Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren12.11.20090 likes
hey paul ik kom wel ff bij je zitten kunnen we samen genieten van alle mooie dingen die carin hier heeft gedaan gatver de gatver paul heb je de kussen buiten laten liggen nou lekker hoor zit ik hier nu met een natte kont drink nu ff snel mijn kloffie op en moet dan snel gaan anders wordt ik ziekies en wil de volgende ff de kussentjes laten drogen ik moet nu rennen anders blaasontseking........
laan tot snel maar weer he
Citeren14.11.20090 likes
ha laantje

pff wat een weer zeg, het is echt hoor de wind waait door de bomen.
oo wat een blad ligt er weer ik zal is vragen ofdat het niet beter is dat we een bladblazer aanschaffen, dit is wel heel erg veel blad.
hey wie zit daar nou op het bankje ?? straks maar eens even kijken.
de nieuwe bankjes zijn wel een succes ze zien er mooi uit en zitten lekker maar iemand heeft vergeten de kussentjes binnen te leggen in het prieeltje, zal paulus er is op aan spreken , nu zit peet met natte bille en ehm dan krijgt ze straks een blaasontsteking en kan ze hier niet komen, anders dan hihiihihi.
ik ga snel naar huis, de sint komt straks aan leuk die kleine kinderen met hun rooie wangen.

laantje tot ziens.
Citeren22.11.20090 likes
pfft.. loop ik ff door het laantje....en wil ik ff uitrusten op het bankje... krieg ik me daar een nat gat!
Ik zal er Paul ook es op aanspreken... en dat ie de bladeren op ruimt en zorgt dat er een koelkast naast t bankje komt te staan
Mja .. ik ben ff een andere broek aan het aantrekken...
Citeren27.01.20100 likes
zo laantje...
daar ben k weer even..
even kijken hoe het er hier bij staat..
het ziet er erg rustig uit...
dus ga maar even op een bankje zitte..
nu kan even rustig ..bij komen van die moeilijke week,
week in en uit rennen met me meisje ziekenhuis in en uit sjucht.
je word er niet vrolijker van...

maar gelukkig is de rust nu weer betje terug gekeerd..
en kan geniete van de rust..
en het mooie laantje..
zo laantje..
ga maar weer tot snel...maar weer
Citeren12.06.20100 likes
zo laantje...
daar ben k weer is eve..
het is al weer eve geleden dat k hier heb gezette..
maar ja het is ook zo druk..

maar ja er is ook wel heel veel gebeurd...
wippen,leraar,komkommer,abergine,broek op de enkels,vast zitte,tent,de ballen van hanna, ben getrouwd met topperhet kletsen.com bed,enz...

zo dit was wel weer eve..
kom snel weer terug...als weer wat nieuws heb...

Advertise here!!

Citeren02.07.20100 likes
zooo zijn we weer ff laantje

kom ff in bankje van roos krassen

* apenootje hou van jou *

en gaat snel weer van door
Citeren25.07.20100 likes
naja tis niet echt mannelijk maar vooruit...
3 weken weggeweest.. was vet mooi daaro maar tegelijkertijd ook de langste 3 uit mn leven.1 mevrouw was 24 uur per dag in gedachte en wilde er niet meer uit. kleine dalletjes lieten me zien dat ze echt de beste is en daarom hou ik ook van haar..
blij dat ik weer in nederland ben..

daan ik hou van je
Citeren14.09.20100 likes
ben zo klaar na zoooooooo een tekst
Citeren31.01.20120 likes
loop fluitend door het laantje
Citeren31.01.20120 likes
loopt fluitend met mrma mee en lees alles eens terug, ik denk dat we vandaag of morgen sneeuw moeten ruimen mram en wat haard hout moeten zoeken

Adverteer hier