer goed met spookje

Advertise here!! |
Citeren16.09.20080 likes Dank je lieve bonn jij ook een dikke kuss en knuff alles komt weer goed met spookje ![]() |
Citeren17.09.20080 likes wat is dit voor raar laantje heeeee is het een tranenberg laantje? |
Citeren17.09.20080 likes spookje ik hoop het voor je,maar heel veel sterkte met alles,dikke kusss en knuffff en als je verlegen zit om een luisterend oor,ben ik er voor je,liefs Bonn ![]() ![]() |
Citeren17.09.20080 likes niet doen hoor ??bonn werk bij de story ![]() |
Citeren17.09.20080 likes hahahahahahah snake egt niet,en spookje moet niets maar ben er wel voor haar als ze daar behoefte aan heeft,hetzelfde geldt voor jou hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren18.09.20080 likes ben er ook weer even genieten van de rust en ja heb helaas geen leuk bericht gehad waarom is er bij ons zoveel zieke en dromerig staar ik voor me uit
kusssssssssssssss en knufffffffffffff |
Citeren18.09.20080 likes lieve ajax,ik wens je heel veel sterkte meis,en weet dat ik er voor je ben,dikke kusss en knuffffffffff |
Citeren20.09.20080 likes moguh lief laantje
ik dacht ga is even hier kijken, ik krijg er beetje koude rillingen van dit is het laantje voor verliefde mensen maar zie steeds meer mensen komen met een verdrietig gezicht ![]() misschien is het wel een idee om voor die mensen een nieuw topic te gaan openen. denk dat dat een beter idee is zo kunnen ze elkaar steunen en blijft dit toch een laantje voor mensen die zich op en soort van roze wolk bevinden. ![]() |
Citeren20.09.20080 likes hoi laantje
ik kom ff op me roze wolk langs gewobbelt ![]() weet je dat het leven eigenlijk gewoon leuk is ben vandaag de stad in geweest alleen met me 2 meiden en als ik daar dan zo loop met me dikke buik en me meiden dan voel ik me zo lekker ze zeuren niet op snoep of ijs willen alleen graag kijken bij de speelgoedwinkel . alleen maar kijken want kopen hoeft niet eens. tot ze dat ene kleine petshop poppentje zien ( 2,95) ze hebben er pas 55 dus die kan er nog best wel bij ![]() gelukkig had ik daar al op gerekend en hadden ze hun eigen centjes mee. maar daar voor waren we niet in de stad we waren op zoek naar een roze jas voor xena. en roze is lastig in haar maat. maar gelukkig bij coolcat vind ze de jas die ze graag hebben wil. in het roze kind helemaal blij . tis zo mooi omdat stralende gezichtje te zien. wij verder door de stad. komen we langs vivaldi ( veelvoudig ijskampioen van nederland ![]() weet je laantje tis niet moeilijk om de rottige dingen van het leven te zien kan er hier ook genoeg op noemen maar om tussen alle brandnetels en distels dat kleine bloeiende bloempje te zien dat is de kunst. zo als jij in al je pracht of het nu voorjaar is met ontluikende bloesem of zomer met je zee aan bloemen en groen of zo als nu reeds een beetje kaal worden en je klaar maken voor de winter . het blijft een mooi gezicht om je zo te zien. maar dat moet je wel willen zien. en ik weet het een mens kan dat niet altijd opbrengen. maar je moet nu eenmaal in dit leven je eigen kietelen anders lach je veel te kort. maar laan ik ga er weer van tussen kijken of ik nog mensen kan pesten op de chat ![]() kusssss mrammetje |
Citeren13.10.20080 likes ![]() en zie even een leeg bankje.. waar ik even tot rust kan komen... zo laantje... het is wel een tijd geleden dat ik hier ben geweest... maar ja..het is dan ook heel wat drukker geworden.. ( kleine die alles van tafel trekt... en die groote die der zusje... op dingen wijst... ja af en toe lijk ik wel een scheids..) maar ondanks dat is het erg fijn... om met hun samen te zijn ![]() ![]() nou ik ga weer.. want moet even kijken of ze nog lief liggen te slapen.. maar kom snel weer even langs... ![]() |